Oh en zij beledigen ons nooit zeker :')? Hypocrietjes allemaal. Ze moeten zich eens laten leiden door hun ratio in plaats van hun gevoel.quote:
Ach man zeik niet..Als het je niet bevalt rot je maar opquote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Agiath het volgende:
DjDev, rot nou is op met je facking geblaat.
Je hebt echt de neiging topics te verneuken ermee.... deze ook bijvoorbeeld
Kom is met goeie argumenten ipv de hele tijd die domme one-liners....
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijnquote:Op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Oh en zij beledigen ons nooit zeker :')? Hypocrietjes allemaal. Ze moeten zich eens laten leiden door hun ratio in plaats van hun gevoel.
Typisch moslims he...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik probeer een serieuze discussie te voeren, maar typjes zoals DjDev. valt gewoon niet mee te praten. jammer
Rot gewoon anders op..Anders lees je even de vorige 2 topicsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik probeer een serieuze discussie te voeren, maar typjes zoals DjDev. valt gewoon niet mee te praten. jammer
Nee,, ik ken er ook die serieus zijn en inhoudelijk goede discussies kunnen voeren.quote:
Wat weet jij daar nou van? Jij wist niet eens van het bestaan van de Zesdaagse oorlog. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijn
Hebben om hulp gevraagt?
Nee
Wtf heeft de 6 daagse oorlog hier mee te maken?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:21 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Jij wist niet eens van het bestaan van de Zesdaagse oorlog. :')
Oke,quote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Rot gewoon anders op..Anders lees je even de vorige 2 topics
Met jou kan je geen normale discussie voeren
Met andere mensen wel
We willen jullie enkel enig verstand bijbrengen, we lopen nog 100 jaar achter helaas.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijn
Hebben om hulp gevraagt?
Nee
Ik bedoelde dat je nauwelijks weet wat er gebeurd is in het Midden-Oosten, dus vind ik het knap dat je er zo over kan praten.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wtf heeft de 6 daagse oorlog hier mee te maken?
De westerlingen moeten gewoon oprotten uit o.a. Irak
Ik heb niks gezegd over "in stukjes hakken van denen".quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke,
Als je woede voelt wegens die cartoons, kan ik volkomen begrijpen.
Maar omdat toevallig een deense cartoonschrijver hem heeft gemaakt, moeten maar meteen alle denen in stukken gehakt worden? Wat vindt jij daar nou van? Als moslim?
Ik weet wel wat er nu (daar gaat het toch om) in het Midden Oosten gebeurt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je nauwelijks weet wat er gebeurd is in het Midden-Oosten, dus vind ik het knap dat je er zo over kan praten.
Goed gespeld enzoquote:
Misschien moeten sommige Moslims wel in stukjes gehakt wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over \"in stukjes hakken van denen\".
Of het goed of fout is...Tja...Misschien moeten sommige Denen wel in stukjes gehakt worden
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef DjDev het volgende:
Tja...Misschien moeten sommige Denen wel in stukjes gehakt worden
Ik heb toch niet gezegd dat ik (of een moslim) dat moest doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
En misschien moet je dat aan Allah overlaten. Hij is toch alwetend en almachtig?
Ja wie dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik (of een moslim) dat moest doen?
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
En misschien moet je dat aan Allah overlaten. Hij is toch alwetend en almachtig?
Daarom is er waarschijnlijk ook al zo'n anti-Deense betoger omgekomen bij de protesten in Syrië.quote:
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurdquote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef Eveli het volgende:
[..]
Daarom is er waarschijnlijk ook al zo'n anti-Deense betoger omgekomen bij de protesten in Syrië.
pardon ?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als ik het bij je auto laat
Wie zegt dat ik de denen dood wil van een ambasade?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef Agiath het volgende:
Oja, schuif het maar weer af op de alwetende....
Geef gewoon toe dat je eigenhandig denen wil vermoorden, wat je geen haar beter maakt als een blinde racist....
Nou, ga dan, ga dan naar die ambasade en dood die denen...
Jij weet het dus kennelijk ook niet...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurd
Hij kan net zo goed gevallen zijn (Of ook in de fik gevlogen :\') )
Ik weet het wel, hij zat in zo\'n ambassade die in de fik stond. Toen werd ie ingesloten daar de vlammen en moest ie uit het raam van 3 hoog springen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurd
Hij kan net zo goed gevallen zijn (Of ook in de fik gevlogen :\\\') )
whahahahhaquote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de denen dood wil van een ambasade?
Anyway..Als er iets gaat gebeuren met die Denen zal het waarschijnlijk in het hiernamaals zijn
Lees de vorige topics eens zou ik zeggenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij weet het dus kennelijk ook niet...
En ik heb nog niet een zinnig argument gehoord van je....
als je dan voor de extremisten bent, die de deense cartoons afkeuren..ga je offtopic..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
Het is een Steun de denen topic.
Als dit gezeik op elkaar niet normaal kan (met argumenten) dan is het echt zo afgelopen met dit topic.
Al vraag ik me af waarom het nog open is.
Ja ik had ook zoiets gehoord...Maar wist het niet zeker :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik weet het wel, hij zat in zo\'n ambassade die in de fik stond. Toen werd ie ingesloten daar de vlammen en moest ie uit het raam van 3 hoog springen.
Laten we het maar op een minder leuk grapje van Youssef houden. Zo heb ik het ook opgevat.quote:
Ja boeiend..Ga jij nou maar de vorige topics lezen en kom daarna maar weer terug om een goede discussie te beginnenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Agiath het volgende:
Nee DjDev
Je bewijst maar weer is dat moslims een totaal vertekent wereldbeeld hebben en zo jullie haat alleen maar groter maken...
Ik denk dat het topic snel gesloten wordt...toedeloe
Het zou dan al snel neigen naar anti-islam...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er mee zouden doen aan zo\'n pro-Deense betuiging enzo.
heb liever een betoging waarin wordt opgeroepen dat de Telegraaf, het AD en de Volkskrant ook de cartoons af moeten drukken als steun aan...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er mee zouden doen aan zo\'n pro-Deense betuiging enzo.
Dan zou het meer een pro-vrijheid van meningsuiting demonstratie moeten worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het zou dan al snel neigen naar anti-islam...
Want het land zelfs heeft er niks mee te maken
Desondanks, ik zal meedoen
Idd, wie drukt ff 1000 t-shirts met de spotprenten erop?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:51 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dan zou het meer een pro-vrijheid van meningsuiting demonstratie moeten worden.
LOL!!!! Typerende denkwijze weer, en maar zeiken over generalisering..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerlingen moeten niet zeiken.
Jullie hebben het uitgelokt.
Jullie hebben olie op het vuur gegooid.
Nu zullen jullie boeten voor jullie daden
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Idd, wie drukt ff 1000 t-shirts met de spotprenten erop?
Mag ik misschien even vragen waar je zelf woont?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerlingen moeten niet zeiken.
Jullie hebben het uitgelokt.
Jullie hebben olie op het vuur gegooid.
Nu zullen jullie boeten voor jullie daden
ik denk in een grot in afghanistantquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Mag ik misschien even vragen waar je zelf woont?
Toch wel op een plek waar je je thuis voelt hoop ik?
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie usericon.
Je mag meehelpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik steun! Komen er nog pro-Deense acties bij de ambassades van die schurkenstaten?
Ik wil heus meelopen hoor, maar zijn er concrete plannen dan?quote:
Euh nog niet echt volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik wil heus meelopen hoor, maar zijn er concrete plannen dan?
Denk niet dat dat mag van de admins. Via fok! acties organiseren of recruteren is denk ik niet toegestaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Eveli het volgende:
[..]
Euh nog niet echt volgens mij.Maar we zouden een apart topic kunnen openen ofzo?
Nee klopt idd, maar hoe zou je dan zoiets moeten regelen?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag van de admins. Via fok! acties organiseren of recruteren is denk ik niet toegestaan.
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee klopt idd, maar hoe zou je dan zoiets moeten regelen?
Beschaafd..eh..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?
Verder niks mis met die meisjesquote:
Mensen komen niet hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?
Daarvoor bestaan er ook weekenden?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mensen komen niet hoor. Met geluk heb je misschien 100 mensen, waarvan het overgrote deel geen baan heeft. Niemand gaat een dag vrij nemen om met een selecte groep, waarvan de helft sowieso niet op komt dagen, een dag te protesteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |