Meidquote:
Wel op het modje zijn toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
en hier weer verder
ik geil trouwens niet op belgen forums
Waarom schep je er dan over op?quote:
omdat het leuk is om te doen,quote:Op maandag 6 februari 2006 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom schep je er dan over op?
Wat het antwoord ook mag zijn, ik taai af en wens iedereen voor zometeen een sweet dreams toe
I knowquote:Op maandag 6 februari 2006 03:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omdat het leuk is om te doen,
net zo leuk als gewone user,
maar je kan iets meer,
Zeker. Mits erectie, anders walg ik van mannen.quote:Op maandag 6 februari 2006 04:44 schreef Mr-Z het volgende:
oh hier was ie...
Als je niet van nattigheid houdt moet je niet douchen inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2006 04:45 schreef Mr-Z het volgende:
jij hebt toch geen last van mijn erecties? tenzij ik er foto's van neem ...
Ik heb té veel Suikerpinda's op. Ook wel Sugar coated peanuts geheten. Van de Euroshopper. Zijn lekker. Maar wel téveel op. Nu voel ik me ziek.quote:Op maandag 6 februari 2006 04:48 schreef t0y het volgende:
2 mannen die over erecties praten op een openbaar forum...
Hmmmz....
De morgenstond heeft sperma in de mondquote:Op maandag 6 februari 2006 04:49 schreef Mr-Z het volgende:
en ik ben overwerkt en moet m'n bed eigenlijk in.. maar m'n benen willen niet meer.. dus dan maar over erecties praten![]()
Hoe komt de kip aan de overkant van de straat?quote:Op maandag 6 februari 2006 04:50 schreef Mr-Z het volgende:
niet mijn sperma..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |