Er worden hier anders wel maatregelen getroffen die bij een oorlogsituatie horen (identificatieplicht, preventief fouilleren, rampenoefeningen, uitzending van militairen op offensieve missies) en de westerse wereld wordt sinds 9/11 minstens éénmaal per jaar getroffen door een aanslag door lieden die beweren dat te doen omdat ze met ons in oorlog te zijn...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:02 schreef Agiath het volgende:
Ja, er is oorlog, maar niet hier.
de oorlog is ook hier..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:02 schreef Agiath het volgende:
damnquote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de oorlog is ook hier..
er is ooit eens gezegd tegen mij door een goede vriend.... na 2012 kom er een periode van vrede.. 3 hele jaren.. waarna er een oorlog zal uitbreken die de andere oorlogen in het niet doen..
Oorlog vind ik toch iets anders...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Er worden hier anders wel maatregelen getroffen die bij een oorlogsituatie horen (identificatieplicht, preventief fouilleren, rampenoefeningen, uitzending van militairen op offensieve missies) en de westerse wereld wordt sinds 9/11 minstens éénmaal per jaar getroffen door een aanslag door lieden die beweren dat te doen omdat ze met ons in oorlog te zijn...
En die vriend van jou is de nieuwe nostradamus ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de oorlog is ook hier..
er is ooit eens gezegd tegen mij door een goede vriend.... na 2012 kom er een periode van vrede.. 3 hele jaren.. waarna er een oorlog zal uitbreken die de andere oorlogen in het niet doen..
Oorlog hoeft niet per definitie te betekenen dat er wordt geschoten in de straat en zulks. Ik denk dat er onder de noemer "vredesmissie" behoorlijk wat oorlog gevoerd wordt, waaraan Nederland ook zijn bijdrage levert. In die zin kun je zeggen dat we in oorlog zijn lijkt me.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:02 schreef Agiath het volgende:
bron ?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef boyv het volgende:
We zijn in oorlog met Portugal.
ach stond er ook vrij sceptisch tegenover.. maar daarentegen had hij de aanslagen op 11-9 ook voorpspeld.. net zoals de aanslagen in madrid.. dus ik sta er toch vrij sceptisch tegen over..quote:
Kun jij die vriend eens vragen hoe mijn aandelen in 2012 staan? Hendig....quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de oorlog is ook hier..
Dus hij heeft first-hand inside information??? Leuk om te weten voor de AIVD...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ach stond er ook vrij sceptisch tegenover.. maar daarentegen had hij de aanslagen op 11-9 ook voorpspeld.. net zoals de aanslagen in madrid.. dus ik sta er toch vrij sceptisch tegen over..
disclaimer hij heeft dit ver van te voren voorspeld zo een jaartje of 6-7 terug.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ach stond er ook vrij sceptisch tegenover.. maar daarentegen had hij de aanslagen op 11-9 ook voorpspeld.. net zoals de aanslagen in madrid.. dus ik sta er toch vrij sceptisch tegen over..
disclaimer hij heeft dit ver van te voren voorspeld zo een jaartje of 6-7 terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |