drinkenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef IHVK het volgende:
Stel je hebt honger, maar er zijn gasten beneden. (ik ben dus boven).
Die personen haat je en je wil ze liever niet zien. (je hebt ze ook niet gegroet toen ze binnenkwamen)
Hoe zorg je ervoor dat je hongergevoel verdwijnt zonder iets te eten?
ik heb net een bordje kerrierijst voor mequote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef dramslag het volgende:
ik ga een antwoord daarop bedenken tijdens het bereiden en opeten van heerlijke patat
mijn pizza smaakt me ook meer dan goed...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb net een bordje kerrierijst voor me![]()
Als ik daarheen ga, gaan ze proberen om een gesprek met mij te voeren, heb ik totaal geen zin in.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef buzzer het volgende:
ik snap geen fuck van je evrhaal. Gewoon iets te eten halen zonder iets te zeggen tegen je vader en moeder, zo moeilijk is dat toch niet ?
Uh, iets dat mijn tijd vult tot de gasten weg zijn?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar goed even serieus: wat verwacht je nu dat dit topic gaat worden ?
ik heb er weinig hoop voor, maar da's logisch hij is niet zo briljant als mijn topicsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn pizza smaakt me ook meer dan goed...
maar goed even serieus: wat verwacht je nu dat dit topic gaat worden ?
Je bent gewoon sociaal zwakbegaafd :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als ik daarheen ga, gaan ze proberen om een gesprek met mij te voeren, heb ik totaal geen zin in.
Maar ik wil ze dus ook niet negeren. (en nee het gaat niet over mijn ouders)
Toevallig ben ik nét frikadellen aan 't bakkenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef Market_Garden het volgende:
Van te voren zorgen dat je de frituurpan en frituurprrrrrut boven hebt staan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |