Ik kan uit voorgaande niet opmaken of boyv wellicht per mail toch net iets hoger dan 140 heeft geboden. If so, dan is er niet veel aan de hand (jij gaf tenslotte zelf aan dat je beslist niet hoger zou gaan). If not so, dan is het een beetje sneu.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef haakaap het volgende:
Boyv, bedankt ouwe peenvogel mooi die Ipod voor me neus weggekaapt, petje af! Bied voortaan lekker zelf voordat je als een aasgier op andermans bod afvliegt.
TS heeft 'm inderdaad aan jou toegezegd... Nou, beetje vreemd dan....quote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef TrustNo het volgende:
140 euro excl verzenden dan is hij voor jou
Maar TS heeft 'm toch echt aan een ander toegezegdquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef boyv het volgende:
Ik heb inderdaad gewoon een bod via de mail gedaan, en bovendien kom ik hem ophalen.
Tuurlijk niet joh.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar TS heeft 'm toch echt aan een ander toegezegd
[TK] Ipod Nano 2GB + Anapod Explorer
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef haakaap het volgende:
ik wens je veel plezier en gehoorbeschadiging toe met je ipod!
Mwah, grensgevalletje. Either way: hij is verkocht dusquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef Skv het volgende:
Tuurlijk niet joh.
haakaap zegt niet hoger dan 140 te gaan. boyv biedt 140 excl. verzenden..
Daar haalt TS dus een wist van 5,50 euro uit. Het is dus het goed recht van TS om op dat bod in te gaan, imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |