ik kliktequote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Waarde FOK!-reaguurders,
Ik heb lang erover getwijfeld of ik dit naar buiten zou brengen, maar heb toch onlangs besloten dat het verspreid moet worden. Tot op heden heb ik er altijd gebruik van kunnen maken en ik wil dat jullie dat in de toekomst ook kunnen.
Waar gaat het over, zullen jullie denken. Nou, ik heb dus hier een programmaatje waarmee je jezelf kunt unbannen! Dat betekent dat je gewoon elke dag Tubgirl kunt posten, talloze kankerkachelplaatjes in de topiques kunt plaatsen of gewoon lekker Stofje lamlendig uitschelden omdat hij de StervendeHoerenKankerKachel-reeks heeft gesloten!
Klik hierrrrrrrrrr als je het programma wil downloaden! Veel plezier ermee!
jah :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ook, zou toch fantastisch zijn.
hierquote:Op zondag 5 februari 2006 19:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG :\')
Waar de fuck is die smilie naartoe :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef 2609 het volgende:
ik kom een site staat ik een idiot ben ofzo
Zelfdenkend programmatje dat er voor zorgt dat echt kneuzen zichzelf niet kunnen unbannen!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef 2609 het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef 2609 het volgende:
Ik vol blijdschap dat ding downloaden voor de zekerheid aangezien mijn ban in aantocht isquote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Waarde FOK!-reaguurders,
Ik heb lang erover getwijfeld of ik dit naar buiten zou brengen, maar heb toch onlangs besloten dat het verspreid moet worden. Tot op heden heb ik er altijd gebruik van kunnen maken en ik wil dat jullie dat in de toekomst ook kunnen.
Waar gaat het over, zullen jullie denken. Nou, ik heb dus hier een programmaatje waarmee je jezelf kunt unbannen! Dat betekent dat je gewoon elke dag Tubgirl kunt posten, talloze kankerkachelplaatjes in de topiques kunt plaatsen of gewoon lekker Stofje lamlendig uitschelden omdat hij de StervendeHoerenKankerKachel-reeks heeft gesloten!
Goedzo, tenminste één gelukkige FOK!'ker!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:03 schreef super-muffin het volgende:
Bedankt, het is me gelukt
Nu hoef ik niet meer te posten met al mijn klonen.
Ah, mooi zo.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ik vol blijdschap dat ding downloaden voor de zekerheid aangezien mijn ban in aantocht is![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef shmoopy het volgende:
Backhander blijft topics verkloten na z\\\\\\\'n ban, nu een week helemaal weg.
het werkt!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef Rufus-Seal het volgende:
Ik heb zitten googlen naar een programma waarmee je nooit meer gebanned kan worden want het is zeker handig! Na een tijdje zoeken heb ik het helaas niet kunnen vinden. Ik vroeg een vriend van me (die software kan maken) om zo\\\'n programma te maken en hij had het dus gedaan binnen een uurtje . Ik moet het nu nog uittesten bij bepaalde sites. Maar misschien willen jullie er gebruik van maken? Unban software ©Jarno (En als het werkt, graag doorvertellen je kan rechtsboven bij het programma bij de knop: send mail, een e-mail versturen naar de maker. En ik doe toch niets fouts want het is toch geen warez?)
Ik hoop voor jou iig dattie werktquote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef Rufus-Seal het volgende:
Ik heb zitten googlen naar een programma waarmee je nooit meer gebanned kan worden want het is zeker handig! Na een tijdje zoeken heb ik het helaas niet kunnen vinden. Ik vroeg een vriend van me (die software kan maken) om zo\\\'n programma te maken en hij had het dus gedaan binnen een uurtje . Ik moet het nu nog uittesten bij bepaalde sites. Maar misschien willen jullie er gebruik van maken? [http://forum.fok.nl/topic/812132]Unban software ©Jarno[/url] (En als het werkt, graag doorvertellen je kan rechtsboven bij het programma bij de knop: send mail, een e-mail versturen naar de maker. En ik doe toch niets fouts want het is toch geen warez?)
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het werkt
Op het helemaal weg na :\\\')
Ik hoop het...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ik vol blijdschap dat ding downloaden voor de zekerheid aangezien mijn ban in aantocht is, Krijg ik zo\'n typische onzin site
.
*proest*quote:Op maandag 6 februari 2006 09:52 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb een veel beter programma!
http://www.rarlab.com/rar/wrar351.exe
je kunt het ook gebruiken om moderator te wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
*proest*
dat programma moest geheim blijven !!
Nee die optie is verneukt,quote:Op maandag 6 februari 2006 10:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je kunt het ook gebruiken om moderator te worden
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef Rainboww het volgende:
Werkt prima bij mij!
[afbeelding]
nog bedankt Danny, voor dat linkje [afbeelding]
kun je niet even op OK drukken ik erger me mateloos aan die kerelquote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef Rainboww het volgende:
Werkt prima bij mij!
[afbeelding]
nog bedankt Danny, voor dat linkje [afbeelding]
kloontjequote:Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
kun je niet even op OK drukken ik erger me mateloos aan die kerel![]()
ben ik niet eens dan was ik toch al gebanned (lampje)quote:
Hihiquote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef B_BOY het volgende:
hoeveel mensen zouden er al zijn ingetrapt?
2609quote:Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef 2609 het volgende:
kun je niet even op OK drukken ik erger me mateloos aan die kerel![]()
dat sowieso.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of een ontiegelijk dom iemand. Uit Almere.
Heb jij die link van mij??quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Waarde FOK!-reaguurders,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |