abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:57:22 #126
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38841822
Hier zijn even een boel fotootjes van onze trip

Bij de ingang :


Mainstreet :


Kasteel :




Discoveryland :


Adventureland :






Le pays des contes de fées :


Big thunder mountain :






Bij buffalo bill, van links naar rechts : Mijn broer, Ik en Tha_duck :








Buzz lightyear :


Ik met Eeyore...eindelijk :




Indiana jones : (overigens weer forward!!)


Phantom manor...mijn favoriet :








Space mountain :


Ons hotel :












To infinity…and beyond!
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:59:58 #127
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38841886
Leuke foto's!

Hoe doen de mensen in dit topic het met het kopen van entreekaartjes? Koop je die aan de poort of in de voorverkoop? 1 park 1 dag was 43 euro las ik en ik wil er wil het meeste uithalen natuurlijk.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:04:04 #128
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38842001
Ik ben nog nooit voor 1 dag geweest dus geen idee. Maar als het in de vv kan zou ik dat zeker doen. Het is meestal wel druk bij de kassa's etc. en er staat altijd al een uur voor opening een rij
To infinity…and beyond!
pi_38842018
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Smittend het volgende:
En hoe vaak ben jij al in Disneyland Resort Parijs geweest?
(algemene vraag voor alle Disney gekken)
Ik 11 keer (en 2 keer in Walt Disney World in Florida).
Ik ga in mei voor de 12e keer
Parijs 5x
Los Angeles 1x
Florida 1x

Hopelijk dit jaar weer naar Parijs....
bla bla bla......
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:06:07 #130
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38842058
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Smittend het volgende:
En hoe vaak ben jij al in Disneyland Resort Parijs geweest?
(algemene vraag voor alle Disney gekken)
Ik 11 keer (en 2 keer in Walt Disney World in Florida).
Ik ga in mei voor de 12e keer
2 keer in parijs
To infinity…and beyond!
pi_38842098
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:04 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Parijs 5x
Los Angeles 1x
Florida 1x

Hopelijk dit jaar weer naar Parijs....
ben tot nu toe maar 2x in Parijs geweest.

Zou wel vaker willen, heb er aleen het geld niet voor
I'm not lost, i'm just geocaching
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:07:58 #132
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38842108
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:04 schreef ivetje het volgende:
Ik ben nog nooit voor 1 dag geweest dus geen idee. Maar als het in de vv kan zou ik dat zeker doen. Het is meestal wel druk bij de kassa's etc. en er staat altijd al een uur voor opening een rij
Jij hebt ze dus aan de poort gekocht?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:15:29 #133
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38842312
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Jij hebt ze dus aan de poort gekocht?
Nee, ik ben 2 keer een paar dagen geweest en dan krijg je zo'n passe partout (of hoe je het ook schrijft). Maar ik zie elke dag weer een menigte bij de kassa staan. Vandaar dus
To infinity…and beyond!
pi_38842853
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:07 schreef Flurrie het volgende:

[..]

ben tot nu toe maar 2x in Parijs geweest.

Zou wel vaker willen, heb er aleen het geld niet voor
Het is ook best wel prijzig allemaal...
bla bla bla......
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:38:28 #135
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38843018
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:33 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Het is ook best wel prijzig allemaal...
Je kan het zo duur maken als je zelf wil...als je in de davy crocket ranch zit is het echt niet vreselijk duur ofzo hoor En onze trip vond ik ook nog wel meevallen eerlijk gezegt...
Alleen eten en drinken in het park is duus.
To infinity…and beyond!
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:38:58 #136
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_38843037
Ik moet nodig weer eens naar Disneyland gaan ... te lang geleden..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:44:45 #137
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38843239
Ik lees net op oad trouwens dat de bovenste 3 etages van newport bay de admiral's floor zijn. Weet hier iemand of dat ook zo is, ik heb nl wel die floor geboekt maar zat op de etage waar ook de lobby zit (is etage 2).
To infinity…and beyond!
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:53:05 #138
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38843502
Als iemand weet waar je die kaarten in de voorverkoop kan kopen, ik hou me aanbevolen. D-Reizen ofzo?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:55:22 #139
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38843556
To infinity…and beyond!
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:18:54 #140
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38844201
"Kaarten dienen aan de kassa van Disneyland te worden omgewisseld."

Dan moet je dus nog in de rij staan.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:05:09 #141
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38845386
Dat zal overal wel zo zijn...maar misschien is er een aparte kassa voor het omwisselen van die dingen. Je hoeft hem alleen te wisselen, betaald heb je dan al. Dit is in phantasialand nl ook zo, heb je aan aparte rij daarvoor.
To infinity…and beyond!
pi_38955473
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:07 schreef Flurrie het volgende:

[..]

ben tot nu toe maar 2x in Parijs geweest.

Zou wel vaker willen, heb er aleen het geld niet voor
Ik ben net terug van vier dagen DLRP voor 150 euro.

Verslag en foto's volgen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38958427
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:56 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik ben net terug van vier dagen DLRP voor 150 euro.

Verslag en foto's volgen.
hoe doe je dat, wij zijn toen 1 lang weekend gegaan en waren meer als 1000 euro kwijt, incus trein, hotel en 4 dagen beide parken, en zaten we gewoon in Santa Fe
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_38966318
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:18 schreef Flurrie het volgende:

[..]

hoe doe je dat, wij zijn toen 1 lang weekend gegaan en waren meer als 1000 euro kwijt, incus trein, hotel en 4 dagen beide parken, en zaten we gewoon in Santa Fe
We hebben vorig jaar een jaarkaart gekocht, dus we hadden geen entreekosten, en een F1/Akena/Premier Classe hotelletje in Esbly of Meaux nemen.
Dus dan red je het gewoon met 150 euro per persoon inclusief benzine, tol, eten en drinken en overnachtingskosten.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38968815
Woensdag 14 juni 2006 reden wij om 9 uur ’s ochtends weg uit het klamme Nederland richting ons tweede thuis.

In België werden we getrakteerd op enorme stortbuien, maar ik zei al tegen mijn chauffeur, gewoon doorrijden tot de zon schijnt!


Belgische stortbuien

De temperatuur was gezakt naar 16 graden, maar allee, naarmate we dichter bij de plaats van bestemming kwamen, hoe meer graadjes erbij kwamen.
En jawel, in Ile de France scheen het zonnetje en toen we rond 14.30 aankwamen op onze favoriete parkeerplaats, rij B4, was de temperatuur opgeklommen tot 28 graden!

Uiteraard werden we als eerste begroet door de parkeerplaatsmeneer.
Welcome in Disneyland Resort Paris! May we suggest that you take a moment to note the exact location of your vehicle, and take all personal belongings with you. Enjoy your day, at Disneyland Resort Paris!

Eenmaal in het park aangekomen huppelden we snel door naar het Bureau de Passeport Annuel, om daar onze jaarkaarten met vier maanden te laten verlengen.



Hierna gingen we uiteraard bij Buzz Lightyear’s Laserblast kijken, maar we zagen dat de wachtrij nogal lang was, dus we besloten deze tot morgenochtend te bewaren. Space Mountain was niet zo druk, dus hebben we ons eerst even laten afschieten.
Daarna gingen we naar Studio’s, om de vordering van Tower of Terror en Toon Studio’s te bekijken. De laatste keer waren we er met Halloween en toen stond er namelijk nog niets. Nu echter, konden we direct vanaf de parkeerplaats de Tower of Terror al zien staan.


Ingang Studio’s

En jawel, het zag er zeker indrukwekkend uit.


Get ready for the big drop!

Om de bouw van Toon Studio’s wat beter te kunnen zien besloten we voor het eerst van ons leven in Flying Carpets of Agrabah te gaan. Gelukkig was het maar vijf minuutjes wachten.


Let niet op de mevrouw rechtsonder

Hierna nog even een snel ritje in Rock’n’Rollercoaster en nog even wat eten in Studio’s.
Daarna naar Meaux gereden en een hotelletje opgezocht. Gelijk voor drie nachten geboekt.

Donderdag
Na een goede nachtrust vertrokken we donderdagochtend, na een ontbijtje bij de Lidl gekocht te hebben, naar het park.
We sloten gelijk aan bij Buzz en toen was het schieten geblazen! Dennis was goed, maar ik was keislecht! Reken niet op mij om de wereld van de ondergang te redden. :’)


To infinity and beyond!

Hierna gelijk een fastpass gehaald om Buzz nog een keer te doen, en eentje voor Space Mountain, Peter Pan’s Flight en Big Thunder Mountain. Na het halen van de fastpasses snel terug naar Buzz
Het tweede rondje besloot ik wat fotootjes te schieten in plaats van aliens.


Wat een lievige Alien!


Buzz vs Zorg

We besloten hierna de fastpass van Space Mountain niet te gebruiken, maar aan andere mensen te geven, zodat we in ieder geval op tijd zouden zijn voor Peter Pan en de Grote DonderBerg.
Peter Pan’s Flight, tja, hij is heus wel mooi hoor, vooral als je met je fastpass binnen een halve minuut in het scheepje kan stappen waarmee je naar Neverland vliegt, maar ik zou er nooit een half uur voor in de rij gaan staan.

Hierna dus snel door naar Big Thunder Mountain. Het karretje ging keisnel, weel sneller dan anders leek het, wat de pret natuurlijk alleen maar ten goede kwam.
Aangezien we toch in de buurt waren vereerden we Phantom Manor ook gelijk maar met een bezoekje.


Aaahaaaaa aahaaaaaaa ahahahaaaaaaaa

Hierna besloten we weer naar Studio’s te gaan voor onze favoriet, de Rock’n’Rollercoaster. Hij blijft toch geweldig!

Daarna wilden we naar Animagique, maar helaas was die net begonnen. In de tussentijd wilden we een Cyberspacemountain gaan bouwen. Via de uitgang naar binnen glippen ging helaas niet meer, daar hadden ze nu een mannetje voorgezet. We moesten dus eerst het suffe filmgedoe meemaken voordat we onze geweldige 3D coaster konden maken.
Helaas valt die dan toch altijd weer een beetje tegen. Het grappigste is als Dennis over de roosters moet lopen die daar hoog boven de vloer hangen, want dat durft hij niet! :’)
Afijn, na deze overwinning van Dennis waren we wederom net te laat voor Animagique.
We stapten even in de tram voor de Tramtour. Daarna gingen we even wat drinken terwijl we wachtten voor Animagique. Dennis ging even naar de wc, en kwam terug met een geweldig cadeautje voor mij, een knuffel van Stitch! Is dat even lief!


Stitch aan het wachten voor Animagique met het petje van Dennis op zijn hoofd

Ondertussen was het alweer het einde van de middag en we gingen even naar Village om wat in de winkeltjes te snuffelen.


Krokodil bij Rainforest Café

Hierna gingen we terug naar het ‘echte’ park :’) , om wat te gaan eten. Bij het infobord zagen we dat Big Thunder Mountain gesloten was. We gingen eten bij Cowboy Cookout, en toen we daar zaten zagen we een treintje met mensen binnenkomen. Die zielen moeten minstens anderhalf uur vast hebben gezeten.

We vermaakten ons nog even in It’s a Small World en toen liep het alweer tegen sluitingstijd aan.


Dag Mickey! Tot morgen! Au revoir! A bientot!

In de hotelkamer viel Stitch gelijk mijn ouwe knuffel Kebab aan.
Kebab heeft zich echter dapper verweerd en mag nog steeds bij mij in bed blijven liggen.


Grrrr! *oink oink*

Vrijdag
Vrijdagochtend deden we het rustig aan. Rond half elf reden we eerst even naar Val d’Europe om bij Starbucks koffie te gaan drinken. Een CK bikini gekocht bij het Outlet Centre en ook nog even naar de wc geweest.


Openbaar toilet in Val d’Europe Outlet Shopping

Hierna gingen we maar weer richting het park. Ik wilde graag in Casey Jr en Les Pays de Contes des Fées, maar het was belachelijk druk! Vorig jaar konden we elke keer gewoon doorlopen, geen wachtrij te zien, soms mochten we zelfs in het bootje blijven zitten. Of wachten tot het bootje ‘Bianca’ voorbijkwam.
Nu was het echter alsof men deze attracties ineens ontdekt hadden! Ik vermoed dat er in Frankrijk reclame voor gemaakt is. Het zijn natuurlijk ook twee attracties die een beetje afgelegen zijn van het normale pad af. Er stond trouwens ook nog een heel mooi nieuw bordje bij.


Storybook en Casey bordje

Daar zijn we dus maar niet een half uur voor in de rij gaan staan. In plaats daarvan wilde ik even kijken in Pakjehandtas Pocahontas Village. Het is gewoon een speeltuintje en verder niet boeiend, maar ik was er nooit eerder geweest. We zagen daar echter wel de Mark Twain voorbij komen varen!


Mark Twain

Aangezien ik daar ook nog nooit op was geweest gingen we snel naar de opstapplaats. Het was best leuk om eens een rondje om Big Thunder Mountain te maken en het eens van de andere kant af te zien.
Indiana Jones hadden we ook nog niet gedaan, dus die was daarna aan de beurt.


Achteruit was hij leuker

Vervolgens was het tijd voor de Tarzan show. Dennis wilde hem graag meenemen, maar ik wees hem erop dat dit exemplaar niet in zijn nachtkastje zou passen.

Wonder boven wonder bleek Autopia open te zijn. De parade zou net beginnen, dus de wachtrij viel wel mee en daar gingen we voor het eerst van ons leven in Autopia.
Wat een suffe rotattractie. :’)
Ach, voor kinderen is het natuurlijk wel geweldig, zelf een autootje besturen.


Orbitron vanuit de wachtrij van Autopia gezien

Daarna nog een beetje in de winkeltjes rondgekeken en daarna terug naar Meaux. Daar bij de McDonalds gegeten, die naast het hotelletje zat.
Niet te laat naar bed gegaan, want de volgende dag wilden we op tijd zijn voor Pirates, die dicht was geweest, maar zaterdag weer open zou gaan.

Zaterdag
Tijd om de tassen in te pakken en voor de laatste keer naar het park te gaan. Toen we om half tien aankwamen rijden was het bij de ingang al knetterdruk! Het park bleek op zaterdag om negen uur al open te gaan in plaats van de tien uur die wij dachten.


Stitch vond het ook druk

Eindelijk binnen was het natuurlijk op naar de Pirates of the Caribbean. Ik heb niet veel gezien van wat er nou was opgeknapt, maar het was in elk geval wel schoon en alles werkte binnen. De wachtrij was kort, maar het was binnen erg donker, dus ik heb met mijn nachtblindheid de hele weg naar binnen op de tast af moeten strompelen, mezelf vastklampend aan Dennis. :’)


Yo ho, yo ho, a pirate’s life for me!

Onder het kasteel nog even de draak bewonderd.


*Grom!*

Het was verder echt heel druk in het park. We gingen nog even naar Studio’s voor nog een snel ritje Rock’n’Rollercoaster en we hebben nog wat spulletjes gekocht.

Daarna was het dan echt tijd om te vertrekken.


Gordels om!

Dag kasteel, au revoir studio’s, bye bye Mickey!
Tot over een paar maandjes!




[ Bericht 0% gewijzigd door Biancavia op 18-06-2006 13:33:21 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 18 juni 2006 @ 13:40:18 #146
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38969356
Erg leuk verslag Bianca!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_38971191
Leuk verslag inderdaad! (en zonder enige kennis van zaken en nog nooit in een Disneypark geweest te zijn ga ik een vraag stellen di emisschien al tig keer is beantwoord in dit soort topics: maar wat is een fastpass en hoe kom je daar dan aan?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38971358
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Leuk verslag inderdaad! (en zonder enige kennis van zaken en nog nooit in een Disneypark geweest te zijn ga ik een vraag stellen di emisschien al tig keer is beantwoord in dit soort topics: maar wat is een fastpass en hoe kom je daar dan aan?)
Een fastpass kun je bij bepaalde drukke attracties halen. Je stopt je entreebewijs van het park in de automaat en er komt een kaartje uit met een tijd erop, bijvoorbeeld 14.00 - 14.30.
Dat betekent dat je dan tussen die tijd terug kan komen bij de attractie en dan mag je door de speciale 'fastpass-ingang', waardoor je het grootste deel van de wachtrij overslaat en vaak nog maar 5 minuten in de rij hoeft te staan in plaats 50 minuten.

Het enige punt is dus dat je wel erg veel heen en weer aan het lopen bent en je wel aan die tijden gebonden bent.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 18 juni 2006 @ 16:47:22 #149
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_38974412
En morgen ga ik weer voor vier volle dagen naar Disneyland Parijs
We slapen in Hotel Kyriad at Disneyland Resort Paris.
Uiteraard reizen we met de Thalys
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_38974510
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:47 schreef Kurk het volgende:
En morgen ga ik weer voor vier volle dagen naar Disneyland Parijs
We slapen in Hotel Kyriad at Disneyland Resort Paris.
Uiteraard reizen we met de Thalys
Morgen is de stuntshow ook weer open.

Ik zou zo weer met je mee gaan.

Nou ja, veel plezier!
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')