Jah oke je hebt een punt.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
Sja moet je niet zo tegen die stofzuigerstang oprijden daar krijg je dat van
Misschien moet je als je je piemel 'afdruppelt' niet te hard trekken/schudden?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:18 schreef Indirah het volgende:
[..]
Jah oke je hebt een punt.
Maar soms zit je op de wc en dan opeens is het zover![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:19 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Misschien moet ik als ik mijn piemel 'afdruppelt' niet te hard trekken/schudden?
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:19 schreef Indirah het volgende:
Maar eh jullie hebben nooit , ineens, zomaar ,ergens last van, zeg maar?
dus....quote:Op maandag 6 februari 2006 12:18 schreef mcDavid het volgende:
[kutplaatje]
ONZ / SEX, allemaal hetzelfde liedje..quote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef Marty26 het volgende:
moet dit niet naar sex?
Dat zal het zijn! Maar ik wil eigenlijk weten waar jullie nu met zijn allen opgewonden van raken?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:23 schreef Marty26 het volgende:
dan komt het gewoon om dat jij een te levendige fantasie heb als je aan het stof"zuigen"bent.
Iemand een plaatje van een kut met een stofzuiger?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:23 schreef Marty26 het volgende:
dan komt het gewoon om dat jij een te levendige fantasie heb als je aan het stof"zuigen"bent.
Je mag het ook fotosoepenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:24 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Iemand een plaatje van een kut met een stofzuiger?
![]()
nieuws flash puberquote:Op maandag 6 februari 2006 12:24 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Iemand een plaatje van een kut met een stofzuiger?
![]()
Nou hier op mn kantoortje op stage.. Als ik dan ineens zo realiseer dat mijn vingers de liefde bedrijven met de toetsen van mijn toetsenbord.. Daar word ik toch best een beetje heet vanquote:Op maandag 6 februari 2006 12:24 schreef Indirah het volgende:
[..]
Dat zal het zijn! Maar ik wil eigenlijk weten waar jullie nu met zijn allen opgewonden van raken?
Is er een aanloop zo ja wat is dan de reden?
Ik reken me niet meer tot de pubersquote:Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
nieuws flash puberer zijn vrouwen die ook geil worden van zuigen...
Ondanks het meschien in jou geval moeilijk in te denken is...
ik kan me het wel voorstellen hoor hmmmmmmmzzzzz nggggquote:Op maandag 6 februari 2006 12:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik reken me niet meer tot de pubers.
En ja ik weet ook heul zeker dat vrouwen geil worden van zuigen, van stof zuigen (!!) wist ik het nog niet.
Ik snap niet dat je geil kunt worden van een hap stof. Een hap van een homp vlees nog wel, maar dat is dus wat anders.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kan me het wel voorstellen hoor hmmmmmmmzzzzz ngggg
het geluid en het gevoel van zuigenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:30 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je geil kunt worden van een hap stof. Een hap van een homp vlees nog wel, maar dat is dus wat anders.
Ah ja dat.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het geluid en het gevoel van zuigenofzo
Ja ik wou het niet aan de grote klok hangenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik reken me niet meer tot de pubers.
En ja ik weet ook heul zeker dat vrouwen geil worden van zuigen, van stof zuigen (!!) wist ik het nog niet.
Ach het is FOK! maar..quote:Op maandag 6 februari 2006 12:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik wou het niet aan de grote klok hangen
ah, weten we ook weer hoe jij in de crew terecht gekomen bent!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik wou het niet aan de grote klok hangen
Ik heb de halve kamer net gezogen dus dan is dit wel lastigquote:Op maandag 6 februari 2006 12:31 schreef Roellie80 het volgende:
tja,
het gebeurt..
ik vind het alleen zorgelijk dat je kennelijk "last" van hebt![]()
Oei, je staat dus spreekwoordelijk op knapen?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Indirah het volgende:
[..]
Ik heb de halve kamer net gezogen dus dan is dit wel lastig![]()
het kan allebei! alleen denk ik gezien de context dat je knappen bedoeltquote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Oei, je staat dus spreekwoordelijk op knapen?
Of is het knappen? Ik heb geen woordenboek bij mij.
Ja niet jonge kerels dus he?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het kan allebei! alleen denk ik gezien de context dat je knappen bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |