Ja blijkbaarquote:Op maandag 6 februari 2006 06:31 schreef marc16 het volgende:
Ik vraag me nu ernstig af of dit wel normaal is of dat dat kan gebeuren...
Wat? Lijkt me niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 06:35 schreef Iksje het volgende:
en zelfs als je niet dronken was is het normaal...
Anders ik wel... maak me gauw druk om kleine fysieke probleempjes.. Deze dus al helemaal..quote:Op maandag 6 februari 2006 06:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Lijkt me niet.
Ik kan me best voorstellen dat het een keer gebeurt maar om het "normaal" te noemen?
Eerder een freak accident. Althans, dat hoop ik voor TS![]()
Bedankt voor de enigzins geruststellende woordenquote:Op maandag 6 februari 2006 06:47 schreef Iksje het volgende:
Nou ja, normaal, da's gewoon niks om bezorgd om te zijn... kan gebeuren...
Waarschijnlijk idd zo moe dat TS door de plasprikkel van z'n brein is geslapen.
't is heus niet zo dat ie nu elke dag zoiets zal meemaken
Khad net wel door dat ik ff naar de wc moest dus, jaquote:Op maandag 6 februari 2006 06:51 schreef Orealo het volgende:
Als je voor de rest wel gewoon doorhebt wanneer je 'moet', en de 'prikkel' dus wel voelt, is er weinig aan de hand denk ik
Het wordt nog veel gezelliger als ze bij iemand blijft slapen. Oh wat zal jij rood worden de volgende ochtendquote:Op maandag 6 februari 2006 06:46 schreef marc16 het volgende:
Anders ik wel... maak me gauw druk om kleine fysieke probleempjes.. Deze dus al helemaal..
Nou kijk, wat de oorzaak zou moeten zijn weet ik dus echt niet. Afgezien van het feit dat ik dus best vermoeid was doordat ik de vorige nacht slechts 3,5 uur geslapen heb (van 5 tot half 9)... Hoewel ik nu gelezen heb dat t waarschijnlijk een eenmalig gebeuren is, ben ik toch bang dat t me weer zal gebeuren.. maak me waarschijnlijk voorbarig zorgen, maar goed..quote:Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef Alicey het volgende:
Als je extreem moe bent of teveel gezopen had zou ik me er niet te druk om maken. In andere gevallen komt het wel voor dat er een achterliggende oorzaak is, en kun je het beste die zien te vinden en op te lossen.
Dat zorgen maken zou er misschien nog juist invloed op kunnen hebben.. Maar kijk gewoon wat er vannacht gebeurt. Wordt je normaal gesproken wel eens 's nachts wakker omdat je moet plassen?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef marc16 het volgende:
[..]
Nou kijk, wat de oorzaak zou moeten zijn weet ik dus echt niet. Afgezien van het feit dat ik dus best vermoeid was doordat ik de vorige nacht slechts 3,5 uur geslapen heb (van 5 tot half 9)... Hoewel ik nu gelezen heb dat t waarschijnlijk een eenmalig gebeuren is, ben ik toch bang dat t me weer zal gebeuren.. maak me waarschijnlijk voorbarig zorgen, maar goed..
Jep... Af en toe helemaal niet, maar meestal wel...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt je normaal gesproken wel eens 's nachts wakker omdat je moet plassen?
Hmmm ok.. Dan was je misschien inderdaad heel diep in slaap. Het had ook kunnen zijn dat je vrijwel nooit wakker wordt, en dat je die keer toevallig opeens moest..quote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef marc16 het volgende:
[..]
Jep... Af en toe helemaal niet, maar meestal wel...
Mja... stond er in ieder geval raar van te kijken toen ik wakker werd.. Nog nooooit meegmaakt. Tja, als klein kind zijnde, maar dat herinner ik me niet meer. Vandaar dat ik er ook zo van geschrokken ben..quote:Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm ok.. Dan was je misschien inderdaad heel diep in slaap. Het had ook kunnen zijn dat je vrijwel nooit wakker wordt, en dat je die keer toevallig opeens moest..
aldus een nuttige bijdrage, waarvoor mijn dankquote:Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef HeLLuM het volgende:
Hihi, kleine bedplasser! *wijst*
Niet te hard schrikken. Ik vermoed dat het komt doordat je te weinig slaap hebt gehad, waardoor je slaap dieper was. Als het wel blijft voorkomen, zijn er genoeg manieren om er van af te komen en/of het hanteerbaar te maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef marc16 het volgende:
[..]
Mja... stond er in ieder geval raar van te kijken toen ik wakker werd.. Nog nooooit meegmaakt. Tja, als klein kind zijnde, maar dat herinner ik me niet meer. Vandaar dat ik er ook zo van geschrokken ben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |