Wtf heeft Nieuw Guinea hier mee te maken?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef RM-rf het volgende:
De papua's in Nieuw Guinea heb ik er ook nog niet gehoord ... maar die lafbekken hielden ook hun kop toen hier het hele ziektekostenverzekeringsstelsel gereorganiseerd werd ... dus verwacht ik ook deze keer dat ze zich lekker achter hun peniskokers verstoppen ... kut-papua's
Daar hebben we onze wannabe Terrorist weerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Arendt het volgende:
Hoeveel toppiks heb je hier onderhand wel niet over gemaakt? Heb je niks beters te doen, vlegel?
100% eens. Mensen met een anti-Denemarken vlag zijn echt gestoord. Alhoewel moslims natuurlijk het volste recht hebben om niet mee te doen aan een Westerse samenleving. Vervang 'Westerse samenleving' door 'beschaving' en het klopt helemaal.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef yoshimurak5 het volgende:
Wederom hoor je helemaal niks geen afkeur van de (nederlandse) moslim gemeenschap ten aanzien van de rellen in het midden oosten mbt de Cartoon Oorlog
De moslims hier op FOK!! vaak laten zelfs hun afkeur naar het westen zien dmv het plaatsen van een gekuisde deense vlag als avatar. En Nederlandse Moslim organisaties blijven angstvallig stil
Conclusie, moslims willen niet meedoen aan een westerse samenleving.![]()
![]()
![]()
Moet je geen feest vieren? Al twee doden man.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Arendt het volgende:
Hoeveel toppiks heb je hier onderhand wel niet over gemaakt? Heb je niks beters te doen, vlegel?
hmm, moeten we nu opeens voor die deense lafbekken zijn ...?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
100% eens. Mensen met een anti-Denemarken vlag zijn echt gestoord.
Jij bent echt grappig. Als ik een heel bericht zou schrijven kan jij er nog een klein detail uitpikken en dan daar vervolgens een heel betoog over schrijven wat totaal niet met mijn bericht te maken heeft.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hmm, moeten we nu opeens voor die deense lafbekken zijn ...?
Die klootzakken hebben ons wel zwaar onterecht uit de EK92 halve finale gegooit, terwijl ze nondeju zich niet eens gekwalificeerd vor dat EK hadden ... dan is het echt niet zo vreemd als er een keertje iemand daar géén genoegen mee neemt, en er een ambassadetje in de fik vliegt: 'who plays with fire...'
Verder is denemarken natuurlijk een der meest nutteloze europese landen, een mengeling van de slechte eigenschappen van zowel de Zweden, Duitsers , Engelanders en Nederlanders tesamen ...
chagrijinige humorloze mensen (vind je die cartoons eigenlijk 'leuk'?) met te hoge accijnsen op de alcohol.
dat de Noren aangevallen werden vind ik wel schandalig, maar bij Denemarken denk ik, stop eruit en laten afzinken in de Noordzee..
Jij bent niet echt heel slim of wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Daar hebben we onze wannabe Terrorist weer
Moet jij niet op straat joden inelkaar schoppen in de naam van Allah ofzo
Slimmer dan zo'n extremist met een anti-Denemarken vlag.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jij bent niet echt heel slim of wel?
Gut, anti-denemarken is de hofstadgroep ... ik wist dat die knulletjes triest waren, met Mootje Beetje die in zn broek pist bij zijn aanheiding en Samir-met-de-Dikke-Darm ... maar de hele opwinding over die cartoons begint bij soomige hier ook al dezelfde 'opgewonden standjes' mate aan te nemen als die 'Holahupsende Arabieren in Libanon en Syrie ...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef TC03 het volgende:
Overigens heb ik nooit gezegd dat je pro-Denemarken moet zijn, maar ANTI-Denemarken, dat is echt te triest voor woorden. Dan spoor je echt niet en moet je lekker bij de Hofstadgroep gaan ofzo.
Pleur op met je kutvlaggetjes, die zijn allemaal triest.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Slimmer dan zo'n extremist met een anti-Denemarken vlag.
Jij bent helemaal een zielig figuur..quote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Arendt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |