Bij mij welquote:Op maandag 6 februari 2006 09:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee, werkt nu al niet bij 2 verschillende computers....
Het gaat toch geen bash topic worden hequote:
En zo is hetquote:Op maandag 6 februari 2006 09:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voorspelbare reacties...
En dan raar opkijken als jullie allemaal bij een psychiater terechtkomen als er straks op Frontpage een bericht staat dat er zich een gast voor de trein heeft gegooid omdat zijn favo smilie het niet deed.
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voorspelbare reacties...
En dan raar opkijken als jullie allemaal bij een psychiater terechtkomen als er straks op Frontpage een bericht staat dat er zich een gast voor de trein heeft gegooid omdat zijn favo smilie het niet deed.
Nee want als ik het via de smilielijst invoer doet hij precies hetzelfdequote:Op maandag 6 februari 2006 09:55 schreef -AnneX- het volgende:
probeer hem eens te maken met een ` ipv een '
hij dutquote:Op maandag 6 februari 2006 09:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee want als ik het via de smilielijst invoer doet hij precies hetzelfde:')
Heb ik ook niet hoeven doen, en alles inclusief avatar doet het nog prima!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef alwaysleft het volgende:
Ik had gister dat het forum er verneukt uitzag, misschien helpt bij jouw ook je cache legen in je IE of FireFox![]()
Ja maar waar zit dat tekentje ?? Die kan ik nergens terugvinden op dit godsverneukte toetsenbord.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef Herkauwer het volgende:
:`)
hmm... voorheen deed hij het ook met ` maar nu dus alleen met '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |