Ja, die van 1994-2001... die heb ik ook. Maar dit is allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb die van Concordia nog gekocht![]()
![]()
![]()
"Een hand vol zonlicht" is wel oké, maar ik heb die andere verzamelaar al, en dat zijn vrijwel dezelfde nummers
Komt vandaag de onthulling?quote:
allemaal live?!?!?!? kut, dan wil ik die ook nogquote:Op maandag 6 februari 2006 17:51 schreef mark_03 het volgende:
Ja, die van 1994-2001... die heb ik ook. Maar dit is allemaallive
. En die dvd die erbij zat maakte de keuze wat makkelijker
.
Weet je het nou nog nietquote:
Daarom zijn ze ook:quote:
Nou kom op, hebben we dat ook meteen gehadquote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Jullie willen het weten, ik weet het al.
Nee, ik wil het in een nieuwe topic vertellenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou kom op, hebben we dat ook meteen gehad
Nou ga je Bupa nadoenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:57 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Nee, ik wil het in een nieuwe topic vertellen.
Nee ik ben Bupa nietquote:
Ik denk nog steeds dat het Dizer is.quote:
Dit vind ik bijvoorbeeld een typische Dizer zin.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:59 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Nee ik ben Bupa niet. Oh wacht, moet het natuurlijk anders spelen. Ik kan Bupa zijn inderdaad
.
Ik ga zo hard lachen wanneer je ziet dat ik het niet benquote:Op maandag 6 februari 2006 18:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het Dizer is.
Maar dat wil ik wel even bevestigd zien.![]()
Oh, hoezo dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dit vind ik bijvoorbeeld een typische Dizer zin.![]()
![]()
![]()
En ik ga zo hard lachen wanneer iedereen ziet dat jij het bentquote:Op maandag 6 februari 2006 18:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga zo hard lachen wanneer je ziet dat ik het niet ben!
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:03 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
En ik ga zo hard lachen wanneer iedereen ziet dat jij het bent.
Ik ben geen moslimquote:Op maandag 6 februari 2006 18:06 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te zeggen hebt? Moslims ook altijd.
Ik hoef je kusjes nietquote:Op maandag 6 februari 2006 18:08 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mij aan jullie.
Hey, doe netjes tegen mijn lush-objectquote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik hoef je kusjes niet! ga eerst je mond schoonmaken met lush zeep, dan pas
.
Je mag ze wel geven, maar eerst je mond wassen met lush zeep. Smaakt dna nog lekkerderquote:Op maandag 6 februari 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mij, behalve aan Dizzle.
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mij, behalve aan Dizzle.
Als je het bekend maakt wie jij bent. Stop je er dan ook gewoon mee?quote:
Misschienquote:Op maandag 6 februari 2006 18:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het bekend maakt wie jij bent. Stop je er dan ook gewoon mee?
Fuckquote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #637: :r Shallow Hal :r -> 92
ShowChat #637: :r Shallow Hal :r -> 93het bewijs dat ik het niet ben
Toch apart dat het wel precies dezelfde reactie is.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #637: :r Shallow Hal :r -> 92
ShowChat #637: :r Shallow Hal :r -> 93het bewijs dat ik het niet ben
Ik kan toch niet met twee vensters met twe everschillende users posten? Ik heb het al eerder geprobeerd met Mohammed_Bin_Salah_Abdullah of zoquote:Op maandag 6 februari 2006 18:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch apart dat het wel precies dezelfde reactie is.![]()
En je kunt best beide teksten klaarzetten, klaarstaan met de muiswijzer, heel snel die toetscombinatie doen, klikken naar het andere venster en weer de toetscombinatie doen en dan heb je ook twee berichten super rap achter elkaar.![]()
En dat DIZZLE zo gemakkelijk "fuck " zegt vind ik ook verdacht.
Volgens mij ga je pas toegeven dat je het bent als iedereen denkt dat dat niet zo is!![]()
![]()
rr!111!!
![]()
![]()
Was jij dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan toch niet met twee vensters met twe everschillende users posten? Ik heb het al eerder geprobeerd met Mohammed_Bin_Salah_Abdullah of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |