Even lekker van je af mopperen bevordert de gezondheid... Overigens is vriendje zieker dan ik, bij mij is het nog in een 'beginfase'quote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef zatoichi het volgende:
He maar wacht even als je echt ziek bent, kun je niet fokken!
Als jij volgende week op bed ligt kom ik je geen versgeperst sinaasappelsap brengenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Sjengdanny het volgende:
Mensen die de griep krijgenZwakkelingen.
die versgeperste sinaasappelsap houdt diezelfde griep juist buiten de deur.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als jij volgende week op bed ligt kom ik je geen versgeperst sinaasappelsap brengen![]()
Dat dacht ik ook, maar dat is dus een fabeltje gebleken....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
die versgeperste sinaasappelsap houdt diezelfde griep juist buiten de deur.
Schenk ik het toch zelf inquote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als jij volgende week op bed ligt kom ik je geen versgeperst sinaasappelsap brengen![]()
hmm, nou beterschap dan...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat is dus een fabeltje gebleken....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |