Doktertje spelen
Op een dag had ik weer zo'n geil gevoel over me heen hangen. Ik zat steeds te dagdromen en het bleef maar over sex gaan. Ik betrapte me er telkens weer op dat ik af en toe wakker werd door kleine schokjes in mijn lichaam.
Geil als ik was ging ik op internet surfen en plaatste een advertentie. Mijn mailbox zat binnen de kortste keren overvol. Er waren heel wat mannen die mij wel wilde verwennen. Na over en weer mailen, wat ook ontzettend geil was, heb ik een afspraakje gemaakt. Mijn fantasie was dat er een dokter bij me thuis zou komen, die me helemaal zou onderzoeken....
De dag van de afspraak was aangebroken. Kevin stond voor de deur en dat viel niet tegen. Na even wat drinken trok hij een witte jas aan. Hij vroeg me wat eraan mankeerde, ik zei dat ik me niet zo lekker voelde en dat ik gewoon een algemene controle wilde.
Kevin zei dat ik moest gaan liggen en alleen mijn slipje aan mocht houden. Ik ging liggen op een handdoekje op de grond. Hij kwam erbij zitten. Hij bekeek eens mijn voeten, benen, buik, armen. Ook checkte hij mijn borsten, daar zat goed gevoel in zei hij. Hij kneep eerst zacht in mijn tepels daarna steeds harder. Toen kwam het moment dat hij vond dat ik inwendig onderzocht moest worden. Ik vroeg plagerig of het echt nodig was. Ja zei hij resoluut en ik trok gehoorzaam mijn string uit.
Doe je beentjes maar een beetje wijd zei hij. Ik opende mijn benen. Hij trok latex handschoenen aan als een professional. Hij trok mijn lipjes uit elkaar. Hij stopte zijn vinger erin en roerde in mijn ondertussen toch wel nat geworden kutje. Tja zei hij, daar moeten we nader onderzoek naar uitvoeren, maar dat doen we zo wel. Ik moest me nu op mijn buik draaien en op mijn knieen gaan zitten. Ik voelde mijn kutje kloppen tussen mijn benen. Hij haalde een flesje glijmiddel uit zijn zak en spoot zijn vingers ermee in. ,,Dokter'' zei ik ,,wat gaat u nu doen?'' Ik moet ook even in dat gaatje kijken of alles goed is antwoorde hij. Ik vertelde hem wel rustig aan te doen, omdat ik daar nog nooit iets had gehad. Hij drukte met zijn vinger tegen mijn kontgaatje. En bij elke ademhaling duwde hij zijn vinger verder. Toen hij erin zat begon hij cirkeltjes te draaien. Nu eens kijken of de tweede vinger erin past zei de dokter. Hij moest wel zijn best doen, maar het ging. Toen hij ze eruit haalde was ik kleddernat geworden.
Dokter Kevin smeerde mijn kutgeil naar mijn kontgaatje. Hij vroeg aan mij of ik bezwaar had als hij mijn temperatuur zou opnemen. Eerst pakte hij de gewone thermometer, hij bracht hem in mijn kontgaatje. Hij keek naar me kontje, je kon zien dat hij het heel geil vond. Plots vertelde hij me dat deze thermometer stuk was, de batterij was op. Hij had nog wel een andere, want het moest gedaan worden. Ik moest wel even de termometer een beetje nat maken, zodat ie er beter in zou gaan. Hij haalde zijn lekkere paal tevoorschijn. Ik likte eraan en nam zijn ballen ook in mijn mond. Hij vond hem wel nat genoeg zei hij, het onderzoek moest doorgaan.
Hij trok mijn billen uit elkaar, smeerde nog wat glijmiddel op mijn kontgaatje. Hij moest eerst hard duwen tegen mijn strakke maagdelijke kontgaatje, maar toen zijn eikel erin gleed ging de rest ook. Het deed wel zeer, maar het was ook lekker. Na ongeveer 4 stoten voelde ik dat hij er helemaal in zat. Hij hield een poosje stil, zijn lekkere thermometer in mijn kontje. Zijn ballen voelde ik tegen mijn kutje aan. Ik vroeg hem waarom hij stil hield, je temperatuur opnemen was zijn antwoord. Maar hij ging toch maar door met stoten erna. Hij zei dat ik wel heet aanvoelde!!! Hij stootte steeds harder en ik voelde zijn pik in me groeien. Hij kon het niet meer houden en kwam hevig klaar.
Hij hervatte zijn werk na 5 minuutjes pauze gewoon weer. Ik moest nu maar eens op mijn rug gaan liggen. Hij trok nieuwe latex handschoenen aan. Langzaam duwde hij zijn vingers bij me naar binnen. Dit is ruimer dan uw andere gaatje mevrouw. We moeten maar eens uittesten hoeveel erin gaat en of dit normaal is voor uw leeftijd, zei dokter Kevin. Hij stopte eerst twee vingers erin, in een keer dat voelde heel goed. Toen nummer 3 en 4 erbij. Hij pakte een dildo en deed die in mijn kutje. Toen ging hij mijn gevoel in mijn kittelaar onderzoeken. De dildo bleef in mijn kutje. Hij deed bepaalde bewegingen en ik moest zeggen wat ik voelde. Hij ging maar door en ik hield het niet meer toen hij ook nog eens zijn harde paal verruilde voor de dildo in mijn kutje en de natte dildo in mijn kontgaatje stopte. Allebei mijn gaatjes werden gevuld, ik kwam hevig klaar op zijn pik. Het vocht droop op zijn buik. Hij haalde zijn thermometer uit mijn kutje en ik likte het instrument schoon. Hij kwam daarij lekker klaar in mijn gezicht. Nadat we elkaar een beetje hadden schoon gemaakt vertelde ik dat ik me al een stuk beter voelde. Dokter Kevin vertrok en zei dat hij hoopte dat ik nog eens terug zou komen op het spreekuur, maar dat ik kerngezond was.