Gelukkig dat jij een gesprek hebt gehad met je hond over hoe hij zich voelt.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik quote hem wel even voor je, van mij hoeft ie niet weg. Aangezien hij niet constant benauwd is, vond de DA dat nog geen optie, vandaar dat we woensdag verder gaan kijken, of eerder als het slechter gaat.
Ik kan moeilijk tegen 2 dierenartsen zeggen dat ze die naald er maar in moeten jassenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij een gesprek hebt gehad met je hond over hoe hij zich voelt.
En jij weet dat wel????quote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij een gesprek hebt gehad met je hond over hoe hij zich voelt.
Ik doe niet hatelijk. Het is maar net hou jij het opvat. Meer ga ik hier ook niet posten, ken de gang van zaken in dit soort topics inmiddels. Rocky is/was een knap hondje.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen 2 dierenartsen zeggen dat ze die naald er maar in moeten jassendat doen ze toch niet. Je kan ook lezen dat ik bij 2 geweest ben ipv meteen hatelijk doen.
Bemoei je er niet mee.quote:
Je hebt je zegje gedaan en ik mag niks zeggenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Ik doe niet hatelijk. Het is maar net hou jij het opvat. Meer ga ik hier ook niet posten, ken de gang van zaken in dit soort topics inmiddels.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |