Dat jij niet meer bewijzen weet ligt echt aan jezelf hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Welke bewijzen zijn er eigenlijk voor die holocaust? Behalve die paar zwart wit beelden die we zo nu en dan op TV zien. Heb tot nu toe niets kunnen vinden waaruit blijkt dat er 6 miljoen joden zijn vermoord. Dat ze vermoord zijn mag duidelijk zijn maar of het er 6 miljoen zijn mag best wel betwist worden aangezien daar helemaal geen bewijzen voor zijn. Daarom vind ik die holocaust wet gewoon nonsens.
Jammer voor jou dat de Duitsers altijd erg punctueel zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Welke bewijzen zijn er eigenlijk voor die holocaust? Behalve die paar zwart wit beelden die we zo nu en dan op TV zien. Heb tot nu toe niets kunnen vinden waaruit blijkt dat er 6 miljoen joden zijn vermoord. Dat ze vermoord zijn mag duidelijk zijn maar of het er 6 miljoen zijn mag best wel betwist worden aangezien daar helemaal geen bewijzen voor zijn. Daarom vind ik die holocaust wet gewoon nonsens.
Het is mooi geschreven hoor maar wat een bombast en retoriek. Kijk liever naar de feitelijke situatie in plaats van zulke kreten te slaken. Je bent geschikt als dramaqueen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Ringo het volgende:
Ik kan niet anders. Zodra de pen, hoe scherp ook, met het zwaard tot zwijgen wordt gebracht, móet ik schreeuwen. Uit angst, pijn of woede.
Mooi geschreven?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is mooi geschreven hoor maar wat een bombast en retoriek. Kijk liever naar de feitelijke situatie in plaats van zulke kreten te slaken. Je bent geschikt als dramaqueen.
Was ook cynisch bedoeldquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Mooi geschreven?
Ik vind er niks speciaals aan. Beetje gemaakt allemaal.
Lijkt meer op aandacht tekort.
speciaal voor jou wat bewijzen uit nederland alleen. wie weet woon je wel in een huis dat er aan voldoet...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
beetje feiten kunnen geen kwaad.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
Ga nou maar niet op die holocaustontkenner in jongens, dat is koren op zijn molen.
Misschien. Maar zijn boodschap is wel glashelder en hij heeft met die boodschap wel 200% gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is mooi geschreven hoor maar wat een bombast en retoriek. Kijk liever naar de feitelijke situatie in plaats van zulke kreten te slaken. Je bent geschikt als dramaqueen.
Laten we wel even scherpstellen op het feit dat de groep die nu tot zondebok aan het verworden is zichzelf in die positie brengt, zelf polariseert en zichzelf wil vervreemden van de westerse maatschappij, omdat deze groep een spuughekel heeft aan alles wat westers is.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom. Laten we er dus van geleerd hebben en niet opnieuw in dezelfde val trappen en groepen van ons vervreemden en tot zondebok maken en de polarisatie omarmen. Dat schiet in ieder geval niet op.
De situatie is glashelder. Mijn standpunt ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
Misschien wel omdat je soms best domme dingen zegt.... Zoals twijfelen aan de joden vervolging. Er zijn complete vernietigingskampen gevonden, inclusief de gaskamers, verbrandingsovens en meer van die ongein. En jij haalt het in je hoofd om te twijfelen aan het aantal. Je gaat voorbij aan het feit dat het gebeurt is, ongeacht het aantal.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:36 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Joden zijn niet het enigste volk dat systematisch afgeslacht is, ze zijn wel het enige volk waarbij je strafbaar bent als je dit ontkent. Als ik 400 jaar slavernij (waar joden overigens aan mee hebben geholpen) ontken is er geen haan die er naar kraait terwijl de slavernij meer slachtoffers kent dan de jodenvervolging. <knip>
Ik hou het op de officiele cijfers van het Rode Kruis vastgesteld in 1947.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Knarf het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat de Duitsers altijd erg punctueel zijn.
Hmm, als ik daarop zoek, kom ik uit bij stormfront en conspiracy sites.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik hou het op de officiele cijfers van het Rode Kruis vastgesteld in 1947.
Je mag ze alleen niet luidop zeggen, dat is "holocaustontkenning".
so much for vrijheid van meningsuiting [14.gif]
Shoot the messenger. Origineel.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hmm, als ik daarop zoek, kom ik uit bij stormfront en conspiracy sites.
Heb jij misschien ook een bron?
Wacht even, dit zijn altijd al jouw bronnen geweest.
lijkt me best relevant.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Shoot the messenger. Origineel.
Nou kan het hier niet mee eens zijn. Het enige wat Berberleeuw heeft gezegd, is dat hij het aantal van 6 miljoen betwijfeld. Dat er dan meteen maar een holocaustontkenner van wordt gemaakt.. dan doe je net zo hard mee met de generalisatie die wij juist willen voorkomen, toch? Juist wij zouden ipv de verschillen te zoeken, eens de overeenkomsten tussen mensen moeten benadrukken. Het is makkelijker je van de rest af te scheiden, dan je bij de rest te proberen aan te sluiten. En het lijkt er haast op dat iedereen voor het 1e kiest tegenwoordig.. Zo zonde!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
Ga nou maar niet op die holocaustontkenner in jongens, dat is koren op zijn molen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hmm, als ik daarop zoek, kom ik uit bij stormfront en conspiracy sites.
Heb jij misschien ook een bron?
Wacht even, dit zijn altijd al jouw bronnen geweest.
[ bron ]quote:Unfortunately, we are not able to provide you with the figures you are seeking, since the ICRC has never tried to compile statistics on the victims of the war and has never certified the accuracy of the statistics produced by a third party. In fact, the basic aim of the ICRC is to come to the aid of victims of armed conflicts and not to act as a commission of enquiry or a statistics service.
With regard to the figure of 300,000 victims quoted on page 28 of the document you sent us, on 19 January 1955 the newspaper "Die Tat" published an article (of which a photocopy is enclosed) giving figures for the victims of the Second World War, including that of 300,000.
As you will see upon reading this article, first, the figure of 300,000 was not given by the ICRC and, secondly, it refers only to the _German_ victims (Jews and non-Jews) of the concentration camps. The authors of the booklet have therefore doubly falsified their information, by claiming that the figure relates to all the Jewish deportation victims and by naming the ICRC as its source.
ach als ze geen gelijk krijgen zullen er wel geen islamitische woonwijken door hordes stamvoetende joden worden bekogeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:46 schreef SuperBosch het volgende:
Ik denk niet dat het CIDI gelijk krijgt.
De prenten zijn gemaakt in een land waar bijvoorbeeld de holocaust gewoon ontkent mag worden (het staat daar niet in de wet)
Joden hebben vrij weinig te zeggen over wat mensen in andere landen/culturen doen.
Met Marrokanen hetzelfde verhaal.
Dat is maargoed ook. één groep die zich middeleeuws gedraagt is meer dan genoegquote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach als ze geen gelijk krijgen zullen er wel geen islamitische woonwijken door hordes stamvoetende joden worden bekogeld.
Ik hoop het niet, maar je weet maar nooit tegenwoordig.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach als ze geen gelijk krijgen zullen er wel geen islamitische woonwijken door hordes stamvoetende joden worden bekogeld.
Dankje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |