wel als het over mijn vader gaat :')quote:Op maandag 6 februari 2006 10:17 schreef MrDrako het volgende:
ja maar als ik een geinig tekeningetje over jou maak zet je toch ook m\'n huis in de fik?
Zou men met meer begrip dergelijke cartoons niet geplaatst hebben?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:19 schreef Natalie het volgende:
Er is een verschil tussen hun samenleving en de onze. Sommigen van hun nemen het geloof kennelijk héél serieus en tollereren geen grapjes. Noemen het godslastering en baf: ambassade in de hens.
't Is gewoon een verschil ik cultuur. Iets wat wij als harmless zien, nemen zijn erg serieus op. Een misvatting, zoals eigenlijk aan de lopende band gebeurt. Men begrijpt elkaar gewoon niet.
Net als vrouwenbesnijdenis, het is gewoon allemaal cultuur.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:19 schreef Natalie het volgende:
Een misvatting, zoals eigenlijk aan de lopende band gebeurt. Men begrijpt elkaar gewoon niet.
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:28 schreef kebabkever het volgende:
cultuur geloof "het zou verboden moeten worden"![]()
Dat zal je aan hen moeten vragen.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef sirrom het volgende:
[..]
Zou men met meer begrip dergelijke cartoons niet geplaatst hebben?
Sure, als jij iets lichamelijks en iets geestelijks gelijk wilt trekken, ga je gang.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Net als vrouwenbesnijdenis, het is gewoon allemaal cultuur.
De islamitische wereld heeft een punt, maar het is jammer dat die punt richting ambassade's gegooid wordt.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:12 schreef sirrom het volgende:
Ik kom er met mijn kennelijk beperkte verstand niet bij dat momenteel elders in de wereld mensen elkaar te lijf gaan vanwege enkele slechte Deense cartoons. Ik heb ze eens bekeken en vindt ze maar matig.
Het zijn allebei uitingen van het geloof en gedachten van bepaalde culturen.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sure, als jij iets lichamelijks en iets geestelijks gelijk wilt trekken, ga je gang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |