zeur nietquote:
Inslapen en doorslapen ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:55 schreef Hanneke1983 het volgende:
en wat is dan precies het probleem? het inslapen of doorslapen??
pieker je niet te veel? is de kamertemperatuur wel goed? lucht je je kamer iedere dag lang genoeg? is je melatonine opbouw wel goed? enz?
Toch eens aan beginnen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:04 schreef Useless_User het volgende:
Voor de drugsgebruikers: Ik doe niet aan drugs
vannacht weer niet goed geslapen.
probeer mijn tip.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:04 schreef Useless_User het volgende:
[..]
Inslapen en doorslapen ook.
Ik pieker nergens over.
Hoe zou mijn kamertemperatuur moeten zijn?
Ik zet als ik opsta het raam open en sluit het in de avond weer.
Voor de drugsgebruikers: Ik doe niet aan drugs behalve alcohol en dat helpt ook niet.![]()
vannacht weer niet goed geslapen.
krijg jij melatonine tabletten vergoed???? zo ja: hoe is je aanpak en bij welke verzekering zit je?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Laton het volgende:
Haal anders een melatonine tabletten bij de drogist..of evt vergoed via de huisarts..daar slaap ik zelf erg goed op als het niet wil![]()
je kunt ze ook gewoon bij de kruidvat halen..kost weinig. Ik krijg ze ook niet vergoed..maar kan me voorstellen dat met chronische klachten je dat wel krijgt..blijkbaar heb ik me vergist.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
krijg jij melatonine tabletten vergoed???? zo ja: hoe is je aanpak en bij welke verzekering zit je?
want ik heb ze dus ook op recept (anders krijg ik ze niet mee) maar krijg het niet vergoed.
die bij de normale drogist zijn voor mijn situatie niet sterk genoegquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef Laton het volgende:
[..]
je kunt ze ook gewoon bij de kruidvat halen..kost weinig. Ik krijg ze ook niet vergoed..maar kan me voorstellen dat met chronische klachten je dat wel krijgt..blijkbaar heb ik me vergist.![]()
hoeveel mg heb jij dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:55 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
die bij de normale drogist zijn voor mijn situatie niet sterk genoeg
maar zelfs met chronische ziektes krijg je dat spul niet eens vergoed...gewoon belachelijk!
5mg en jij? (van de drogist is slechts 0.1 mg, en ik ga er geen 50 innemenquote:
slaappillen zijn voor tijdelijk gebruik. als je een chronische slaapstoornis hebt, door welke reden dan ook, zijn slaapmiddelen geen goed idee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef Lamon het volgende:
Gewoon slaappillen gebruiken.
Afgewisseld met extreem veel alcohol (niet op dezelfde nacht uiteraard, maar dat spreekt voor zich) om gewenning en daardoor tegenwerking te voorkomen.
Die heerlijke wondermiddeltjes zijn niet voor niets gemaakt.![]()
Je leeft een paar jaar korter misschien, maar het gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit tenslotte.
Of misschien ben je wel gevoelig voor al die psychologische crap, dat is dan wel een makkelijkere oplossing..
Dat zeg ik. Psychologische crap.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:22 schreef Hanneke1983 het volgende:
slaappillen zijn voor tijdelijk gebruik. als je een chronische slaapstoornis hebt, door welke reden dan ook, zijn slaapmiddelen geen goed idee.
en alcohol werkt alleen voor het inslapen en niet voor het doorslapen
ja...best veel he...quote:
en wat versta je daar dan onder??quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Psychologische crap.
Bij mij werkt het al jaren prima.
Alleen is het niet gezond.
dus dit is meer als uiterste middel bedoeld voor mensen met echte slaapproblemen, die geen fuck opschieten met al dat homeopathische of psychologische of lichaamsbewuste geneuzel.
en dat is een echt slaapmiddel neem ik aan? dus niet voor (bijna) dagelijks gebruik geschikt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik gebruik soms Temazepam 20mg als ik ECHT niet kan, maar wel moet slapen. Maar dat is echt zeldzaam dat ik dat nodig heb.
Dat is neem ik aan enkel op recept verkrijgbaar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep. Het is echt heel bizar spul, je neemt er een in, en 20 minuten later slaap je. Ik heb het eigenlijk voor lange vliegreizen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:16 schreef Aurelianus het volgende:
Herhaaldelijk met een koekepan op je harses rossen.
0,2quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ja...best veel he...
mjah, mijn melatonine aanmaak is dan ook verstoord
wat gebruik jij?
[..]
Heb ik al een jaartje of 10 last van.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:36 schreef Useless_User het volgende:
Ik heb een tijd slecht geslapen. De maand erna heb ik weer goede nachtrust gehad. Tot een week geleden dat ik weer niet goed slaap. Als er nu een reden voor was dan zou ik het niet erg vinden. Bijvoorbeeld lawaai van de buren ofzo. Helaas is dit niet het geval en kan ik niet in slaap komen. Afgelopen nacht ben ik uitgeweest en wat gedronken. Ik slaap altijd heerlijk na het uitgaan maar zelfs nu niet.
Mijn klacht:
Ik slaap slecht zonder reden.
Heeft iemand meer hier last van gehad? zo ja hoe komt het dan?
maar niet voor (haast) iedere dag geschikt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep. Het is echt heel bizar spul, je neemt er een in, en 20 minuten later slaap je. Ik heb het eigenlijk voor lange vliegreizen.
Wat heb je gedaan op de dag dat je begon met slecht slapen?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:36 schreef Useless_User het volgende:
Ik heb een tijd slecht geslapen. De maand erna heb ik weer goede nachtrust gehad. Tot een week geleden dat ik weer niet goed slaap. Als er nu een reden voor was dan zou ik het niet erg vinden. Bijvoorbeeld lawaai van de buren ofzo. Helaas is dit niet het geval en kan ik niet in slaap komen. Afgelopen nacht ben ik uitgeweest en wat gedronken. Ik slaap altijd heerlijk na het uitgaan maar zelfs nu niet.
Mijn klacht:
Ik slaap slecht zonder reden.
Heeft iemand meer hier last van gehad? zo ja hoe komt het dan?
Zie jij ergens staan dat ik slecht slaap? Nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:03 schreef Natalie het volgende:
Dus die zaag in je usericon maakt een statement?
Zie jij mij ergens beweren dat jij slecht zou slapen? Neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zie jij ergens staan dat ik slecht slaap? Nee.
Niets met een lekkere nachtmerrie op z'n tijdquote:Als jij met je lelijke kop tegen me komt gillen slaap ik nog door.![]()
Dat je droomt is juist een goed teken, alleen is de vraag hoe lang je dan in de REM-slaap blijft. Hoe langer hoe beter, hoe meer je lichaam zichzelf hersteld van de dag ervoor. Slecht slapen heeft zoveel negatieve gevolgen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:56 schreef Natalie het volgende:
Ik slaap de laatste paar nachten ook niet super. Levendige dromen, hoofdpijn, onrustig. Geen idee waar 't van komt. Wie weet zijn 't lentekriebels ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |