quote:Op zondag 5 februari 2006 23:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zit je weer te trollen en te flamen?
Welke toegevoegde waarde heeft deze haatprent nou in de discussie?
het hele stuk zit offtopic of vooroordeel daar wil ik liever niet op reagerenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ga je ff op het hele stuk van mij in!
niet zo'n simpele zin want kennelijk hebben moslims geen respect voor andere religies/culturen etc...
nee het is niet normaal het is schandalig dat het zover moest komen en dat omdat Denemarken weigert om beledigen TEGEN te gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 23:38 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
De ene zet wat plaatjes in een krant. De ander brandt gebouwen af. Normaalste zaak van de wereld, natuurlijk.
Heheh. Dat plaatje.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Lekker beschimpend.
Natuurlijk gaat het om meer. Men ervaart de westerse agressie onder het vaandel van "The War on Terror" als een kruistocht tegen de Islam. Al dan niet terecht doet op zich niet terzake, velen geloven of vermoeden het. Nu is er een aanleiding en komt het protest erover naar buiten.
[afbeelding]
Denemarken (en de rest van het Westen) moet het beledigen van moslims tegengaan door het inperken van de vrijheid van meningsuiting van haar burgers?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
nee het is niet normaal het is schandalig dat het zover moest komen en dat omdat Denemarken weigert om beledigen TEGEN te gaan
Volgens mij om persoonlijke verheerlijking van Mohammed tegen te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef 1ofthefew het volgende:
waarom mag mohammed trouwens niet afgebeeld worden?
omdat het verboden is in het Islaamquote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef 1ofthefew het volgende:
Nederland zou hetzelfde reageren, kun je je haat niet beter op heel europa, oftewel de westerse samenleving richten?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
nee het is niet normaal het is schandalig dat het zover moest komen en dat omdat Denemarken weigert om beledigen TEGEN te gaan
Jij bent toch geen moslim?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef 1ofthefew het volgende:
Ik denk dat jij met bepaalde opmerkingen in dit topic ook heel wat mensen in het verkeerde keelgat bent geschoten. Zullen we dit ook maar tegengaan dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
nee het verbod opstellen van beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Denemarken (en de rest van het Westen) moet het beledigen van moslims tegengaan door het inperken van de vrijheid van meningsuiting van haar burgers?
Ja natuurlijk is het de schuld van Denemarken dat die gebouwen afbranden. Die moslims die dat doen zijn dus robots, die kunnen niet anders (Zoals bvb op een normale manier protesteren)quote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
-- poging 2 --quote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef Triggershot het volgende:
welk religie laat zich nou beledigen?
dan zou Nederland een grote fout maken namelijk het leuk vinden van beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef VendoR het volgende:
[..]
Nederland zou hetzelfde reageren, kun je je haat niet beter op heel europa, oftewel de westerse samenleving richten?
Mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:14 schreef NgInE het volgende:
het maakt niet uit welke kant je kiest, zolang je een van de beide partijen maar haat, ben je niks beters dan de andere.
Kijk, het punt is dat als je dit criterium als uitgangspunt neemt de grenzen van de vrijheid van meningsuiting worden ingekrompen tot een niveau dat er geen vrijheid van meningsuiting meer is; er is namelijk altijd wel iemand die zich beledigd zal voelen. Ja zelfs is het mogelijk dat iemand zaken helemaal verkeerd interpreteert, maar aangezien het beoordelingscriterium bij de ontvanger ligt is de boodschap zélf helemaal niet meer relevant, waardoor dus op flauwekulgronden zaken niet meer gezegd kunnen worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
dit is toch niet te geloven
er is geen enkele reden die het rechtvaardigt om mensen onnodig en express te beledigen in hun waarde
hoezo ik beledig niemand in zijn waarde ????quote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef breurke het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met bepaalde opmerkingen in dit topic ook heel wat mensen in het verkeerde keelgat bent geschoten. Zullen we dit ook maar tegengaan dan?
Ik zeg je, ons wetsysteem is zo ingericht, dat ook de Nederlandse overheid zijn excuses niet kan, ik herhaal niet kan aanbieden. Het is echt te simpel om dan de conclusie te trekken dat de Nederlandse overheid "dus het leuk vind om te beledigen". De Nederlandse overheid is ondergeschikt aan de grondwet!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zou Nederland een grote fout maken namelijk het leuk vinden van beledigen
Een verbod op vrijheid van meningsuiting zou nog beter zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk, het punt is dat als je dit criterium als uitgangspunt neemt de grenzen van de vrijheid van meningsuiting worden ingekrompen tot een niveau dat er geen vrijheid van meningsuiting meer is; er is namelijk altijd wel iemand die zich beledigd zal voelen. Ja zelfs is het mogelijk dat iemand zaken helemaal verkeerd interpreteert, maar aangezien het beoordelingscriterium bij de ontvanger ligt is de boodschap zélf helemaal niet meer relevant, waardoor dus op flauwekulgronden zaken niet meer gezegd kunnen worden.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef VendoR het volgende:
[..]
Ik zeg je, ons wetsysteem is zo ingericht, dat ook de Nederlandse overheid zijn excuses niet kan, ik herhaal niet kan aanbieden. Het is echt te simpel om dan de conclusie te trekken dat de Nederlandse overheid "dus het leuk vind om te beledigen". De Nederlandse overheid is ondergeschikt aan de grondwet!
Tja, dat is lijkt me het hele probleem van de Islam... Ze weten allemaal dat iets wel of niet mag, maar wáárom dat dan wel niet of juist wel mag, dat schijnt niemand te weten...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
omdat het verboden is in het Islaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |