abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34792158
Ik de hele ochtend kijken of het forum het alweer deed.
Maar kreeg telkens de melding dat Fok! er nog even uit lag, dus ik dacht; zal wel.

Totdat ik via een linkje in m'n mail naar m'n fotoboek toesurfde en zag dat het fotoboek het wel deed. Daar klikte ik maar eens op mijn reactie's in het forum en waarrempel het forum deed het gewoon.

Dus ik nogmaals forum.fok.nl intypen in m'n adresbalk en weer die leuke melding dat het forum eruit ligt. Dus ik weer naar m'n email en daar het linkje aanklikken en daar doet ie het gewoon.

Ik dus nogmaals forum.fok.nl intypen in m'n adresbalk, maar nog steeds niets. Totdat ik de ingeving kreeg om eens op CTRL+F5 te rammen en jah hoor daar was mijn geliefde forum, helemaal niet down maar up and running als vanouds.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34792366
Leuk voor je, kutn00b.
pi_34792390
jammer, het was net zo gezellig zonder jou.
pi_34792400
Je bent er laat bij!
  maandag 6 februari 2006 @ 13:31:53 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34792407
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik de hele ochtend kijken of het forum het alweer deed.
Maar kreeg telkens de melding dat Fok! er nog even uit lag, dus ik dacht; zal wel.

Totdat ik via een linkje in m'n mail naar m'n fotoboek toesurfde en zag dat het fotoboek het wel deed. Daar klikte ik maar eens op mijn reactie's in het forum en waarrempel het forum deed het gewoon.

Dus ik nogmaals forum.fok.nl intypen in m'n adresbalk en weer die leuke melding dat het forum eruit ligt. Dus ik weer naar m'n email en daar het linkje aanklikken en daar doet ie het gewoon.

Ik dus nogmaals forum.fok.nl intypen in m'n adresbalk, maar nog steeds niets. Totdat ik de ingeving kreeg om eens op CTRL+F5 te rammen en jah hoor daar was mijn geliefde forum, helemaal niet down maar up and running als vanouds.
wat is je klacht?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34792423
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat is je klacht?
De TT

Leuk ook dat iedereen weer als vanouds aardig is.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 6 februari 2006 @ 13:36:28 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34792530
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

De TT

Leuk ook dat iedereen weer als vanouds aardig is.

fijn dat je er weer bent

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34792712
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef PDOA het volgende:
Leuk voor je, kutn00b.
wat een reactie
pi_34792846
ik denk dat het eerder de bedoeling is dat wij een klaagbak topic openen over dat jij weer terug bent
pi_34792862
Ik zie het probleem niet, als je het opgelost hebt dan is er toch niets aan de hand. En het forum is alweer een paar dagen up, maar dat is geen reden om dit soort onzin te openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')