quote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef alsem het volgende:
ja! waar is ze?
Ah een denemarken lover.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef alsem het volgende:
ja! waar is ze?
Helaas biedt je fotoboek geen soelaas.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:49 schreef Herkauwer het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon hier een geil wijf posten
Dankzij die banners zit jij te fokken knaapje.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
rot op met je klote banner
Nee, ben dan ook geen wijf hequote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Helaas biedt je fotoboek geen soelaas.![]()
Nee dat zie ik nu. Ik vond je username wel toepasselijk voor een chick namelijk.quote:
nee hoor, ik sponsor fok, dus niet zo grote mond jochie want anders ban ik jequote:Op maandag 6 februari 2006 10:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dankzij die banners zit jij te fokken knaapje.![]()
Een wijf moet zuigen en niet herkauwenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee dat zie ik nu. Ik vond je username wel toepasselijk voor een chick namelijk.![]()
Jij doet geen flikker voor fok. Zeiken, roken, neuken. Das alquote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee hoor, ik sponsor fok, dus niet zo grote mond jochie want anders ban ik je
Ach, als ik het uit moet leggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Een wijf moet zuigen en niet herkauwen![]()
en bier drinken ben je nog vergetenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij doet geen flikker voor fok. Zeiken, roken, neuken. Das al![]()
Meer woorden wilde ik er niet aan vuil maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en bier drinken ben je nog vergeten
toch reply je al voor de derde keerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Meer woorden wilde ik er niet aan vuil maken.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef Tha_T het volgende:
We hebben wel genoeg topics over dingen die ontbreken na de downtime dacht ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |