Ik ging uit met een paar kameraden van mij naar een discotheek, en ik keek rond of er een paar chicks rondliepen. Ineens viel mijn blik op een onwijs geil wijfie. Maja ik dacht dus van , jah laat me eens proberen te flirten met d'r.
Dus ik kijk haar een paar keer aan, terwijl zij mij constant aankeek, hoe dan ook na niet te veel hebben gedaan, zeurde 1 van mijn kameraden dat hij moe was, dus ik zei van, ok laten we gaan.
Op het moment dat ik mijn jas pakte, en richting de uitgang stapte, keek ik nog 1 keer naar dat hele lekkere wijfje om te kijken waar ze precies uithing..
Opeens zag ik d'r ergens in een hoek met haar vriendin dansen, en ze keek me aan waarna ze met gebaren haar vriendin excuseerde... ,toen kwam ze richting mij en begon ze te glimlachen naar me, je weet wel op een uitlokkende manier, en ze danste dus in plaats van naast haar vriendin in de buurt van mij, maar omdat ik helemaal gereed was , mijn jas aan had en mijn kameraad al buiten stond, liet ik dat wijf gewoon staan en ben ik weg gegaan :') ...
dus ik kom buiten , en zei tegen mezelf,
![]()
wtf doe ik.......kut kenker, teringnerd dat ik ben...aaaaarrrgggg stom stom :'( ... ik wilde terug ,maar mijn kameraden sleepte me weg...
en ik wil dat jullie zeggen:
"Relneger je bent een stomme kutmongool"
kommaar kommaar kommaar
nouja dat was het geklaag voor vandaag..