ja inderdaad.. dat had mijn auto niet overleefdquote:Op maandag 6 februari 2006 05:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wees blij dat het geen eend was, die stinken nog meer...
De mijne wel, mijn Ferrari Modena is konijn en eend-proof...quote:Op maandag 6 februari 2006 05:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja inderdaad.. dat had mijn auto niet overleefd![]()
kwa stank ?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja inderdaad.. dat had mijn auto niet overleefd![]()
en herten?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
De mijne wel, mijn Ferrari Modena is konijn en eend-proof...![]()
dan weet ik niet op welke wegen jij rijdt, maar ik denk dat het nog geen 3 procent isquote:Op maandag 6 februari 2006 04:58 schreef Mr-Z het volgende:
Zeg nou zelf.. 9 van de 10 dooie beesten op de weg zijn konijnen! Andere dieren hebben nog een beetje fatsoen en laten de weggebruikers hun ding doen!
Ik haat konijnen!
net als duiven, meeuwen en poesjes enzo. die beesten zijn echt zo verschrikkelijk domquote:Op maandag 6 februari 2006 04:58 schreef Mr-Z het volgende:
Rijd ik van m'n werk naar huis.. Zie ik inneens een konijntje links van de weg.. ik minder al wat vaart en precies op het moment dat ik hem voorbij rijd springt hij inneens onder m'n autoKlote beesten..
Een duif op de stijl van je voorraam.... Ik hoorde toen alleen maar *poef* en ik zag een grote verenwolkquote:Op maandag 6 februari 2006 09:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
net als duiven, meeuwen en poesjes enzo. die beesten zijn echt zo verschrikkelijk dom![]()
Ruud de Wild ???quote:Op maandag 6 februari 2006 09:26 schreef FHR het volgende:
Als je wild doodrijdt, is het van jou. Oppakken en verkopen aan een poelier dus!
of bewaren voor kerst 2006quote:Op maandag 6 februari 2006 09:26 schreef FHR het volgende:
Als je wild doodrijdt, is het van jou. Oppakken en verkopen aan een poelier dus!
't is niet dat computerspel hequote:Op maandag 6 februari 2006 09:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Weet je wat ook enorm domme wezens zijn? Kleine kinderen! Probeer het eens, rijd een uurtje rondjes om een basisschool rond de middagpauze. Gegarandeerd dat je er een paar te pakken hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |