Wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:59 schreef Agiath het volgende:
ik heb het nu als msn-plaatje... :')
oh, de deense vlagquote:
Extremist die je bent.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerlingen moeten niet zeiken.
Jullie hebben het uitgelokt.
Jullie hebben olie op het vuur gegooid.
Nu zullen jullie boeten voor jullie daden
Welke daden, een tekening maken? :'). Die rellen bewijzen maar weer wat een allemachtige kneuzen het over het algemeen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerlingen moeten niet zeiken.
Jullie hebben het uitgelokt.
Jullie hebben olie op het vuur gegooid.
Nu zullen jullie boeten voor jullie daden
Wie wat waar?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Extremist die je bent.
Arabische kranten publiceren al jaren cartoons over joden. Het gaat in die cartoon er veel ruiger aan toe dan in de naar mijn mening relatief onschuldige Deense cartoons.
Dus waarom nu zo verontwaardigd, terwijl de Moslims broeders zelf ook niet vies zijn van spotprents
Het gaat om de selectieve verontwaardiging van sommige moslims,
Had je net op CNN moeten kijken.quote:
Moslims beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef Steeven het volgende:
[..]
Welke daden, een tekening maken? :'). Die rellen bewijzen maar weer wat een allemachtige kneuzen het over het algemeen zijn.
En weet jij hoeland die daar staan?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat vind je hier dan van: AEL plaatst anti-semitische cartoons
Waarom? Ik ben niet anders als de gemiddelde doorsnee-fokkerquote:Op zondag 5 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
Agiath, je lijkt me ook wel iemand die mee zou doen in een pro-Deense betuiging.
Ja , maar die in die arabische kranten dus niet, is al jaren aan de gang. Dus weg is je argument.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
En weet jij hoeland die daar staan?
Juist..Nadat de Deense spotprenten zijn geplaatst
Ik heb hier geen TV...Dus nou heb je nog niksquote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Had je net op CNN moeten kijken.
Lieten ze er een paar zien... schijnen er heel veel van te zijn, In grote kranten in bv Saudi arabie.
Als je tegen de Deense cartoons bent, moet je hier ook tegen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
En weet jij hoeland die daar staan?
Juist..Nadat de Deense spotprenten zijn geplaatst
Jij denkt dat de gemiddelde doorsnee-fokker normaal is ofzo? :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben niet anders als de gemiddelde doorsnee-fokker![]()
Slaat ook nergens op.. maar goed...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb hier geen TV...Dus nou heb je nog niks
Nee...Oog om oog...tand om tand..Dat is toch wat de westerse wereld wilt?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef Eveli het volgende:
[..]
Als je tegen de Deense cartoons bent, moet je hier ook tegen zijn.
Als je voor de AEL-cartoons bent, moet je ook niet zeuren over de Deense cartoons.
projectie..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee...Oog om oog...tand om tand..Dat is toch wat de westerse wereld wilt?
Oh en zij beledigen ons nooit zeker :')? Hypocrietjes allemaal. Ze moeten zich eens laten leiden door hun ratio in plaats van hun gevoel.quote:
Ach man zeik niet..Als het je niet bevalt rot je maar opquote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Agiath het volgende:
DjDev, rot nou is op met je facking geblaat.
Je hebt echt de neiging topics te verneuken ermee.... deze ook bijvoorbeeld
Kom is met goeie argumenten ipv de hele tijd die domme one-liners....
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijnquote:Op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Oh en zij beledigen ons nooit zeker :')? Hypocrietjes allemaal. Ze moeten zich eens laten leiden door hun ratio in plaats van hun gevoel.
Typisch moslims he...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik probeer een serieuze discussie te voeren, maar typjes zoals DjDev. valt gewoon niet mee te praten. jammer
Rot gewoon anders op..Anders lees je even de vorige 2 topicsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik probeer een serieuze discussie te voeren, maar typjes zoals DjDev. valt gewoon niet mee te praten. jammer
Nee,, ik ken er ook die serieus zijn en inhoudelijk goede discussies kunnen voeren.quote:
Wat weet jij daar nou van? Jij wist niet eens van het bestaan van de Zesdaagse oorlog. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijn
Hebben om hulp gevraagt?
Nee
Wtf heeft de 6 daagse oorlog hier mee te maken?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:21 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Jij wist niet eens van het bestaan van de Zesdaagse oorlog. :')
Oke,quote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Rot gewoon anders op..Anders lees je even de vorige 2 topics
Met jou kan je geen normale discussie voeren
Met andere mensen wel
We willen jullie enkel enig verstand bijbrengen, we lopen nog 100 jaar achter helaas.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
De westerse wereld bemoeit zich altijd met de Arabieren..Ik bedoel..Flikker eens op..We zoeken het zelf wel uit...Nee saddam vinden we fijn
Hebben om hulp gevraagt?
Nee
Ik bedoelde dat je nauwelijks weet wat er gebeurd is in het Midden-Oosten, dus vind ik het knap dat je er zo over kan praten.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wtf heeft de 6 daagse oorlog hier mee te maken?
De westerlingen moeten gewoon oprotten uit o.a. Irak
Ik heb niks gezegd over "in stukjes hakken van denen".quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke,
Als je woede voelt wegens die cartoons, kan ik volkomen begrijpen.
Maar omdat toevallig een deense cartoonschrijver hem heeft gemaakt, moeten maar meteen alle denen in stukken gehakt worden? Wat vindt jij daar nou van? Als moslim?
Ik weet wel wat er nu (daar gaat het toch om) in het Midden Oosten gebeurt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je nauwelijks weet wat er gebeurd is in het Midden-Oosten, dus vind ik het knap dat je er zo over kan praten.
Goed gespeld enzoquote:
Misschien moeten sommige Moslims wel in stukjes gehakt wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over \"in stukjes hakken van denen\".
Of het goed of fout is...Tja...Misschien moeten sommige Denen wel in stukjes gehakt worden
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef DjDev het volgende:
Tja...Misschien moeten sommige Denen wel in stukjes gehakt worden
Ik heb toch niet gezegd dat ik (of een moslim) dat moest doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
En misschien moet je dat aan Allah overlaten. Hij is toch alwetend en almachtig?
Ja wie dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik (of een moslim) dat moest doen?
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
En misschien moet je dat aan Allah overlaten. Hij is toch alwetend en almachtig?
Daarom is er waarschijnlijk ook al zo'n anti-Deense betoger omgekomen bij de protesten in Syrië.quote:
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurdquote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef Eveli het volgende:
[..]
Daarom is er waarschijnlijk ook al zo'n anti-Deense betoger omgekomen bij de protesten in Syrië.
pardon ?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als ik het bij je auto laat
Wie zegt dat ik de denen dood wil van een ambasade?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef Agiath het volgende:
Oja, schuif het maar weer af op de alwetende....
Geef gewoon toe dat je eigenhandig denen wil vermoorden, wat je geen haar beter maakt als een blinde racist....
Nou, ga dan, ga dan naar die ambasade en dood die denen...
Jij weet het dus kennelijk ook niet...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude..Je weet niet eens wat er precies is gebeurd
Hij kan net zo goed gevallen zijn (Of ook in de fik gevlogen :\') )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |