thxquote:Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hoe verassend eigenlijk dat jij als eerste reageer![]()
echoquote:Op maandag 6 februari 2006 00:50 schreef renz0r het volgende:
HAAAAAAAAAAALLOOOOOOOO NOG MENSEN?!!!!!111!!!1111
Gedoogd.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
Is dit een officiele reeks?
hoi liefquote:Op maandag 6 februari 2006 00:55 schreef moemoe het volgende:
Leuk topic!
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi Biogarde.
Zeg je niks meer tegen mij?![]()
hoest met je dochterquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi Biogarde.
Zeg je niks meer tegen mij?![]()
Dat vraag je nietquote:
Juahquote:
Je kan natuurlijk ook gewoon gelijk een paar goeie topics openenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Juah. Zolang de bagger maar minium blijft door dit topic en het meeste hierin terecht komt. Scheelt topics sluiten de volgende ochtend
Benk slecht inquote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon gelijk een paar goeie topics openen![]()
BrauNquote:Op maandag 6 februari 2006 01:07 schreef Sebasser het volgende:
hoi,
Sukkels en templaterippers alleen toegang onder toezicht van een meerderjarige
Fok! is cool, maar dat was bekend...
Hier wel. Ben morgen toch vrijquote:Op maandag 6 februari 2006 00:58 schreef remlof het volgende:
bier?
BrauN heb ik het niet van gejat hoor,quote:
Stofjequote:Op maandag 6 februari 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
wie was eigelijk die "Zeker. Mits erectie, anders walg ik van mannen." riep ?
iig was het een Mod
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
nieuwe reeksen mag niet slotje
Daar poep ik opquote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
nieuwe reeksen mag niet slotje
99 posts per dagquote:
Dat verklaard meteen je ondertitelquote:
Ik heb té veel Suikerpinda's op. Ook wel Sugar coated peanuts geheten. Van de Euroshopper. Zijn lekker. Maar wel téveel op. Nu voel ik me ziek.quote:
Dat was ook Stofjequote:Op maandag 6 februari 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb té veel Suikerpinda's op. Ook wel Sugar coated peanuts geheten. Van de Euroshopper. Zijn lekker. Maar wel téveel op. Nu voel ik me ziek.
en die dan ?
volgens mij ook een mod,
die Note's met Opera zijn handig zeg,[afbeelding]
remlofquote:
Troost je, het waren er ooit ruim 120 pdquote:
Ik zou jou eens een note geven, kijken of je morgen ook in het banmeldtopic vermeld staatquote:Op maandag 6 februari 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb té veel Suikerpinda's op. Ook wel Sugar coated peanuts geheten. Van de Euroshopper. Zijn lekker. Maar wel téveel op. Nu voel ik me ziek.
en die dan ?
volgens mij ook een mod,
die Note's met Opera zijn handig zeg,[afbeelding]
Ik ook van jouquote:Op maandag 6 februari 2006 01:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, biatch![]()
Je weet wat de zon isquote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
Troost je, het waren er ooit ruim 120 pd
Neequote:
nou zegquote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zou jou eens een note geven, kijken of je morgen ook in het banmeldtopic vermeld staat [afbeelding]
Jij moet je werk doen als modquote:Op maandag 6 februari 2006 01:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, biatch![]()
wat deed ie buiten ?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:22 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, ik moet m'n hachelijke moment van vandaag met jullie delen!
M'n piem0l zat tussen m'n gulp![]()
![]()
Dat is een reportquote:Op maandag 6 februari 2006 01:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nou zeg![]()
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
en die dan [afbeelding]?
idd ook een note, Waarvoor ik die heb weet ik niet.
Ik ben een KLB mod, geen ONZ mod.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij moet je werk doen als mod
nieuwe reeksen mogen niet
Ja, ging per ongelukquote:
En nu is ie er afgeritst?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:22 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, ik moet m'n hachelijke moment van vandaag met jullie delen!
M'n piem0l zat tussen m'n gulp![]()
![]()
Alles weer duidelijk dusquote:
Sweet dreams remlofquote:Op maandag 6 februari 2006 01:22 schreef remlof het volgende:
tis dat m\'n popcorn op is en ik naar bed moet anders was ik nog effe gebleven
trusten PS![]()
Gastslotjequote:Op maandag 6 februari 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben een KLB mod, geen ONZ mod.
Nee, hij heeft even gebloedquote:
Goed ideequote:
Dit mag nietquote:Op maandag 6 februari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
NeeHet is hier zo gezellig, waarom zou ik dat verpesten?
Je mist het ONZnachtbaggeren hé?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bere-gezellig zelfsquote:Op maandag 6 februari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja.. Vroegah, toen was alles beterquote:Op maandag 6 februari 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je mist het ONZnachtbaggeren hé?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, daar weet ik niets van![]()
eensquote:Op maandag 6 februari 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja.. Vroegah, toen was alles beter![]()
nou en de goeie zijn er toch alquote:Op maandag 6 februari 2006 01:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee geen slotje![]()
Kim komt zo .Meistiertje![]()
Maak dat de Fa's en A's eens duidelijk danquote:Op maandag 6 februari 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik mis dat soort topics echt. Zelfs de admins deden vaak gezellig mee... En de FAQ werkt trouwens niet, dus dat kan ik helaas niet lezenquote:
Ze ligt op bedquote:
de onzin slowchatquote:Op maandag 6 februari 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik mis dat soort topics echt. Zelfs de admins deden vaak gezellig mee... En de FAQ werkt trouwens niet, dus dat kan ik helaas niet lezen
Hier geen probleem met de snelheidquote:Op maandag 6 februari 2006 01:34 schreef Biogarde het volgende:
Overigens is het forum weer zo traag als dikke stront in een trechter![]()
Jij was ook bij de 00:00 SC toch?quote:
Ik mis het ookquote:Op maandag 6 februari 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
yvonne?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, pas op..
M\'n moeder is aan het inloggen![]()
ja die na 00:00quote:Op maandag 6 februari 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij was ook bij de 00:00 SC toch?
Met DP enzo
Hmm, geen last van...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:34 schreef Biogarde het volgende:
Overigens is het forum weer zo traag als dikke stront in een trechter![]()
Mamma's aan de Fok! topquote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, pas op..
M\'n moeder is aan het inloggen![]()
Die heeft toch een dochterquote:
Je broer deed hier toch ook posten?quote:
hallo_mensenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je broer deed hier toch ook posten?
Ben zijn naam kwijt
Aan de schandpaal met de meepostende modjes in baggertopicsquote:Op maandag 6 februari 2006 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zal toch maar een modje in je nachtbaggewrtopic posten, zonder er een slot op te zetten, dan ben je ook goed je doel voorbij geschotebn?
:\')
Is dat je broerquote:
die jaquote:
Héquote:Op maandag 6 februari 2006 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zal toch maar een modje in je nachtbaggewrtopic posten, zonder er een slot op te zetten, dan ben je ook goed je doel voorbij geschotebn?
:\')
Je kan niet kiezen welke kloon je moet nemenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
ik twijfel tussen dingen,
kan je me helpen ?
Jaquote:
Ja hij heeft nu vakantie... volgende week is hij weer wegquote:Op maandag 6 februari 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
die ja
Reist toch mee met de kermis?
ah, dat verklaart waaorm hij mn kermistruckfoto's tof vondquote:Op maandag 6 februari 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
die ja
Reist toch mee met de kermis?
een variatie op een thema.. wanneer ga je met je blote handen brood roosteren?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hé
Volgens mij had jij mijn vorige fotos al gezien, wat vind je van deze:
[afbeelding]
Wie weet, ooitquote:Op maandag 6 februari 2006 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een variatie op een thema.. wanneer ga je met je blote handen brood roosteren?
Ik had ergens gelezen dat jij ook wel interesse had in het kermisleven?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu vakantie... volgende week is hij weer weg
ik ben/heb geen kloon(s)quote:Op maandag 6 februari 2006 01:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan niet kiezen welke kloon je moet nemen![]()
![]()
Ja hoor met mij wel ...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mooi.
en verder alles goed ?
Damn, ik klikte op je profielquote:
Misschien als ik klaar ben met school eens meereizen.. zo zie je wat van de wereldquote:Op maandag 6 februari 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat jij ook wel interesse had in het kermisleven?
Doe eens informeren naar de kermissen op de waddeneilanden, blijkt dat ze je daar al betalen alleen al om er te staan heb ik me laten vertellen
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:51 schreef Geqxon het volgende:
Wat een baggertopic. Gelukkig dat het bijna uit MyAT verdwenen is.
Ook wel goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:51 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
Ja hoor met mij wel ...
alleen beetje moe![]()
en hoe gaat het met jou dan
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:51 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook wel goed.
Heb vakantie
reist h_m mee met grote kermissen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien als ik klaar ben met school eens meereizen.. zo zie je wat van de wereld
Maar ik wacht alles nog wel rustig af
Bagger, slotjequote:Op maandag 6 februari 2006 01:51 schreef Geqxon het volgende:
Goed ideequote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bagger, slotje [afbeelding]
We hebben nu iets om hoog te houdenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bagger, slotje [afbeelding]
IK zit nu al een paar weken thuisquote:
Ja hij gaat volgende week bv naar Bremen...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
reist h_m mee met grote kermissen dan?
Goed dat je school voor laat gaan
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
IK zit nu al een paar weken thuis
Ik zou eerst naar Trance energy en daarna naar masters of hardcore gaan om te werken ( stage )maar is niet zeker
Ik word nu gescreend door de politie om te kijken als ik een slecht verleden heb...
Maar ze schieten niet op.
Thuis zitten is niet leuk als iedereen moet werken en naar school moet
ga weg kloon.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Jaquote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bent snel van gedachten veranderd![]()
Wat ik me altijd afvraag is hoeveel zekerheid je hebt wat inkomen betreft, je bent al kermismedewerker nogal van het weer afhankelijk lijkt mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hij gaat volgende week bv naar Bremen...
Grootste kermissen van NL gaat hij ook naar toe.
Hij werkt bij zo'n actie huis atractie.
Bewegende banden en bruggen enzo
nee, daar heb je gelijk in..quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
IK zit nu al een paar weken thuis
Ik zou eerst naar Trance energy en daarna naar masters of hardcore gaan om te werken ( stage )maar is niet zeker
Ik word nu gescreend door de politie om te kijken als ik een slecht verleden heb...
Maar ze schieten niet op.
Thuis zitten is niet leuk als iedereen moet werken en naar school moet
Jij bent zoooo NIET grappigquote:Op maandag 6 februari 2006 02:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eat me![]()
"He, was jij daar ook bij?"
waarbij?
"Aardbei!!!"
Je hebt vast goed week inkomen.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag is hoeveel zekerheid je hebt wat inkomen betreft, je bent al kermismedewerker nogal van het weer afhankelijk lijkt mij.
Trusten Mei_stiertje aka Kimberleyquote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
nee, daar heb je gelijk in..
ik vind thuis zitten ook nie echt altijd wat ofzo maar af en toe is het wel fijn![]()
maar ik gawant me ogen staan op half 7
![]()
K spreek je snel
d0eid0ei![]()
xx kimberley![]()
psychiatrisch patientquote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Of stel ik nu te moeilijke vragen
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, inderdaad![]()
wat vind je van me lamp foto? is geen fotosoep hoor...
Is goed slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
nee, daar heb je gelijk in..
ik vind thuis zitten ook nie echt altijd wat ofzo maar af en toe is het wel fijn![]()
maar ik gawant me ogen staan op half 7
![]()
K spreek je snel
d0eid0ei![]()
xx kimberley![]()
quote:
Ik heb medestandersquote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, inderdaad![]()
wat vind je van me lamp foto? is geen fotosoep hoor...
Ah, dan is het goedquote:Op maandag 6 februari 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb medestanders
Ik vroeg me af hoe die lamp kon branden
Jij bent 24/7 moe?quote:
In de kachel ermeequote:Op maandag 6 februari 2006 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zodat je hem kunt laten branden zekerLampjespatser
Stervende hoe....quote:Op maandag 6 februari 2006 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In de kachel ermeeOpbranden die zooi
En mijn lampje is cool
jah jij ook hequote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten Mei_stiertje aka Kimberley
Je verneukt de boel dus doelbewustquote:Op maandag 6 februari 2006 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed
verborgen draadjes enzo
mooi veur elkoar jongkie .. hatsie flatsie !quote:Op maandag 6 februari 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je verneukt de boel dus doelbewust [afbeelding]
Doe dan eens oprotten hierquote:
Tja, als je het niet weet...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je verneukt de boel dus doelbewust [afbeelding]
En toch gewoon blijven postenquote:
quote:
Dan zie je het nietquote:Op maandag 6 februari 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, als je het niet weet...
Sebasserquote:Op maandag 6 februari 2006 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
talpa![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
..........
Het is alsof ik mezelf ziequote:
Dat is juist ook niet de bedoelingquote:
Daar ben ik dan lekker meequote:Op maandag 6 februari 2006 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie toevoeging... Ik roste per ongeluk op de invoeren knop [afbeelding]
Tjaquote:Op maandag 6 februari 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar ben ik dan lekker mee [afbeelding]
Ze doet maar alsofquote:
'T is idd al laat, maar ben morgen toch vrij, dus...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
Dit lijfje er sterk over nadenkt om ook maar eens te gaan slapen
Heejquote:
ga eens wieberenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
jij bent wel liev hoor
meestal toch welquote:
Niet zo tegen T_Tquote:
Of altijdquote:Op maandag 6 februari 2006 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan 'nooit'![]()
>_> is leukerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is een afkorting van mijn naam ja![]()
Waarom dan dat geslijm enquote:Op maandag 6 februari 2006 02:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
,
Neen ik lik ze niet,
ik vraag sommigen juist te wieberen![]()
mij niet willen likken gaat te ver,quote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hehehe [afbeelding]
wil hem niet likken hoor...
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hehehe [afbeelding]
wil hem niet likken hoor...
Laat hem maarquote:Op maandag 6 februari 2006 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom dan dat geslijm entegen T_T?
Stomme jostie ben je
quote:
slapen jijquote:Op maandag 6 februari 2006 02:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Sebasser wil zich de crew inlikken
zodat ik hem in de lijst met toegestane rekeningen kan zetten waarvan ik geld ontvang ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Sebasser, heb je mn rekeningnummer al?
We hebben gezien dat er zijn die het is gelukt nadat ze erg impopulair warenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Sebasser wil zich de crew inlikken
Probeer ik ook, maar aan de andere kant kan ik het niet hebben dat iemand zo doetquote:Op maandag 6 februari 2006 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laat hem maar![]()
Dat soort reaties trek ik mij toch niets van aan![]()
Het is dan de iig de andere kant van bekijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, zo kun je het ook bekijken![]()
nou zegquote:Op maandag 6 februari 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We hebben gezien dat er zijn die het is gelukt nadat ze erg impopulair waren
[..]
Probeer ik ook, maar aan de andere kant kan ik het niet hebben dat iemand zo doet![]()
Neequote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zodat ik hem in de lijst met toegestane rekeningen kan zetten waarvan ik geld ontvang ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je likt me nog steeds teveel richting crewquote:Op maandag 6 februari 2006 02:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nou zeg
ik lik me er helemaal niet in,
in tegen stelling ik lik me er uit
Ik heb gewoon gemailtquote:Op maandag 6 februari 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
quote:
jij bent geen crew he,quote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je likt me nog steeds teveel richting crew
Weet ikquote:Op maandag 6 februari 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe de eer nu niet naar je toe trekken, ik had het over anderen![]()
en wat is de zin van die zin?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
Kijk, ik voeg een zin toe!
Oja?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij bent geen crew he,
dan doe ik je een voorstel
Geef mij iemand die vrouwlijk is (ook geen (ex) crew members,
en ik lik ze te kletter
Want ik kan immers likken als lasie(rijst)
De zin van het leven.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat is de zin van die zin?
wat si de zingeving van zinnen in het algemeen?
ik heb nu mijn zinnen er op gezet om de zingeving van een zinnige zin te ontrafelen
Gelukkig ben ik hier geen crewquote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij bent geen crew he,
dan doe ik je een voorstel
Geef mij iemand die vrouwlijk is (ook geen (ex) crew members,
en ik lik ze te kletter
Want ik kan immers likken als lasie(rijst)
Hou je van likkenquote:
quote:
likken als lassie ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier geen crew
Try yvon,nikkie of ripley.
Dat zijn 3 vrouwen die jou met huid en haar verslinden zonder dat jij ook maar dacht dat ze in je buurt waren.
En het is likken als Lassie
Doe eens google proberenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
likken als lassie ?
die rijst heet toch lasie met 1 s?
ach ja,
mierenneuken![]()
Linkjes?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
![]()
En zover ik als vrouw kan beoordelen een verdomd mooie ook nog
zijn er weer vacatures dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:43 schreef the_legend_killer het volgende:
als je crew wil worden moet je mailen sebasser
oops, ik keek de reclames altijd verkeerdquote:Op maandag 6 februari 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens google proberen
Dat pikkie van jou vult waarschijnlijk niet eens een mierenkutje
ik wil geen crew wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:43 schreef the_legend_killer het volgende:
als je crew wil worden moet je mailen sebasser
quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik wil geen crew worden
edit: dat komt,
ik ben op te veel dingen (ex) mod,
alleen als het nachtdreggen isquote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef t0y het volgende:
Ik kom baggeren, mag dat?
Grootheidswaanzin... how sadquote:Op maandag 6 februari 2006 02:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oops, ik keek de reclames altijd verkeerd
my penis is larger than a 19 Inch crt monitor
De Fok! Overall zou je goed staan andersquote:Op maandag 6 februari 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik wil geen crew worden
edit: dat komt,
ik ben op te veel dingen (ex) mod,
aaaaaaahquote:Op maandag 6 februari 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben haar op een meet in Amsterdam tegengekomen
Ik heb geen link...sorry
ga eens google doen op mij,quote:
Ik blufquote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, er heeft weer eens iemand lopen lekken?
Zeker. Mits erectie, anders walg ik van mannen.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
Wil je een sterke mop horen?
Sla dan een mop kapot die 2 weken in de kast heeft gestaan.. HA HAHHAH! 1H!H HAHA HQHAHH! !~~;D;D!~!1 D:D !een! 1D
:D:
DDe insz!
Misschien een kleine troost voor je dat ik nu ga slapenquote:
Ik heb je grappiger meegemaaktquote:Op maandag 6 februari 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
Wil je een sterke mop horen?
Sla dan een mop kapot die 2 weken in de kast heeft gestaan.. HA HAHHAH! 1H!H HAHA HQHAHH! !~~;D;D!~!1 D:D !een! 1D
:D:
DDe insz!
ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien een kleine troost voor je dat ik nu ga slapen![]()
Trusten baggeraartjes en tot later
mod zijn is een tijd rovende hobbyquote:Op maandag 6 februari 2006 02:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben wel eens mod geweest.
Van ander groot engels internationaal forum
Was me een werk gek..
ik ben admin ergens, helemaal baggerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben wel eens mod geweest.
Van ander groot engels internationaal forum
Was me een werk gek..
ik maak me vaak adminquote:Op maandag 6 februari 2006 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben admin ergens, helemaal bagger
en ik moest ook nog eens walktrough en items list maken van games.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mod zijn is een tijd rovende hobby
Belgenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ga eens google doen op mij,
ik was dan wel niet mod van zulke grote fora,
maar veel (belgen) zullen mij misschien wel kennen van TomBotXP
daarnaast ben ik mede eigenaar van lekkerdoelloos.nl (alleen mee betaald aan de NL zodat ik rechten heb om er dingen mee te doen![]()
slaap lekker !quote:Op maandag 6 februari 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien een kleine troost voor je dat ik nu ga slapen![]()
Trusten baggeraartjes en tot later
inderdaad,quote:Op maandag 6 februari 2006 02:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en ik moest ook nog eens walktrough en items list maken van games.
Maar was wel leuke periode
sorry ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Belgen:\'(
![]()
Het verklaart veel:\'(
![]()
En geilt het je op die dingen?
No shit Magnum PI.quote:
Maar geil je er ook op?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
sorry ?
het was een forum van een MSNBot,
gemaakt door een Belg,
daarnaast beheerd door een heel team verspreid over belgie en nederland,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |