Dan koop je maar een extra pakje. Of waarom niet meteen twee! Het behoud van vrijheden mag best wat kosten!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik heb nog een pakje staan in de keukenkast.
Ik vind dit een zeer goed initiatief, K. Laat het brood maar kräken!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef KritischBlikje het volgende:
Het laat jullie koud he?
Hulde! Ook voor je ondertitel!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer goed initiatief, K. Laat het brood maar kräken!![]()
Ooops!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:15 schreef Pool het volgende:
Eén of andere Boeddhist heeft er een Oosters sausje overheen gelegd.![]()
[afbeelding]
VERNIETIG DE BHUTANESE AMBASSADE!!!!!11111![]()
ÄÄNVÄLLÖH!![]()
Ik heb bij de Ikea 2 kilo Zweedse gehaktballetjes gekochtquote:Op zondag 5 februari 2006 22:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb net een pakje Zweedse gehaktballetjes gekocht, voldoende steun voor dit moment.
Hmm volgens mij dat is kaviaarpaté, dat verkopen ze daar in tubes. Ze hebben ook meer smaken.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:15 schreef Pool het volgende:
Eén of andere Boeddhist heeft er een Oosters sausje overheen gelegd.
Ik durf te zeggen wat ik doe wat het volk denkt. Ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef Chowi het volgende:
Goed werk.
Ja duhh, het staat in ONZ!!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef KritischBlikje het volgende:
Het laat jullie koud he?
Oké, welke moderator heeft dit uiterst serieuze topic naar ONZ gekickt, nou?!quote:
1. het is Zweeds.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef Adieu het volgende:
looool haha wtf lulde gij nou man gek
ik kan noggeeneens die taal leze man op de opening van deze
thread.......is da turks ofsow? :p
Klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:01 schreef Adieu het volgende:
@drizzt ... blabladinges
hey je moeder stinkt naar poep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |