quote:Op maandag 6 februari 2006 13:47 schreef 2609 het volgende:
dat is niet zo mooi van die jongeman misschien moet je hem er even op aanspreken op zijn gedrag!
hij kapte er zelf mee tog.;quote:Op maandag 6 februari 2006 13:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waarschijnlijk denk hij ook zo over jou. hij voelt zich ook in de rug gestoken.
"heb ik hem zo goed geholpen met zijn stage, pikt hij nu mijn baan in"
zijn contract werd niet verlengd, niet echt zelf stoppen denk ik, maar goed. het lijkt met toch niet echt strak dat je eigen stagiair je baan overneemtquote:
lijkt me niet zo'n strak planquote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
knokploegjuuuuh, lijkt me duidelijk
Precies, het is echt een kolerestreek, matennaaier!!quote:Op maandag 6 februari 2006 13:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waarschijnlijk denk hij ook zo over jou. hij voelt zich ook in de rug gestoken.
"heb ik hem zo goed geholpen met zijn stage, pikt hij nu mijn baan in"
Hahahahaa naief dat ze ik, verder doet het er weinig toe of hij al dan niet zijn contract is kwijt geraakt door te onderhandelen over geld. Het is niet netjes om zo iemand z'n baan over te nemen. Kan me goed voorstellen dat hij zich niet zo prettig voelt.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Technisch gezien als hij zn baan gewoon goed had gedaan en niet had lopen zeiken over zn salaris was ie ws helemaal niet ontslagen. Het domme van hem was om mij te laten invallen voor 3 weken toen ie met vakantie was, zodat iedereen iets had van: Ey kijk ze doet precies hetzelfde werk en meer, in veel minder tijd.
En hij was al ontslagen toen ze mij belden of ik misschien interesse had in de baan. Dus ik denk niet dat de baas het heel erg gepland had, want als ik nee had gezegd, had ie toch wel een serieus probleem gehad.
Ja dat doe ik ook....zie de hoeveelheid tijd dat ik op Fok zit. Werk 2,5 dagen in de week. En dan zit ik nog leuk op fok, andere forums, btje mn mail lezen en zelfs dat gaat me vervelen na een tijdje. Ik snap echt niet wat die man 40 uur deed hiero.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom maak jij al zijn werk in 20 uur terwijl hij dat in 40 deed ? gewoon rustig aan werken, je krijgt toch hetzelfde loon
Gewoon, beetje liggen denksquote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook....zie de hoeveelheid tijd dat ik op Fok zit. Werk 2,5 dagen in de week. En dan zit ik nog leuk op fok, andere forums, btje mn mail lezen en zelfs dat gaat me vervelen na een tijdje. Ik snap echt niet wat die man 40 uur deed hiero.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |