quote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, om 12 uur wakker om de trein naar A\'dam te nemen. :\')
Maar nu begint mijn slaaptekort mij toch wel parten te spelen. En morgen werken...![]()
quote:
Slaap zequote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]school
![]()
Sterkte daarmee!![]()
Nou, nu ga ik echt slapen.!
quote:
Ga je dit keer echt of ga je het weer op het laatste moment afzeggen? Ik ga niet denk ik. Vind het echt erg als ik op TV zou komen of zoquote:
FUCK YOU. Dan ga ik wel in een hoekje met Sven en Tom neuken alleen. Stel nepmeetwhores.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
Maaruh ik denk niet dat ik naar Ido meet ga..![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]school
![]()
Sterkte daarmee!![]()
Nou, nu ga ik echt slapen.!
Meld je dan even af in dat topic, dan kan iemand anders in jouw plek.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je dit keer echt of ga je het weer op het laatste moment afzeggen? Ik ga niet denk ik. Vind het echt erg als ik op TV zou komen of zo
nepmeetwhores? Ik heb toch al eerder een meet gehad?! En wie kwam er toen niet opdagen??quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
FUCK YOU. Dan ga ik wel in een hoekje met Sven en Tom neuken alleen. Stel nepmeetwhores.
Ik zeg toch, ik weet het nog niet zeker. Ik ga nog eerst even navragenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meld je dan even af in dat topic, dan kan iemand anders in jouw plek.
Jullie kozen zomaar een dag, zonder overleg en dergelijke.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
nepmeetwhores? Ik heb toch al eerder een meet gehad?! En wie kwam er toen niet opdagen??
Ik pak de laatste trein en ga waaarsch lopen naar huis want de metro rijdt niet meer danquote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik weet het nog niet zeker. Ik ga nog eerst even navragen
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus als ik met iemand kan gaan die een auto heeft, dan wil ik wel
Je kan om 23:45 de laatste trein terugnemen, dat red je makkelijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik weet het nog niet zeker. Ik ga nog eerst even navragen
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus als ik met iemand kan gaan die een auto heeft, dan wil ik wel
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
Wat ga je navragen :')?
edit: editslet
Wat al maanden lang stond en opeens 90% afzegde op het laatste moment jah :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jullie kozen zomaar een dag, zonder overleg en dergelijke..
Ja naar Amsterdam jah. Alleen vanauit Amsterdam red ik het niet met de Bus ben ik bangquote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik pak de laatste trein en ga waaarsch lopen naar huis want de metro rijdt niet meer dan.,
Hebben we het beide over de 28 dec meet?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
Wat al maanden lang stond en opeens 90% afzegde op het laatste moment jah :\'(
Ik heb het daarover jah..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hebben we het beide over de 28 dec meet?
ja, station Hilversum Noord.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Het is toch in Hilversum?
Ja, je moet toch naar Purmerend?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Het is toch in Hilversum?
Jij was rijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |