Ja.quote:
Ja nouquote:Op zondag 5 februari 2006 19:37 schreef Vlarp het volgende:
Wax.. je kunt de H wel in het topic plakken. Fok kan momenteel alleen niet omgaan met linkjes naar andere topics in een Post. Als je die weglaat (Bijv. link naar het meetingtopic) dan werkt het wel
Dat weet ik, heb het al vier keer op allerhande manieren geprobeerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
Links naar topics doen het geloof ik niet...
Enne, Wax zonder citroen is wel erg kaal hoor.
oeh ik kwam afgelopen nacht een leuke jongen tegen in een bar.. beetje praten enzo.. op een gegeven moment komt er iemand naar me toe en die zegt je móet even meelopen het is belangrijkquote:Op zondag 5 februari 2006 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Hij gaf steeds aan dat het niet kon
Weet je wat trouwens zoooooooo raar is, ik zit van alles te plannen enzo in mijn hoofd, en nou had ik vannacht gedroomd dat ik de hele tijd het woord merke tegen kwam.Dat er dus opeens van alles merke is. Of dta je dus de supermarkt instapt en dan één en al merke, opeens floep ik naar een vakantiebestemming en merke...
En ik heb gedroomd dat ik ruzie kreeg met mijn hele familie
Ik moet iets meer gaan agenderen volgens mij ipv alles in mijn hoofd te programmeren
Ja, dat betekent dat de realiteit belangrijk is!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oeh ik kwam afgelopen nacht een leuke jongen tegen in een bar.. beetje praten enzo.. op een gegeven moment komt er iemand naar me toe en die zegt je móet even meelopen het is belangrijkdus ik volg hem een trap op en toen werd ik ineens wakker :\')
Cool. Jeugdsentimentquote:
Heb je die betrokken van het wereldomspannende netwerk, of..?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
*Kiss Kiss Bang Bang kijk*
Zoiets ja :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:00 schreef tech het volgende:
[..]
Heb je die betrokken van het wereldomspannende netwerk, of..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |