Ja en? Je bent ongelovelijk aan het doorzeiken over iets wat dus nergens op slaat. Bij elke andere user had je het genegeerd, bij niksan had je er zelfs om gelachen. Maar omdat het Dada is, ga je op dequote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ieder mens heeft zijn slaap nodig heer Bupjee.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb niets gemist. Is Buup nog steeds sjaggo?
Ik zeiken? Ik postte een smiley, hij zegt dat ik dom ben en ik 'vraag' hoe het zit.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja en? Je bent ongelovelijk aan het doorzeiken over iets wat dus nergens op slaat. Bij elke andere user had je het genegeerd, bij niksan had je er zelfs om gelachen. Maar omdat het Dada is, ga je op de-tour.
Euh. Nee. Denk ik. Ik snap het niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb iets gemist. Is Buup sjaggo?
Het is nu toch avondquote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Euh, echt wel..
Zij slapen overdag. In een doodskist.![]()
Ja, maar jij lijkt het van 'm over te nemenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeiken? Ik postte een smiley, hij zegt dat ik dom ben en ik 'vraag' hoe het zit.
En diegene die normaal altijd op de-tour gaat, is Dada.
Het was best grappig hoor, en áls niksan zoiets zou posten, zou je wel lachenquote:En niksan zou zoiets niet eens posten, want die heeft tenminste nog wél humor, in tegenstelling totDada
.
Dat weet ik niet.quote:Waar sloeg die hele "waar maak je je druk om, neem een slaappil en ga naar bed"-opmerking op?
Eén keer zo\'n PI is niet overnemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar jij lijkt het van \'m over te nemen
Nou, haha. Net zo grappig als Dada die bij elke nieuwkomer denkt dat het een kutkloon is van mij!quote:Het was best grappig hoor, en áls niksan zoiets zou posten, zou je wel lachen :\').
Nou, dan ben ik niet de enige.quote:Dat weet ik niet.
Nou, nee. Maar hem negeren is ook maar zo-zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Maar je wilt zijn humor dus wel begrijpen, aangezien je altijd om opheldering vraagt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |