dat duurt soms wel even...of hij is in zijn spamfilter terecht gekomen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef Mauro het volgende:
Zeg Subhuman,
Hoe lang kan het duren voordat mijn foto in het februariwedstrijdtopic gezet wordt?
Ik neem aan dat er nu al meerdere foto's ingezonden zijn die nog geplaatst moeten worden.
Dus, waneer komt ie online?
Tja als hij spamfilters van het merk Heineken of Amstel gebruikt, dan komt het nooooooit meer goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat duurt soms wel even...of hij is in zijn spamfilter terecht gekomen, dat kan natuurlijk ook.
Hij zei gisterenmiddag dat ie hem ontvangen had.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
dat duurt soms wel even...of hij is in zijn spamfilter terecht gekomen, dat kan natuurlijk ook.
Stelletje ongeduldige apen!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef Mauro het volgende:
Zeg Subhuman,
Hoe lang kan het duren voordat mijn foto in het februariwedstrijdtopic gezet wordt?
Ik neem aan dat er nu al meerdere foto's ingezonden zijn die nog geplaatst moeten worden.
Dus, waneer komt ie online?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Stelletje ongeduldige apen!Ik heb niet altijd even veel tijd om de foto's online te zetten; ik doe dit altijd wel zo snel mogelijk. Je foto komt in elk geval voor het einde van de inzendtermijn online, beloofd!
quote:
Daar komt iets meer bij kijken. Het is niet zo simpel als gewoon een linkje naar de attachment in mijn inbox posten. Nogmaals, de foto zal ruim op tijd online komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef Kleintje het volgende:
Nou zal het wel aan mij liggen...
maar wel tijd om te laten weten dat je hem ontvangen hebt en hier te posten, maar geen tijd om even het linkje te posten????
Lijkt mij ook eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]Tja, voor de rest lijkt het me niet relevant wanneer je foto in het topic staat, toch?
dat zeer zekerquote:Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lijkt mij ook eigenlijk.
Ik begrijp al dat gehamer op tijdig dit en tijdig dat en al dan niet aanwezig zijn ook niet zo. Het is geen full-time baan en zo lang het min of meer goed gaat, gaat het min of meer goed.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef Subhuman het volgende:
Je foto komt in elk geval voor het einde van de inzendtermijn online, beloofd!
Daar zou ik me dan nog best wel voor willen inzetten....ben toch redelijk veel online om het allemaal een beetje te volgenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]Tja, voor de rest lijkt het me niet relevant wanneer je foto in het topic staat, toch?
Ik zit er trouwens aan te denken weer op zoek te gaan naar een wedstrijdcoördinator, maar dat moet ik nog even intern overleggen.
nee kleintje, ik denk niet dat dat een goed idee is, aangezien mensen dan toch weer niet gaan resizen, of imageshack gaan gebruiken om te uploaden etcquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:00 schreef Kleintje het volgende:
Is het ook niet handiger als je de mensen de foto zelf laat uploaden, dat ze alleen een link sturen waar de foto staat en dat alleen het linkje hoeft te worden gepost in het topic.
Dan is het toch al niet zo veel werk meer...
tuurlijk ben je trots op je foto. maar waarom zoveel bombarie bouwen om het feit dat hij niet meteen zichtbaar is, waar eht om gaat is dat hij tijdens de stemperiode van het begin tot het eind zichtbaar is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:07 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, ik zie dat probleem wel.
Mensen zijn trots op hun foto, willen hem ook graag tonen.
Is dat zo gek?
Lijkt mij een simpele oplossing voor. Als je foto steeds niet te zien is, dan kan je niet meedingen naar de prijs. En als je foto te groot is, dan is deelname ook uitgesloten.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Hier op fot zie je toch niet zoveel foto's die te groot zijn?
Dat zou idd ook een optie zijn....quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:21 schreef Kleintje het volgende:
Het is ook geen klacht/hetze tegen Sub, voordat dat weer wordt gedacht.
Vind ook niet dat iemand 24 uur beschikbaar moet zijn voor Fok.
Maar als je een foto op zaterdag verstuurt, het is pas dinsdag online terwijl je die persoon wel ziet posten, dan is het toch niet raar dat mensen er vraagtekens bij krijgen?
Ben er dan eigenlijk eerder voor om dan alle ingezonden foto's die echt meedingen naar de prijs (eeuwige roem is de beste prijs die er is) pas allemaal tegelijk, op het laatste moment, zichtbaar te maken.
jah dat vind ik raar. wat boeit het. jah ik ben door de dag heen zeker 16 uur online, maar dat wil nog niet zeggen dat ik meteen tijd zou hebben om bv die foto;s online te gooien, terwijl eventjes een post wel gaat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:21 schreef Kleintje het volgende:
Het is ook geen klacht/hetze tegen Sub, voordat dat weer wordt gedacht.
Vind ook niet dat iemand 24 uur beschikbaar moet zijn voor Fok.
Maar als je een foto op zaterdag verstuurt, het is pas dinsdag online terwijl je die persoon wel ziet posten, dan is het toch niet raar dat mensen er vraagtekens bij krijgen?
Kijk dat zijn dingen die ik wel belangrijk vind,quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
Er is geen prijs..alleen maar eeuwige roem
Wat ik aan de andere kant wel heel erg belangrijk vind is dat de stemtopics en de uitslag op tijd komt. Daar is het bij Sub wel eens misgegaan en dat is jammer. Vandaar mijn voorstel. Ik heb de tijd ervoor en wil dat best op me nemen.
En ja, ik bčn trots op mijn foto. Tuurlijk wil ik hem zo snel mogelijk in dat topic zien verschijnen.quote:
Ik ben het daarmee eens. Je moet nu steeds een afweging maken tussen heel vroeg insturen zodat iedereen je foto heel lang kan zien (en in de SC ver-/beoordelen, waarna je nog kunt wijzigen), of extreem laat, zodat je de meest recente herinnering voor de stemmers hebt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:14 schreef Mauro het volgende:
Laat ik dan nog een andere oplossing aandragen:
Nu is er een periode waarin de foto's moeten worden ingezonden. Deze foto's verschijnen dan online en even later (dagen, week) komen er meer foto's online. Ik vind dat eigenlijk niet eerlijk. Iedereen kan een aantal foto's van de wedstrijd zien en op basis daarvan al een keuze hebben gemaakt.
Mijn idee is dan om de foto's in te laten sturen maar deze NIET online te zetten. Maar om ze pas als de inzendingstermijn voorbij is online te gooien. Zo heeft iedereen een eerlijke kans en staan de foto's evenlang online zodat er objectief een mening kan worden gevormd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |