quote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Kussen omhoogzetten tegen achterkant bed/muur, met de rug ertegenaan. Knieën optrekken en het boek ertegenaan leggen.
zoiets jaquote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Kussen omhoogzetten tegen achterkant bed/muur, met de rug ertegenaan. Knieën optrekken en het boek ertegenaan leggen.
Maar ik heb een schuin dak en kan dus niet rechtop zitten :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Bed is juist de ultieme leesplek, omdat ik dan pas echt tot rust kom en me volledig op de inhoud van mijn boek kan concentreren. In de huiskamer kan ik dat niet, dan wil ik toch al gauw TV kijken of op internet.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef buzzer het volgende:
ik kan niet lezen in bed, ik kan me echt geen houding vinden, ik lees meestal even voor ik naar bed ga..
Zelfs in zo een bed, hou ik die houding niet lang vol. Na 5 min ga ik dan toch naar m'n zij.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:47 schreef bakayarou het volgende:
Ik heb een hypermodern super-de-luxe bed dat voor een deel \"rechtop\" kan staan! Jammergenoeg lees ik nooit...
Prettige houding, idd...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:46 schreef Aventura het volgende:
Ik lig altijd op mijn zij met een oor op mijn kussen, en dan laat ik min boek met de kaft/ met de rand van de kaft (even/oneven pagina) op mijn matras steunen.
Die 'bovenste' arm is bij mij al na 1 minuut doodop van het boek-vasthouden, en gaat dan pijn doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |