abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34785057
Hallo,

Ik stond vanochtend raar te kijken toen ik ineens na 16 jaar "droog te zijn" in bed geplast bleek te hebben! Ik vraag me nu ernstig af of dit wel normaal is of dat dat kan gebeuren... ben nu 18 jaar en ben dus sinds mijn 2de altijd "droog" geweest...

Greetz
...niets aan toe te voegen...
pi_34785068
Dat kan gebeuren, en zelfs als je niet dronken was is het normaal... het blijft hoogst waarschijnlijk bij die ene keer
  maandag 6 februari 2006 @ 06:36:52 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34785069
quote:
Op maandag 6 februari 2006 06:31 schreef marc16 het volgende:
Ik vraag me nu ernstig af of dit wel normaal is of dat dat kan gebeuren...
Ja blijkbaar
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_34785070
Misschien ben je gestresst..
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_34785080
Nou... ik heb de vorige nacht slechts 4 uur geslapen door het uitgaan en op zondag moeten werken:( Dat bedacht ik me net nl... misschien te vermoeid gweest om vannacht wakker te worden voor een bezoek aan de wc?
  maandag 6 februari 2006 @ 06:43:06 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_34785084
quote:
Op maandag 6 februari 2006 06:35 schreef Iksje het volgende:
en zelfs als je niet dronken was is het normaal...
Wat? Lijkt me niet.

Ik kan me best voorstellen dat het een keer gebeurt maar om het "normaal" te noemen?
Eerder een freak accident. Althans, dat hoop ik voor TS
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_34785091
quote:
Op maandag 6 februari 2006 06:43 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wat? Lijkt me niet.

Ik kan me best voorstellen dat het een keer gebeurt maar om het "normaal" te noemen?
Eerder een freak accident. Althans, dat hoop ik voor TS
Anders ik wel... maak me gauw druk om kleine fysieke probleempjes.. Deze dus al helemaal..
pi_34785093
Nou ja, normaal, da's gewoon niks om bezorgd om te zijn... kan gebeuren...
Waarschijnlijk idd zo moe dat TS door de plasprikkel van z'n brein is geslapen.
't is heus niet zo dat ie nu elke dag zoiets zal meemaken
  maandag 6 februari 2006 @ 06:51:22 #9
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34785095
Als je voor de rest wel gewoon doorhebt wanneer je 'moet', en de 'prikkel' dus wel voelt, is er weinig aan de hand denk ik
pi_34785099
quote:
Op maandag 6 februari 2006 06:47 schreef Iksje het volgende:
Nou ja, normaal, da's gewoon niks om bezorgd om te zijn... kan gebeuren...
Waarschijnlijk idd zo moe dat TS door de plasprikkel van z'n brein is geslapen.
't is heus niet zo dat ie nu elke dag zoiets zal meemaken
Bedankt voor de enigzins geruststellende woorden Zal vanavond met een dubbel gevoel me bed in stappen (om flauwe opmerkingen te voorkomen; nee, het bed is verschoont )... zoals ik net al zei maak ik me om dat soort dingen gauw druk, dus tja... Ik heb nu zoiets van; ik wacht aannkomende nacht eens af of het weer gebeurd maar anderzijds wil ik direct een antwoord daarop.. maar dat is een mindere kant van mijn karakter
pi_34785102
quote:
Op maandag 6 februari 2006 06:51 schreef Orealo het volgende:
Als je voor de rest wel gewoon doorhebt wanneer je 'moet', en de 'prikkel' dus wel voelt, is er weinig aan de hand denk ik
Khad net wel door dat ik ff naar de wc moest dus, ja
  maandag 6 februari 2006 @ 07:04:35 #12
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_34785126
Wat denk je van een plastuit en een emmer naast je bed?
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  maandag 6 februari 2006 @ 07:05:37 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34785127
quote:
Op maandag 6 februari 2006 06:46 schreef marc16 het volgende:
Anders ik wel... maak me gauw druk om kleine fysieke probleempjes.. Deze dus al helemaal..
Het wordt nog veel gezelliger als ze bij iemand blijft slapen. Oh wat zal jij rood worden de volgende ochtend

Maar ehhh, kijk het gewoon aan. Om je zorgen te gaan maken om iets dat waarschijnlijk totaal niet speelt is ook zo...zinloos.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_34785133
Misschien droomde je dat je tegen een boompje stond te plassen.
pi_34785927
zeker weten dat het plas was, of had het meer een witte kleur?
  maandag 6 februari 2006 @ 09:21:04 #16
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34785998
Als je extreem moe bent of teveel gezopen had zou ik me er niet te druk om maken. In andere gevallen komt het wel voor dat er een achterliggende oorzaak is, en kun je het beste die zien te vinden en op te lossen.
  maandag 6 februari 2006 @ 09:41:03 #17
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_34786301
Ik heb vroeger na een flinke zuip avond ook een keer mn bed gepist.

Ik heb mijn matras toen maar gewoon weg geflikkerd.

Ben blij dat het bij die ene keer is gebleven.
Ik werd wakker en ik voelde me koud en nat, echt smerig!
.
..
...
....
pi_34797816
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef Alicey het volgende:
Als je extreem moe bent of teveel gezopen had zou ik me er niet te druk om maken. In andere gevallen komt het wel voor dat er een achterliggende oorzaak is, en kun je het beste die zien te vinden en op te lossen.
Nou kijk, wat de oorzaak zou moeten zijn weet ik dus echt niet. Afgezien van het feit dat ik dus best vermoeid was doordat ik de vorige nacht slechts 3,5 uur geslapen heb (van 5 tot half 9)... Hoewel ik nu gelezen heb dat t waarschijnlijk een eenmalig gebeuren is, ben ik toch bang dat t me weer zal gebeuren.. maak me waarschijnlijk voorbarig zorgen, maar goed..
  maandag 6 februari 2006 @ 16:28:35 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34797962
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef marc16 het volgende:

[..]

Nou kijk, wat de oorzaak zou moeten zijn weet ik dus echt niet. Afgezien van het feit dat ik dus best vermoeid was doordat ik de vorige nacht slechts 3,5 uur geslapen heb (van 5 tot half 9)... Hoewel ik nu gelezen heb dat t waarschijnlijk een eenmalig gebeuren is, ben ik toch bang dat t me weer zal gebeuren.. maak me waarschijnlijk voorbarig zorgen, maar goed..
Dat zorgen maken zou er misschien nog juist invloed op kunnen hebben.. Maar kijk gewoon wat er vannacht gebeurt. Wordt je normaal gesproken wel eens 's nachts wakker omdat je moet plassen?

Ik weet van mezelf alleen dat ik als kind een aantal bedplasepisodes heb gehad, waarin het langere tijd achter elkaar (bijna) iedere nacht raak was, met tussenpozen waarin niets gebeurde. Na mijn 12e is dat echter ook niet meer voorgekomen voor zover ik me kan herinneren. Ik weet ook niet wat de oorzaak is/was en of er kans is dat het terug komt.
pi_34798027
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wordt je normaal gesproken wel eens 's nachts wakker omdat je moet plassen?
Jep... Af en toe helemaal niet, maar meestal wel...
  maandag 6 februari 2006 @ 16:32:10 #21
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34798104
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef marc16 het volgende:

[..]

Jep... Af en toe helemaal niet, maar meestal wel...
Hmmm ok.. Dan was je misschien inderdaad heel diep in slaap. Het had ook kunnen zijn dat je vrijwel nooit wakker wordt, en dat je die keer toevallig opeens moest..
pi_34798124
Hihi, kleine bedplasser! *wijst*
Frusticus.
pi_34798155
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmmm ok.. Dan was je misschien inderdaad heel diep in slaap. Het had ook kunnen zijn dat je vrijwel nooit wakker wordt, en dat je die keer toevallig opeens moest..
Mja... stond er in ieder geval raar van te kijken toen ik wakker werd.. Nog nooooit meegmaakt. Tja, als klein kind zijnde, maar dat herinner ik me niet meer. Vandaar dat ik er ook zo van geschrokken ben..
pi_34798178
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef HeLLuM het volgende:
Hihi, kleine bedplasser! *wijst*
aldus een nuttige bijdrage, waarvoor mijn dank

maandag 6 februari 2006 @ 16:36:02 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34798256
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef marc16 het volgende:

[..]

Mja... stond er in ieder geval raar van te kijken toen ik wakker werd.. Nog nooooit meegmaakt. Tja, als klein kind zijnde, maar dat herinner ik me niet meer. Vandaar dat ik er ook zo van geschrokken ben..
Niet te hard schrikken. Ik vermoed dat het komt doordat je te weinig slaap hebt gehad, waardoor je slaap dieper was. Als het wel blijft voorkomen, zijn er genoeg manieren om er van af te komen en/of het hanteerbaar te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')