abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34796445
Wederom hoor je helemaal niks geen afkeur van de (nederlandse) moslim gemeenschap ten aanzien van de rellen in het midden oosten mbt de Cartoon Oorlog

De moslims hier op FOK!! vaak laten zelfs hun afkeur naar het westen zien dmv het plaatsen van een gekuisde deense vlag als avatar. En Nederlandse Moslim organisaties blijven angstvallig stil

Conclusie, moslims willen niet meedoen aan een westerse samenleving.

“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
pi_34796480
Wordt er 1 eindelijk wakker...
Onder welke steen heb jij sinds eind jaren 70 gelegen?
pi_34796521
Stel je voor dat je mensen op ideeen brengt....

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 6 februari 2006 @ 15:51:17 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34796528
Ik denk dat er best moslims zijn die tegen de rellen zijn. Maar met een radikale moskee in de buurt en dergelijke uit je dat natuurlijk niet zo snel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34796534
De papua's in Nieuw Guinea heb ik er ook nog niet gehoord ... maar die lafbekken hielden ook hun kop toen hier het hele ziektekostenverzekeringsstelsel gereorganiseerd werd ... dus verwacht ik ook deze keer dat ze zich lekker achter hun peniskokers verstoppen ... kut-papua's
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_34796612
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef RM-rf het volgende:
De papua's in Nieuw Guinea heb ik er ook nog niet gehoord ... maar die lafbekken hielden ook hun kop toen hier het hele ziektekostenverzekeringsstelsel gereorganiseerd werd ... dus verwacht ik ook deze keer dat ze zich lekker achter hun peniskokers verstoppen ... kut-papua's
Wtf heeft Nieuw Guinea hier mee te maken?

Of is dit slechte beeldspraak
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34796754
Waarom zouden moslims in nederland opeens zich moeten rechtvaardigen voor rellen in het midden-oosten ...?

Moeten christenen in Nederland zich ook rechtvaardigen als er in Amerika weer eens doorgeslagen chisten-fundamentalisten een abortus arts omleggen of vanwege de rel rondom een coma-patient?

Overigens heb ik al een tijdje terug de voorzitter van het moslimgenootschap oid, dhr Tonca gehoord die duidelijk aangaf dat hij, als de cartoons in nederland gemaakt waren, er tegen had geprocedeert, vanwege belediging (artikel 137, een beetje hetzelfde als bv Naftaniel van het CIDI) ... maar die vond ook dat zo'n juridische weg de beste was, en men verder niet moest rellen of geweld toepassen.

Die 'deense vlaggen' komen me ook voor als de eerstvolgende 'beezer-hype' .... is er al een MSN-Smijltje-teken dat je voor je MSN-nick kunt plaatsen om je steun aan de vrijheid van meningsuiting te tonen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2006 @ 15:57:44 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34796764
Een poging tot humor, denk ik
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 6 februari 2006 @ 16:08:12 #9
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_34797165
Hoeveel toppiks heb je hier onderhand wel niet over gemaakt? Heb je niks beters te doen, vlegel?
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_34797213
He, een moslimcartoontopic.

Orgineel hoor
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_34797265
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Arendt het volgende:
Hoeveel toppiks heb je hier onderhand wel niet over gemaakt? Heb je niks beters te doen, vlegel?
Daar hebben we onze wannabe Terrorist weer
Moet jij niet op straat joden inelkaar schoppen in de naam van Allah ofzo
“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
pi_34797377
Wordt tijd dat er een KLB topic komt over topics over Denenmarken. En anders open ik die wel
pi_34797434
Ik heb trouwens meer respect voor de doeners die in Libanon een belgische ambassade in de as leggen (en per ongeluk die van Bantam-Oeroeboeroestan effetjes meenemen) ... dan de klunzen wiens 'verzetsdaad' enkel is dat ze hun net weggevallen avatar vervangen door een snel gevonden animated gifje van de een of andere vlag met een religieus symbool (een kruis) ...

Zouden de Ali's en Muhammetjes in damascus nu ook een soort van geitenneukers-MSN hebben, zo van 'steek de ambassade van een westers land in de fik als je toevallig geen Avatar-gifje kunt vinden om bij je nichname te plaatsen' ...?
  maandag 6 februari 2006 @ 16:18:05 #14
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34797529
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef yoshimurak5 het volgende:
Wederom hoor je helemaal niks geen afkeur van de (nederlandse) moslim gemeenschap ten aanzien van de rellen in het midden oosten mbt de Cartoon Oorlog

De moslims hier op FOK!! vaak laten zelfs hun afkeur naar het westen zien dmv het plaatsen van een gekuisde deense vlag als avatar. En Nederlandse Moslim organisaties blijven angstvallig stil

Conclusie, moslims willen niet meedoen aan een westerse samenleving.

100% eens. Mensen met een anti-Denemarken vlag zijn echt gestoord. Alhoewel moslims natuurlijk het volste recht hebben om niet mee te doen aan een Westerse samenleving. Vervang 'Westerse samenleving' door 'beschaving' en het klopt helemaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 6 februari 2006 @ 16:18:34 #15
53267 TC03
pi_34797546
quote:
Moet je geen feest vieren? Al twee doden man.
pi_34797741
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

100% eens. Mensen met een anti-Denemarken vlag zijn echt gestoord.
hmm, moeten we nu opeens voor die deense lafbekken zijn ...?

Die klootzakken hebben ons wel zwaar onterecht uit de EK92 halve finale gegooit, terwijl ze nondeju zich niet eens gekwalificeerd vor dat EK hadden ... dan is het echt niet zo vreemd als er een keertje iemand daar géén genoegen mee neemt, en er een ambassadetje in de fik vliegt: 'who plays with fire...'

Verder is denemarken natuurlijk een der meest nutteloze europese landen, een mengeling van de slechte eigenschappen van zowel de Zweden, Duitsers , Engelanders en Nederlanders tesamen ...
chagrijinige humorloze mensen (vind je die cartoons eigenlijk 'leuk'?) met te hoge accijnsen op de alcohol.

dat de Noren aangevallen werden vind ik wel schandalig, maar bij Denemarken denk ik, stop eruit en laten afzinken in de Noordzee..
  maandag 6 februari 2006 @ 16:36:40 #17
53267 TC03
pi_34798287
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hmm, moeten we nu opeens voor die deense lafbekken zijn ...?

Die klootzakken hebben ons wel zwaar onterecht uit de EK92 halve finale gegooit, terwijl ze nondeju zich niet eens gekwalificeerd vor dat EK hadden ... dan is het echt niet zo vreemd als er een keertje iemand daar géén genoegen mee neemt, en er een ambassadetje in de fik vliegt: 'who plays with fire...'

Verder is denemarken natuurlijk een der meest nutteloze europese landen, een mengeling van de slechte eigenschappen van zowel de Zweden, Duitsers , Engelanders en Nederlanders tesamen ...
chagrijinige humorloze mensen (vind je die cartoons eigenlijk 'leuk'?) met te hoge accijnsen op de alcohol.

dat de Noren aangevallen werden vind ik wel schandalig, maar bij Denemarken denk ik, stop eruit en laten afzinken in de Noordzee..
Jij bent echt grappig. Als ik een heel bericht zou schrijven kan jij er nog een klein detail uitpikken en dan daar vervolgens een heel betoog over schrijven wat totaal niet met mijn bericht te maken heeft.

Overigens heb ik nooit gezegd dat je pro-Denemarken moet zijn, maar ANTI-Denemarken, dat is echt te triest voor woorden. Dan spoor je echt niet en moet je lekker bij de Hofstadgroep gaan ofzo.
pi_34798422
alle moslims zijn kut.
  maandag 6 februari 2006 @ 16:41:19 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34798465
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef yoshimurak5 het volgende:

[..]

Daar hebben we onze wannabe Terrorist weer
Moet jij niet op straat joden inelkaar schoppen in de naam van Allah ofzo
Jij bent niet echt heel slim of wel?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 6 februari 2006 @ 16:42:44 #20
53267 TC03
pi_34798520
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Jij bent niet echt heel slim of wel?
Slimmer dan zo'n extremist met een anti-Denemarken vlag.
pi_34798540
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef TC03 het volgende:

Overigens heb ik nooit gezegd dat je pro-Denemarken moet zijn, maar ANTI-Denemarken, dat is echt te triest voor woorden. Dan spoor je echt niet en moet je lekker bij de Hofstadgroep gaan ofzo.
Gut, anti-denemarken is de hofstadgroep ... ik wist dat die knulletjes triest waren, met Mootje Beetje die in zn broek pist bij zijn aanheiding en Samir-met-de-Dikke-Darm ... maar de hele opwinding over die cartoons begint bij soomige hier ook al dezelfde 'opgewonden standjes' mate aan te nemen als die 'Holahupsende Arabieren in Libanon en Syrie ...

Vraagje, vond je die cartoons 'leuk' ...?

Daartegen had geprotesteerd moeten worden..., dat als je dan wat cartoons aan Mohammed wilt wijden er veel leukere en grappigere cartoons te tekenen zijn (Nozzman heeft wel leuke, en Fokke-en-sukke ... denk ook aan de cartoons van Jos Collignon) dan wat die deense derderangs humorlozen gepresteerd hebben, daar lusten, buiten dan in Syrie e.d., de honden geen brood van...

Toon me een Deen met humor, en ik plaats ook graag een Deense vlag in mn avatar.
  maandag 6 februari 2006 @ 16:43:49 #22
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34798565
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Slimmer dan zo'n extremist met een anti-Denemarken vlag.
Pleur op met je kutvlaggetjes, die zijn allemaal triest.

Vlaggetjes of afbeeldingen van religieuze toestanden zijn voor mij hetzelfde hoor. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_34798609
quote:
Jij bent helemaal een zielig figuur..

Ze zouden je moeten bannen
pi_34798665
Waarom zegt iedereen eigenlijk cartoon? Zeg dan gewoon strip of spotprent ofzo.
pi_34798667
Was te verwachten, alleen als ze zogenaamd weer eens slachtoffer zijn van iets komen ze weer te janken.

En ondertussen bevestigen ze vrolijk alle vooroordelen die ze zo boos maakte, IQ loos volk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')