Ja.quote:
Ja nouquote:Op zondag 5 februari 2006 19:37 schreef Vlarp het volgende:
Wax.. je kunt de H wel in het topic plakken. Fok kan momenteel alleen niet omgaan met linkjes naar andere topics in een Post. Als je die weglaat (Bijv. link naar het meetingtopic) dan werkt het wel
Dat weet ik, heb het al vier keer op allerhande manieren geprobeerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
Links naar topics doen het geloof ik niet...
Enne, Wax zonder citroen is wel erg kaal hoor.
oeh ik kwam afgelopen nacht een leuke jongen tegen in een bar.. beetje praten enzo.. op een gegeven moment komt er iemand naar me toe en die zegt je móet even meelopen het is belangrijkquote:Op zondag 5 februari 2006 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Hij gaf steeds aan dat het niet kon
Weet je wat trouwens zoooooooo raar is, ik zit van alles te plannen enzo in mijn hoofd, en nou had ik vannacht gedroomd dat ik de hele tijd het woord merke tegen kwam.Dat er dus opeens van alles merke is. Of dta je dus de supermarkt instapt en dan één en al merke, opeens floep ik naar een vakantiebestemming en merke...
En ik heb gedroomd dat ik ruzie kreeg met mijn hele familie
Ik moet iets meer gaan agenderen volgens mij ipv alles in mijn hoofd te programmeren
Ja, dat betekent dat de realiteit belangrijk is!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oeh ik kwam afgelopen nacht een leuke jongen tegen in een bar.. beetje praten enzo.. op een gegeven moment komt er iemand naar me toe en die zegt je móet even meelopen het is belangrijkdus ik volg hem een trap op en toen werd ik ineens wakker :\')
Cool. Jeugdsentimentquote:
Heb je die betrokken van het wereldomspannende netwerk, of..?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
*Kiss Kiss Bang Bang kijk*
Zoiets ja :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:00 schreef tech het volgende:
[..]
Heb je die betrokken van het wereldomspannende netwerk, of..?
Erg melig ja, en vooral érg jaren 80quote:Op zondag 5 februari 2006 19:54 schreef Sunjammer het volgende:
Cool. Jeugdsentiment
Zag het laatst nog ergens voorbij komen
Zoiets?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef tech het volgende:
Wijs mij eens per ongeluk in de juiste richting?
Moet ik je nu zielig vinden?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Sunjammer het volgende:
*een of ander vies goedje inhaleer*
Met bijvoorbeeld het simpele programmaatje Grabit en daarna QuickPar.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef tech het volgende:
Dat zou kunnen werken... Met welke front-end ga ik die link te lijf?
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Wat kan ik toch af en toe vreselijk irritant onophoudelijk jankn.
Maar goed dat ik films vaak alleen kijk
jáááááááánkenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Echt dat je zegt.... jánken?!
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jáááááááánken
geen charmant gezicht.
Ik huil eigenlijk helemaal niet mooi
Hmmz, toch eens aan gaan werken
Nou bij een film nietquote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]een acteer-workshop ofzo... Drámá, drááááámmmmááááá tijdens de meeting
Zit je daar echt zo hyperventilerend en schokkend
Ik krijg de indruk dat het te laat is... Als jij die zin naar ons roept, tenminste.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Paul kan dat ook .... harpsichord. Ja nou ja, keyboard maa dan met dat geluidje aan zegmaar
Houdt iemand me trouwens nog tegen voordat ik verliefd wordt?
Jah. Die van Breda. Die van de date laatst. Die van afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
Paul?
Jah. Tuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, een Brabander.
Jah.quote:
Wanneer gaan wij samen naar Sweet Charity? Als je Stephen ziet, ben je Paul zo vergetenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Paul kan dat ook .... harpsichord. Ja nou ja, keyboard maa dan met dat geluidje aan zegmaar
Die's te ouhoud!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen naar Sweet Charity? Als je Stephen ziet, ben je Paul zo vergeten
Er schijnen zelfs aardige hollanders te zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, er zijn best aardige Brabanders.
Jij wilt helemaal niet verliefd worden zo kort na timquote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Omdat:quote:Op zondag 5 februari 2006 20:54 schreef Sunjammer het volgende:
Wromniedan?
Dat zeg ik!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij wilt helemaal niet verliefd worden zo kort na tim
En de rest?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Er schijnen zelfs aardige hollanders te zijn
De rest boeit me niet.quote:
Three good points indeed...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat:
ad 1: Ik niet toe ben aan verliefdheid.
ad 2: Hij te gecompliceerd is met al die emotionele bagage
ad 3: Ik vrij wil zijn
Jah! Ik ga ook niet meer naar Club Rouge toe!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l playing: Tori Amos - Lovesong, cover van The Cure, samengemixt qua tekst met Running up that hill, en dan de harpsichord-versie.
Die was zaterdagmiddag hier heel kort evenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah! Ik ga ook niet meer naar Club Rouge toe!
Is X-man al boven water?
En OF ik je tegenhoud... hoerrr! Ik heb niet voor niks het hele weekend m&m's geverfd!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja pciesquote:
quote:
Hij\'s zo zo zo mooi.quote:
O gelukkig, dan leeft ie nog en ligt ie niet half uitgescheurd in een bredase grachtquote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die was zaterdagmiddag hier heel kort even
De Harpsichord is sowiesoquote:Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij\\\'s zo zo zo mooi.
Ze speelde dat nr de een na laatste keer ook in Ahoy.
Maar de harpsichord versie met dat stukje Kate Bush is ook erg mooi.
Ik heb mijn half afgeverfde kastjes voor de dag gehaaldquote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
En OF ik je tegenhoud... hoerrr! Ik heb niet voor niks het hele weekend m&m\'s geverfd!
I think you're a queer!quote:
Ja dat heeft hij dus niet gepost dat hij op zaterdagochtend wakker werd in de Markquote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, dan leeft ie nog en ligt ie niet half uitgescheurd in een bredase gracht
Ik vind het prima... zolang je maar niet verwacht dat ik er iets mee doe!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn half afgeverfde kastjes voor de dag gehaald
Dat ene kantje moet nog af hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik vind het prima... zolang je maar niet verwacht dat ik er iets mee doe!
De winter vogeltjes die ik had zijn verdwenen na de crash van fokquote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef LuQas het volgende:
Vlarp! Wat is er met je vogeltjes gebeurd!
Vraag Paul maar... dies aardig en durft vast geen 'nee' te zeggen.quote:
Dan heeft het zo moeten zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De winter vogeltjes die ik had zijn verdwenen na de crash van fok
Dan krijg ik een kriskras geschilderd ADHD kastjequote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Vraag Paul maar... dies aardig en durft vast geen \'nee\' te zeggen.
dat stinkt naar kattenpis/stront!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krijg ik een kriskras geschilderd ADHD kastje
Dat 1 jongen 2 andere toch zo van slag kan kijgen hequote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Cairon het volgende:
ik ga Paul wegjagen denk ik op de meest effectieve manier die ik me maar kan verzinnen. Dan ben ik van het hele gezever af, ik voel me een week of wat kutter dan kut waarschijnlijk, maar ach, het gewenste resultaat is behaald.
*LOL* Jah. Uhm. Jah, inderdaadquote:
Dat staat dan vast kei trendy! Heb je gelijk iets 'hips' in je huisje!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krijg ik een kriskras geschilderd ADHD kastje
en jij wilde hem niet eens oorspronkelijk. Het probleem is gewoon dat flikkers zo weinig lezen, laat staan sci-fi lezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat 1 jongen 2 andere toch zo van slag kan kijgen he
Terwijl hij toch helemaal niet zo heel erg extreem vreselijk bijzonder is.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat 1 jongen 2 andere toch zo van slag kan kijgen he
Ik vind 'm ook veelzeggenderquote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dan heeft het zo moeten zijn.
Ik vind die koe nog leuker, denk ik.![]()
wat een graflucht hing daar. Dat ding moet verschoond worden.quote:
Ik heb gister met Sil allemaal haske hippe tuinkaboutergroene dingn gekocht bij de Xenos!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat staat dan vast kei trendy! Heb je gelijk iets \'hips\' in je huisje!
Ik lees welquote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
en jij wilde hem niet eens oorspronkelijk. Het probleem is gewoon dat flikkers zo weinig lezen, laat staan sci-fi lezen.
Je kent hem niet eens!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef Parleur het volgende:
[..]
Terwijl hij toch helemaal niet zo heel erg extreem vreselijk bijzonder is.
Je moet wel erg veel van Sil houden dat je je dat allemaal in je maag laat splitsen? Mag Sil mee naar de MM?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister met Sil allemaal haske hippe tuinkaboutergroene dingn gekocht bij de Xenos!
Een groen senseo-pad opberg blik ding (ik drink geen koffie)
Drie groene waxine licht houder gevallen (ik had er pas 36)
Een hip groen 100 dingen doekje (ik kan niet eens 1000 dingen)
Shove it man-ho!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lees wel
Maar geen sci-fi \"o wat schrijven we intelligent\" onzin geneuzel
O ja kut, je kent hem welquote:
In 1000 pagina's in het meest hoogdravende bloemrijke taalgebruik zeggen dat de wereld vernietigd wordt is niet mijn idee van een leuk boekquote:
Uhm... Kug?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:19 schreef Cairon het volgende:
hij had vandaag trouwens bezoek
hoe ik dat weet, ik liep langs z\'n huis en zag 2 mensen zitten. Volgende keer bel ik eng-stalkerig aan. Hij woont op nog geen 3 minuten lopen van het station af.
zoals ik zei, ik liep er langs, de bus zette me af op een gods onmogelijke plaats waardoor ik 20 minuten moest lopen richting station, en om naar het station te geraken moest ik langs dat huis.quote:
Uhu.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
zoals ik zei, ik liep er langs, de bus zette me af op een gods onmogelijke plaats waardoor ik 20 minuten moest lopen richting station, en om naar het station te geraken moest ik langs dat huis.
Het is toch echt zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Uhu.
Moet je opnieuw oploadenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:28 schreef Andyvie het volgende:
Zo\\\'n lief gezicht net op station Schagen: een homo-stel dat in eerste instantie best ver uit elkaar stond (maar niet ver genoeg om te denken dat ze niet bij elkaar hoorden), maar hoe langer het duurde voor de trein kwam steeds dichter bij elkaar ging staan en op het laatst elkaar begonnen te zoenen.
Normaal heb ik het er niet zo op als mensen elkaar uitgebreid beginnen te zoenen in het algemeem, maar dit was gewoon lief.
Trouwens: komt mijn usericon nog terug of moeten we zelf opnieuw iets downloaden?
Dáár laat je weer een mooie kans liggen! Gewoon hetzelfde doen!... ook steeds dichterbij... hops gelijk de leukste van de twee zoenen... en als ie iets zegt, héél verontwaardigd zijn: 'hij doet het toch ook?' Heel jammer Andy...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:28 schreef Andyvie het volgende:
Zo\\\'n lief gezicht net op station Schagen: een homo-stel dat in eerste instantie best ver uit elkaar stond (maar niet ver genoeg om te denken dat ze niet bij elkaar hoorden), maar hoe langer het duurde voor de trein kwam steeds dichter bij elkaar ging staan en op het laatst elkaar begonnen te zoenen.
Normaal heb ik het er niet zo op als mensen elkaar uitgebreid beginnen te zoenen in het algemeem, maar dit was gewoon lief.
Trouwens: komt mijn usericon nog terug of moeten we zelf opnieuw iets downloaden?
Ja maar, ze waren allebei eigenlijk wel leukquote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dáár laat je weer een mooie kans liggen! Gewoon hetzelfde doen!... ook steeds dichterbij... hops gelijk de leukste van de twee zoenen... en als ie iets zegt, héél verontwaardigd zijn: \'hij doet het toch ook?\' Heel jammer Andy...
Dan pak je de minst gevaarlijke.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja maar, ze waren allebei eigenlijk wel leuk
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef tech het volgende:
[..]
Dat had je net moeten zeggen... Nu is het niet geloofwaardig meer
Hoezo? Ik heb toch niks gedaan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef tech het volgende:
[..]
Dat had je net moeten zeggen... Nu is het niet geloofwaardig meer
Tis gelijk een mooie methode om die H eens goed op te ruimenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef Vlarp het volgende:
Nu al die usericons stuk zijn ziet de H er niet meer uit :\')
Welk boek?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:48 schreef creno het volgende:
ik ga maar eens op de bank liggen met een boek
Harry Potter en de halfbloed prins (nederlandse versie dus)quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:52 schreef creno het volgende:
[..]
Harry Potter en de halfbloed prins (nederlandse versie dus)
Nee.. jij gebruikt een webicon. De usericons die je upload naar de servers van Fok zijn bij de crash gesneuveld..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef LuQas het volgende:
Ik heb helemaal geen kruisjesproblemen, bij mij is alles nog gewoon zichtbaar!
Zijn dat mijn cookies of heb ik gewoon geluk?![]()
Ok, dat begrijp ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. jij gebruikt een webicon. De usericons die je upload naar de servers van Fok zijn bij de crash gesneuveld..
Geniet ervanquote:Op zondag 5 februari 2006 21:52 schreef creno het volgende:
[..]
Harry Potter en de halfbloed prins (nederlandse versie dus)
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
waarom verdedig ik mezelf nou steeds...
Juist niet!quote:
Herkenden ze je nog ?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo..mijn weekend was ge-wel-dig
Jaa..en hele gesprekken met ze gehad en zie ze zaterdag weer..en misschien wilden ze zelfs me mee uit nemen!quote:
Die was toch zogenaamd zwanger en stopte daarom terwijl ze nu solo gaat?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
Waar is dat Aziatische wijf gebleven?
Hey broertje, lang niet gezien *pakt je op en geeft knuffel*quote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
Waar is dat Aziatische wijf gebleven?
Wat heb ik gedaan dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:53 schreef TehRockstar het volgende:
Andyvie, wat een onthullingen, ik dacht dat je lief was enzo.
Ik raak zo gedesillusioneerd door je.
Ze heeft wel iets snollerigsquote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey broertje, lang niet gezien *pakt je op en geeft knuffel*
Ik vind dat nieuwe wijf lekker![]()
en 1 2 3 step en 4 5 6 draai!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Heee de Powerpuff Girls?![]()
Jongens, alarm: ik verveel me.
Wat een verademing zal het voor hen zijn een mannelijke 'fan' te hebben die niet op hen geiltquote:Op zondag 5 februari 2006 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaa..en hele gesprekken met ze gehad en zie ze zaterdag weer..en misschien wilden ze zelfs me mee uit nemen!
Ze kan niet solo..contract enzo..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was toch zogenaamd zwanger en stopte daarom terwijl ze nu solo gaat?
Ik luister wel eens 3fm
Ja, ze hebben echt maar 1 homo fan denk ikquote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een verademing zal het voor hen zijn een mannelijke \'fan\' te hebben die niet op hen geilt![]()
Lelijk was het kind wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was toch zogenaamd zwanger en stopte daarom terwijl ze nu solo gaat?
Ik luister wel eens 3fm
Nou die lukt al aardigquote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ik ga dat eens oefenen
en turn a round and hit the ground 2 3 en een 6 7 8 jump!
Dat is inderdaad erg snollerigquote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Over snollerig gesproken, ik heb vandaag gedroomd over je![]()
"Lelijk was het kind wel".... Wat een práchtig begin voor een boek!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lelijk was het kind wel.
Alleen die Heidi is ergens wel mooi.
O ja, jij krijgt dansles he?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik leer snel
Op 5 maart zijn mijn heupen niet meer de heupen van 4 maart, vrees ik
Je snapt er weer he-le-maal niks van Ang3l! Je pakt de minst gevaarlijke omdat de gevaarlijkste ook vaak de domste is... en voordat die doorheeft wat er eigenlijk gebeurt, ben je natuurlijk allang weer weg!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist niet!
De gevaarlijkste moet je pakken zodat de minst gevaarlijke je daarna op je bek wil slaan en die kun je wel aan.
O Mike, je moet nog ZO veel leren
Je denkt toch niet dat ik dansles ga geven terwijl 318 fokkers me op m'n lippen staan te kijken?quote:
Gevaarlijk komt uit onverwachte hoeken, niet uit domheid en spieren! MIKE!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je snapt er weer he-le-maal niks van Ang3l! Je pakt de minst gevaarlijke omdat de gevaarlijkste ook vaak de domste is... en voordat die doorheeft wat er eigenlijk gebeurt, ben je natuurlijk allang weer weg!
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Heee de Powerpuff Girls?![]()
Jongens, alarm: ik verveel me.
Lelijk was het kind wel, maar ik zou het opvoeden alsof het de mijne was. Het onderdompelend in de liefde, zo typerend voor een prille adoptievader.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Lelijk was het kind wel".... Wat een práchtig begin voor een boek!
Werk je dan wel ff aan je grammatica?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lelijk was het kind wel, maar ik zou het opvoeden alsof het de mijne was. Het onderdompelend in de liefde, zo typerend voor een prille adoptievader.
Ik word schrijfster.
Daar huur ik dan zo'n grammaticawerkpersoon voor, duh.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werk je dan wel ff aan je grammatica?
Dat zal wel moetenquote:
Recentelijk een auto gehuurd, toevallig?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef Sunjammer het volgende:
Verdorie... ben ik mijn USB memory stick met spotprenten ook nog kwijt
Dan moeten we heeelll snel een afspraak makenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dansles ga geven terwijl 318 fokkers me op m\'n lippen staan te kijken?
dat wordt privé les!
Mjah, eerst in Denemarken en toen ergens in Libanon ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Recentelijk een auto gehuurd, toevallig?
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lelijk was het kind wel, maar ik zou het opvoeden alsof het de mijne was. Het onderdompelend in de liefde, zo typerend voor een prille adoptievader.
Ik word schrijfster.
Kan niet. Ik luister/zing met the Pixies meeeeee.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, download maar eens wat muziek van het groepje Bisof luister de samples op bol.com
http://www.youtube.com/w/Hey-clip?v=xG0_f84_AnY&feature=Favorites&page=1&t=t&f=bquote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kan niet. Ik luister/zing met the Pixies meeeeee.![]()
O, dus ik mag niet meedoen met de les?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dansles ga geven terwijl 318 fokkers me op m\'n lippen staan te kijken?
dat wordt privé les!
Maar is er in het programma dan geen ruimte waarin je ons allemaal een hupsles kunt gevenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat wordt privé les!
Nou dan doe je dat later maarquote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kan niet. Ik luister/zing met the Pixies meeeeee.![]()
Mijn allerdealleraller lievelingsliedje!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/w/Hey-clip?v=xG0_f84_AnY&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b
Omg,
ach die vinden ze bij het RTL nieuws wel weer terug,quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef Sunjammer het volgende:
Verdorie... ben ik mijn USB memory stick met spotprenten ook nog kwijt
Nou, als er IEMAND los in de heupen is dan ben jij dat wel toch?!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is er in het programma dan geen ruimte waarin je ons allemaal een hupsles kunt geven
die worden alweer langzaam stram van de reumatiekquote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, als er IEMAND los in de heupen is dan ben jij dat wel toch?!
Ik ga eerst een slaapplaats regelen en dan ga ik wel beslissen of ik veel drink o nietquote:Op zondag 5 februari 2006 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zal wel moetenIk dans alleen als ik heeeeeeeeeeeellll veel gedronken heb, en dat is nou nét niet wat ik ga doen met allemaal fokkers om me heen, qua imago
Ja ja... ik ga al naar bed... Zou jij ook moeten doen!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
*HOEST*
Sweet Dreams Techquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef tech het volgende:
[..]
Ja ja... ik ga al naar bed... Zou jij ook moeten doen!
Welterusten allemaal!
Bij mij (Firefox) in bijvoorbeeld: C:\Documents and Settings\JP\Local Settings\Temp\plugtmp-10\quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef Andyvie het volgende:
zeg, waar sloeg pandora zijn bestanden op? Ik heb een leuk liedje gehoord, maar weet ze niet te vinden op mijn pc
nieuw kopje thee dan maar doenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
*HOEST*
[HOMO] 1525 - Molensch, tulpen, kaasch en homofielenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef Andyvie het volgende:
zeg, waar sloeg pandora zijn bestanden op? Ik heb een leuk liedje gehoord, maar weet ze niet te vinden op mijn pc
Nee, dat lukt me steeds maar nietquote:
Ooohhh ja, slaapplaatsquote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga eerst een slaapplaats regelen en dan ga ik wel beslissen of ik veel drink o niet
Ik vind het altijd vreselijk om met mijn eigen topictitels te worden geconfronteerdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[HOMO] 1525 - Molensch, tulpen, kaasch en homofielen
Voeg dit anders toe aan je bookmarks op Fok.
Mijn god, hoe wild gaat de meeting verlopen, gaat er gefeest worden tot zonsopgangquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh ja, slaapplaatsanders moet ik alsnog om half twaalf weg
Dat trek ik niet horquote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn god, hoe wild gaat de meeting verlopen, gaat er gefeest worden tot zonsopgang![]()
![]()
Neer maar als je zoals ik 's avonds nog met de trein naar huis toe zou moeten in b.v. schubbekutterveen dan moet ik voor 23.00 uur alweer Amsterdam verlaten hebben. en dan is het nachtleven pas net begonnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn god, hoe wild gaat de meeting verlopen, gaat er gefeest worden tot zonsopgang![]()
![]()
Ik vond het slim van mezelf dat ik aan de nachtbus dachtquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh ja, slaapplaatsanders moet ik alsnog om half twaalf weg
Hebben we geen fokkers met connecties in de amsterdamse Hotellerie die een groepsarangement kunnen regelen ?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat trek ik niet horDan maar een hotel desnoods, ofzo
Been there, done that.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik bel met parleur maar dat mag ik niet zeggen, want dan gaat zijn imago er aan.
en jouw imago gaat er weer op vooruit, weer een stukje minder last van phonophobiaquote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik bel met parleur maar dat mag ik niet zeggen, want dan gaat zijn imago er aan.
Truste!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
Dan ga ik nu maar eens naar bed, om te slapenDoehoei
Aha, om te slapenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zondag 5 februari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
Wablief?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef Weemz het volgende:
Wat is Weerwolven van Wakkerdam toch een geweldig spel! Lekker vitten op elkaar, heerlijk!
Een paar leden van mijn site hebben een online competitie opgezet, met hele rollenspellen eromheen. Binnenkort gaan ze beginnen met de speelronde "het roze dorp"... ben benieuwd. Heb het zelf een keer gespeeld, wel leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef Weemz het volgende:
Wat is Weerwolven van Wakkerdam toch een geweldig spel! Lekker vitten op elkaar, heerlijk!
Yeahquote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef davidov het volgende:
*schuift bijna nuchter aan*
nou na 3 dagen belachelijk veel drinken en niet voor 6en in mn bed liggen dacht ik laat ik het eens rustig aan doenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Yeah
versterking van de nachtploeg
ik vroeg me al af, waar blijven jullie
of die durven niet meer terug te komen na de crash van afgelopen week![]()
Wijze woordenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:54 schreef davidov het volgende:
[..]
nou na 3 dagen belachelijk veel drinken en niet voor 6en in mn bed liggen dacht ik laat ik het eens rustig aan doen
Lucky jij ook weerquote:Op maandag 6 februari 2006 01:01 schreef davidov het volgende:
nou het gaat een zware week worden dan.
Want morgen is mijn laatste dag in NL voor de komende dagen.
Van dinsdag tot zondag dacht ik, ben ik namelijk te vinden in Oostenrijk
ELOquote:Op maandag 6 februari 2006 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lucky jij ook weer
dus weer naar wintersport
en uitvinden op ze in dit ski oord ook van the Electric Light Orchestra houden![]()
maar ook ik ga je nu in de steek laten
mijn vakantie laat namelijk nog een maandje op zich wachten. En tot die tijd moet ik nog de rol spelen van de hardwerkende burgerman![]()
1 uur vroegquote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
goat welbrakheid is weer voorbij
morgen alweer om 1 uur een hoorcollege dus moet vroeg op
met u dan?
mjah ik slaap veel te veelquote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef davidov het volgende:
[..]
1 uur vroegik ken dat
marry me
Nou uhm, na 3 wilde dagen is mn kater eindelijk voorbij, morgen om 10 uur ofzo opstaan, naar de makro, daarna snel door naar college, en dan pakken voor vakantie....
Je kan nooit teveel slapenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah ik slaap veel te veel
vakantie.. ik ga over 3 weken pas![]()
en truste CDP
Flainequote:Op maandag 6 februari 2006 01:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel slapen
Ik slaap ook veel maar moet die late uurtjes toch ergens goed maken
Die 3 weken zijn om voordat je het weet!
waar ga je heen?
Flaine! *denkt* 2003 of 2002 was ik daarquote:
niet lang meer :pquote:
Geen idee of ik moet werken morgen, dus ik neem het er maar van.quote:
ik ben er 5 jaar geleden ook eens langsgeskied.. was idd erg saai de buitenkant, maar het gaat om het skiën natuurlijk..quote:Op maandag 6 februari 2006 01:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Flaine! *denkt* 2003 of 2002 was ik daar
Beton! dat is alles wat ik zeg over de buitenkant veel huisjes daar.
Maar het gebied etc![]()
handig die onzekerheidquote:Op maandag 6 februari 2006 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee of ik moet werken morgen, dus ik neem het er maar van.
agreedquote:Op maandag 6 februari 2006 01:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben er 5 jaar geleden ook eens langsgeskied.. was idd erg saai de buitenkant, maar het gaat om het skiën natuurlijk..
ik ben weg
ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:17 schreef Sunjammer het volgende:
Pfff... zo maar ff naar de huisarts.
Sterktequote:Op maandag 6 februari 2006 08:17 schreef Sunjammer het volgende:
Pfff... zo maar ff naar de huisarts.
Dat BM een enorme k*tfilm is?quote:Op maandag 6 februari 2006 08:52 schreef Sunjammer het volgende:
What else is new?
Dan zou ik eerder zeggen dat de film geen fuck aan is, klote, of geen ruk aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat BM een enorme k*tfilm is?
Zo zie je maar dat al die homo's zich laten lijmen als er maar handelingen te zien zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder zeggen dat de film geen fuck aan is, klote, of geen ruk aan.
Maar dat terzijde.
Les Chalets du Heaumeauquote:Op maandag 6 februari 2006 01:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben er 5 jaar geleden ook eens langsgeskied.. was idd erg saai de buitenkant, maar het gaat om het skiën natuurlijk..
ik ben weg
Het is een wonder.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:09 schreef Waxxer het volgende:
Zo, eerste interview van vandaag alweer achter de rug :\')
Yoow
Nou ja...quote:
jahai.quote:
ja dat is geen wonder als je steeds zo decadent gaat shoppen in New York, Milan of Monaco en Jakarta (voor de ochtendkimono's). :')quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jahai..
Volgens mij heb ik een jetlag. :').
Jakarta? Ochtendkimono's?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja dat is geen wonder als je steeds zo decadent gaat shoppen in New York, Milan of Monaco en Jakarta (voor de ochtendkimono\'s). :\')
Jajajaja je hebt wel tijd om dat hier ff mede te delen machen können sollen sein!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:26 schreef davidov het volgende:
sjit beetje verslapen *haast*
Moest snel op het internet zoeken waar de Makro zitquote:Op maandag 6 februari 2006 10:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja je hebt wel tijd om dat hier ff mede te delen machen können sollen sein!
uhm...okquote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Cairon het volgende:
ik wil m\'n tong laten doorknippen...
Oh hoezo? Met welke reden?
Nou ik heb er last van.
Oh, de meeste mensen willen het laten doen omdat ze anders niet kunnen zoenen.
Aha, dan heb je iig weer genoeg pleepapier voor de komende anderhalf jaar?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Moest snel op het internet zoeken waar de Makro zit![]()
En fok.nl ligt om de hoek
Je tong zelf of je tongriempje?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Cairon het volgende:
ik wil m\'n tong laten doorknippen...
Oh hoezo? Met welke reden?
Nou ik heb er last van.
Oh, de meeste mensen willen het laten doen omdat ze anders niet kunnen zoenen.
Mijn tongriempje is direct na mijn geboorte doorgekniptquote:Op maandag 6 februari 2006 10:43 schreef Cairon het volgende:
tongriempje.
De laatste keer dat ik het liet doen was in 1998, maar sindsdien is het weer dichtgegroeid, of verstrakt of whatever...
ik heb meer tong-tango-actie nu dan in 1998, dus het is weer eens nodig.
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:44 schreef LuQas het volgende:
Ik ben nu pas terug uit de Trut die dicht was.
Ik ga maar even slapen...
Zo half februari brengt hij het desalniettemin in de openbaarheid.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
LuQas zal ons dit de komende week vast nog wel eens nader verklaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |