Mohammed (as) neerzetten als terrorist is verdraaien van waarheidquote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Lieve BansheeBoy, ontkenning van de holocaust is geschiedvervalsing.![]()
Dat is het hem nou juist, dat recht kan niet misbruikt worden. Ookal betekend dat soms dat je gekwetst wordt. Het rare is echter wel dat er ook nog ergens in de wet staat dat je niet mag beledigen wat eigenlijk haaks staat op het recht van vrije meningsuiting. Maar goed, een wereld waar gepraat wordt (debat), en dus beledigd af en toe, is een stuk vreedzamer dan een wereld waar niet gepraat mág worden en iedereen zijn frustratie afreageerd op gebouwen/mensen/anders culturen. (Overigens is het hier ook niet altijd zo vrij als we denken).quote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
want iedereen misbruikt de vrijheid van meningsuiting
Huillie. Dat is beter dan een brandbom naar zijn hoofd.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Abou Jahjah doet dat ook, hij maakt gebruik van onze vermeende grondrechten en hij krijgt gelijk een rechtzaak aan zijn broek gespannen.
en dat komt op het hetzelfde uitquote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed (as) neerzetten als terrorist is verdraaien van waarheid
Oeh, dat is een gevaarlijke opmerking.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meki. Jij mag je als moslim beledigd en gekwetst voelen door de spotprents van Mohammed. Zo worden er ook andere groepen beledigd en gekwetst in de media. Er is echter een groot verschil tussen het afkeuren van bepaalde uitingen in de media en het gebruik van geweld en bedreigingen om de vrijheid van meningsuiting van andersdenkenden te frusteren.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
want iedereen misbruikt de vrijheid van meningsuiting
Ah foutje van mij sorry, verkeerd gelezen en opgevat.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben met mijn avatar anti-beledigingen.
ik generaliseer niet ik had het tegen typypto die BSB bij Hitler had gezet
Vertel dat maar aan die bommendragers die Zijn naam declameren vlak voordat de bus ontploft.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
a) jij beledigt met je avatar Denemarkenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
ik ben met mijn avatar anti-beledigingen.
ik generaliseer niet ik had het tegen typypto die BSB bij Hitler had gezet
oneens?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Oeh, dat is een gevaarlijke opmerking.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
a) jij beledigt met je avatar Denemarken
b) jij generaliseert Denemarken met je avatar. In jouw ogen (en in dat van die andere moslims) staat heel Denenmarken achter de prenten staat, terwijl ze slechts door 1 enkele krant gepubliseerd zijn).
MAW: De pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.
Daar kan je nog over discussieren. Wat voor de één vaststaat (Mohammed is geen terrorist) wil nog niet betekenen dat dit voor iedereen geldt. De spotprents geven dan ook al aan dat er mensen zijn die misschien een andere perceptie hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hun mogen aan Allah vertellen in wiens naam ze wat weg wouden blazen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan die bommendragers die Zijn naam declameren vlak voordat de bus ontploft.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed (as) neerzetten als terrorist is verdraaien van waarheid jouw waarheid
Dat laatste had hij moeten weten omdat laster van de holocast strafbaar is in ons rechtssysteem.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Abou Jahjah doet dat ook, hij maakt gebruik van onze vermeende grondrechten en hij krijgt gelijk een rechtzaak aan zijn broek gespannen.²
Ik vind het beiden fout. De mensen die zo luid roepen dat het moet kunnen wat die cartoonist heeft gedaan moet consequent zijn en dit ook roepen als bv. een Abou Jahjah "anti-semitische" tekeningen plaatst op zijn website.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Huillie. Dat is beter dan een brandbom naar zijn hoofd.
Noem je dit opkomen? Zijn deze acties juist niet funest voor het imago van de Islam? Daarnaast zijn deze acties ontstaan door Deense Imams die met andere afbeeldingen dan geplaatst in de krant (Mohammed als varken en Mo die gedekt wordt) rondgingen in het MiddenOosten.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Extremisten hebben symapthie gekregen van veel gematigde moslims omdat ze opkomen voor hun profeet.
Deense tekenaars zullen echt niet gaan zeggen: "Ja we bedoelden dat hij een terrorist is".quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar kan je nog over discussieren. Wat voor de één vaststaat (Mohammed is geen terrorist) wil nog niet betekenen dat dit voor iedereen geldt. De spotprents geven dan ook al aan dat er mensen zijn die misschien een andere perceptie hebben.
Ok, ok. Maar je snapt het ideequote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou kloptie nie meer
dan beweer ik jouW waarheid.
Of ze sluw zijn of niet is in deze niet relevant. Wat wel relevant is is het meten met 2 maten, de hypocrisie en de inconsequentie van het westen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Tja, je moet de joden idd nageven dat ze sluw zijn. Daarom komen ze ook verder in de wereld.
zie mijn reactie daar opquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
No sh*t, sherlock. Zie mijn tweede reactie op die post van jou
Maar ondertussen pretenderen zij jouw geloofsgenoten te zijn. Ik zou me rotschamen voor dat tuig, en die onschuldige spotprentjes laten voor wat ze zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Triggershot het volgende:
Hun mogen aan Allah vertellen in wiens naam ze wat weg wouden blazen.
Oh? Laatste keer dat ik de topic titel zag ging het over spotprenten, geloof ikquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ze sluw zijn of niet is in deze niet relevant. Wat wel relevant is is het meten met 2 maten, de hypocrisie en de inconsequentie van het westen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |