ik kliktequote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Waarde FOK!-reaguurders,
Ik heb lang erover getwijfeld of ik dit naar buiten zou brengen, maar heb toch onlangs besloten dat het verspreid moet worden. Tot op heden heb ik er altijd gebruik van kunnen maken en ik wil dat jullie dat in de toekomst ook kunnen.
Waar gaat het over, zullen jullie denken. Nou, ik heb dus hier een programmaatje waarmee je jezelf kunt unbannen! Dat betekent dat je gewoon elke dag Tubgirl kunt posten, talloze kankerkachelplaatjes in de topiques kunt plaatsen of gewoon lekker Stofje lamlendig uitschelden omdat hij de StervendeHoerenKankerKachel-reeks heeft gesloten!
Klik hierrrrrrrrrr als je het programma wil downloaden! Veel plezier ermee!
jah :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ook, zou toch fantastisch zijn.
hierquote:Op zondag 5 februari 2006 19:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG :\')
Waar de fuck is die smilie naartoe :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef 2609 het volgende:
ik kom een site staat ik een idiot ben ofzo
Zelfdenkend programmatje dat er voor zorgt dat echt kneuzen zichzelf niet kunnen unbannen!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef 2609 het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef 2609 het volgende:
Ik vol blijdschap dat ding downloaden voor de zekerheid aangezien mijn ban in aantocht isquote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Waarde FOK!-reaguurders,
Ik heb lang erover getwijfeld of ik dit naar buiten zou brengen, maar heb toch onlangs besloten dat het verspreid moet worden. Tot op heden heb ik er altijd gebruik van kunnen maken en ik wil dat jullie dat in de toekomst ook kunnen.
Waar gaat het over, zullen jullie denken. Nou, ik heb dus hier een programmaatje waarmee je jezelf kunt unbannen! Dat betekent dat je gewoon elke dag Tubgirl kunt posten, talloze kankerkachelplaatjes in de topiques kunt plaatsen of gewoon lekker Stofje lamlendig uitschelden omdat hij de StervendeHoerenKankerKachel-reeks heeft gesloten!
Klik hierrrrrrrrrr als je het programma wil downloaden! Veel plezier ermee!
Goedzo, tenminste één gelukkige FOK!'ker!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:03 schreef super-muffin het volgende:
Bedankt, het is me gelukt
Nu hoef ik niet meer te posten met al mijn klonen.
Ah, mooi zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |