Ik weet het wel, hij zat in zo\'n ambassade die in de fik stond. Toen werd ie ingesloten daar de vlammen en moest ie uit het raam van 3 hoog springen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurd
Hij kan net zo goed gevallen zijn (Of ook in de fik gevlogen :\\\') )
whahahahhaquote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de denen dood wil van een ambasade?
Anyway..Als er iets gaat gebeuren met die Denen zal het waarschijnlijk in het hiernamaals zijn
Lees de vorige topics eens zou ik zeggenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij weet het dus kennelijk ook niet...
En ik heb nog niet een zinnig argument gehoord van je....
als je dan voor de extremisten bent, die de deense cartoons afkeuren..ga je offtopic..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
Het is een Steun de denen topic.
Als dit gezeik op elkaar niet normaal kan (met argumenten) dan is het echt zo afgelopen met dit topic.
Al vraag ik me af waarom het nog open is.
Ja ik had ook zoiets gehoord...Maar wist het niet zeker :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik weet het wel, hij zat in zo\'n ambassade die in de fik stond. Toen werd ie ingesloten daar de vlammen en moest ie uit het raam van 3 hoog springen.
Laten we het maar op een minder leuk grapje van Youssef houden. Zo heb ik het ook opgevat.quote:
Ja boeiend..Ga jij nou maar de vorige topics lezen en kom daarna maar weer terug om een goede discussie te beginnenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Agiath het volgende:
Nee DjDev
Je bewijst maar weer is dat moslims een totaal vertekent wereldbeeld hebben en zo jullie haat alleen maar groter maken...
Ik denk dat het topic snel gesloten wordt...toedeloe
Het zou dan al snel neigen naar anti-islam...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er mee zouden doen aan zo\'n pro-Deense betuiging enzo.
heb liever een betoging waarin wordt opgeroepen dat de Telegraaf, het AD en de Volkskrant ook de cartoons af moeten drukken als steun aan...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er mee zouden doen aan zo\'n pro-Deense betuiging enzo.
Dan zou het meer een pro-vrijheid van meningsuiting demonstratie moeten worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het zou dan al snel neigen naar anti-islam...
Want het land zelfs heeft er niks mee te maken
Desondanks, ik zal meedoen
Idd, wie drukt ff 1000 t-shirts met de spotprenten erop?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:51 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dan zou het meer een pro-vrijheid van meningsuiting demonstratie moeten worden.
LOL!!!! Typerende denkwijze weer, en maar zeiken over generalisering..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerlingen moeten niet zeiken.
Jullie hebben het uitgelokt.
Jullie hebben olie op het vuur gegooid.
Nu zullen jullie boeten voor jullie daden
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Idd, wie drukt ff 1000 t-shirts met de spotprenten erop?
Mag ik misschien even vragen waar je zelf woont?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerlingen moeten niet zeiken.
Jullie hebben het uitgelokt.
Jullie hebben olie op het vuur gegooid.
Nu zullen jullie boeten voor jullie daden
ik denk in een grot in afghanistantquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Mag ik misschien even vragen waar je zelf woont?
Toch wel op een plek waar je je thuis voelt hoop ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |