abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34772218
Voor economie zijn we bezig met een onderzoekje naar waar studenten zijn tegenaan gelopen bij het gaan studeren. Zijn jullie bij het aanvragen van bijvoorbeeld de studiefinanciering ergens tegenaan gelopen waarvan je eerst niet wist dat het anders moest bijvoorbeeld?

Als je reageert het liefst er ook bij zetten of je op kamers woont of gewoon thuis en/of andere bijzonderheden.
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 20:45:54 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34772933
ff serieus
Ik heb het nog niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 5 februari 2006 @ 21:00:01 #3
82589 S-Two
barba macacu
pi_34773464
Uhm... niets dacht ik?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34773548
Ik ben eigenlijk nerens tegenaan gelopen op administratief gebied. Ik moest erg wennen aan het zelfstandige werken op de universiteit, dat niemand zich om je lijkt te bekommeren. Ik zit nu in mijn tweede jaar en alles gaat nu prima, maar daat had ik voornamelijk de eerste twee, drie maanden last van. Woonsituatie: ik ben een paar maanden geleden gaan samenwonen, na eerst een jaar op kamers te hebben gewoond.
pi_34775113
Mja, administratie verliep wel goed, inschrijving uni, verkrijgen van stufi alleen was m\'n OV pas vanaf october geldig omdat ik dus halverwege september geboren ben Maja, kunnen zij ook niks aan doen - ik heb dus geen problemen daarover ofzo

Woonsituatie: gewoon thuis en heen en weer pendelen.
pi_34781859
Stufi aanvragen ging wel, maar ik had op het MBO ook al 3 jaar stufi. Alleen krijg ik de aanvullende beurs altijd 5 maanden later met terugwerkende kracht. (moet elk jaar opnieuw gecontroleerd worden en dat duurt heel lang).

Verder wat probleempjes gehad met het switchen van studie een week voordat het begon, collegekaart moest ik opnieuw krijgen, was in de verkeerde klas ingedeeld, etc. (kon bijna niet mee met kamp! ).

Ben uitwonend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')