had ik 2 weken terug... lekker touwklimmen tegen de mat op .. man , leek wel apekooien, met volwassen gozersquote:
MET je leraar is nog leuker.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef greatgonzo het volgende:
speerwerpen naar je leraar is ook tof..
Apenkooien schijnt tegenwoordig niet meer te mogen omdat het "gevaarlijk" zou zijn (was wel op een basisschool)quote:Op maandag 6 februari 2006 13:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
apenkooi is veel leuker
dat is dan wel erg lomp, je eigen voorspelling enzo.. dan ren je toch minder hard... sukkelquote:Op maandag 6 februari 2006 14:35 schreef Nawien het volgende:
Ah joh lambal zeik niet zo.
Ik heb iets veel ergers meegemaakt![]()
Ik zei nog zo tegen de leraar dat ik niet aan kastspringen meedeed omdat ik zeker te hard zou gaan en tegen de muur zou knallen. Volgens hem was dat onmogelijk. nou.. ik kwam, ik sprong, en ik knalde tegen de muur met me hoofd![]()
Daarna hoefde ik het iig niet meer te doen![]()
twas dus ook het doel om helemaal over de kast te springen, zonder dat je voeten de kast raken..quote:Op maandag 6 februari 2006 16:35 schreef Jajong het volgende:
Ik sprong een keer compleet over de kast heen en maakte per ongeluk een soort salto, wonder boven wonder kwam ik niet eens heel verkeerd terecht, kreeg dus mooi wel een applausje, en een 9.
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef greatgonzo het volgende:
[theo maassen] Het leukste van gym is apekooi... waarom zijn er dan geen apekooi verenigingen???[/theo maassen]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |