abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 11:08:25 #276
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34788233
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Welke bewijzen zijn er eigenlijk voor die holocaust? Behalve die paar zwart wit beelden die we zo nu en dan op TV zien. Heb tot nu toe niets kunnen vinden waaruit blijkt dat er 6 miljoen joden zijn vermoord. Dat ze vermoord zijn mag duidelijk zijn maar of het er 6 miljoen zijn mag best wel betwist worden aangezien daar helemaal geen bewijzen voor zijn. Daarom vind ik die holocaust wet gewoon nonsens.
Dat jij niet meer bewijzen weet ligt echt aan jezelf hoor.
Omdat het er niet precies 6 miljoen zijn is de holocaust nonsens?

Maak even een ''rondreis'' langs de kampen en praat met overlevenden. En beweer het dan nog eens.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 6 februari 2006 @ 11:09:37 #277
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34788269
quote:

[..]

Welke bewijzen zijn er eigenlijk voor die holocaust? Behalve die paar zwart wit beelden die we zo nu en dan op TV zien. Heb tot nu toe niets kunnen vinden waaruit blijkt dat er 6 miljoen joden zijn vermoord. Dat ze vermoord zijn mag duidelijk zijn maar of het er 6 miljoen zijn mag best wel betwist worden aangezien daar helemaal geen bewijzen voor zijn. Daarom vind ik die holocaust wet gewoon nonsens.
Jammer voor jou dat de Duitsers altijd erg punctueel zijn.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_34788295
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Ringo het volgende:

Ik kan niet anders. Zodra de pen, hoe scherp ook, met het zwaard tot zwijgen wordt gebracht, móet ik schreeuwen. Uit angst, pijn of woede.
Het is mooi geschreven hoor maar wat een bombast en retoriek. Kijk liever naar de feitelijke situatie in plaats van zulke kreten te slaken. Je bent geschikt als dramaqueen.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:11:59 #279
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_34788342
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is mooi geschreven hoor maar wat een bombast en retoriek. Kijk liever naar de feitelijke situatie in plaats van zulke kreten te slaken. Je bent geschikt als dramaqueen.
Mooi geschreven?
Ik vind er niks speciaals aan. Beetje gemaakt allemaal.
Lijkt meer op aandacht tekort.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_34788370
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Mooi geschreven?
Ik vind er niks speciaals aan. Beetje gemaakt allemaal.
Lijkt meer op aandacht tekort.
Was ook cynisch bedoeld
  maandag 6 februari 2006 @ 11:15:03 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34788432
quote:

[..]

speciaal voor jou wat bewijzen uit nederland alleen. wie weet woon je wel in een huis dat er aan voldoet...

woon jij in een huis waar ooit joden uit zijn gedeporteerd?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34788453
Ga nou maar niet op die holocaustontkenner in jongens, dat is koren op zijn molen.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:17:07 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34788488
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
Ga nou maar niet op die holocaustontkenner in jongens, dat is koren op zijn molen.
beetje feiten kunnen geen kwaad.
pi_34788970
quote:

[..]

Misschien. Maar zijn boodschap is wel glashelder en hij heeft met die boodschap wel 200% gelijk.
pi_34789055
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Daarom. Laten we er dus van geleerd hebben en niet opnieuw in dezelfde val trappen en groepen van ons vervreemden en tot zondebok maken en de polarisatie omarmen. Dat schiet in ieder geval niet op.
Laten we wel even scherpstellen op het feit dat de groep die nu tot zondebok aan het verworden is zichzelf in die positie brengt, zelf polariseert en zichzelf wil vervreemden van de westerse maatschappij, omdat deze groep een spuughekel heeft aan alles wat westers is.

De Jodenvervolging ter vergelijking erbij halen en doen alsof er nu precies hetzelfde gebeurt is het beeld van de hedendaagse werkelijkheid vervormen.

Dus hou alstublieft op te doen alsof de geschiedenis zich aan het herhalen is. Want als al op zou gaan dan lijkt de positie van de westerse maatschappij meer op de positie van de Joden dan op de positie van de onderdrukkers van de Joden voor WO2. Want het zijn de (schijnbaar vele extremistische) moslims die op dit moment op zoek zijn naar een zondebok en die vinden in de westerse maatschappij.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:14:57 #286
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_34790218
quote:
De situatie is glashelder. Mijn standpunt ook.

En je opmerking over mijn bombast en retoriek beschouw ik als een groot compliment.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_34791229
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:36 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Joden zijn niet het enigste volk dat systematisch afgeslacht is, ze zijn wel het enige volk waarbij je strafbaar bent als je dit ontkent. Als ik 400 jaar slavernij (waar joden overigens aan mee hebben geholpen) ontken is er geen haan die er naar kraait terwijl de slavernij meer slachtoffers kent dan de jodenvervolging. <knip>
Misschien wel omdat je soms best domme dingen zegt.... Zoals twijfelen aan de joden vervolging. Er zijn complete vernietigingskampen gevonden, inclusief de gaskamers, verbrandingsovens en meer van die ongein. En jij haalt het in je hoofd om te twijfelen aan het aantal. Je gaat voorbij aan het feit dat het gebeurt is, ongeacht het aantal.
En verder zou je meer nieuws moeten gaan kijken: Beledigen van moslims is ook bij de wet verboden, je mag namelijk niet discrimineren.

Ik vind het van de AEL, die een politiek gerichte organisatie is, een knap domme actie, maar begrijpen doe ik het wel. Als je namelijk onder het mom van vrijheid van meningsuiting miljoenen mensen mag beledigen, mag je dat in mijn ogen ook terug doen. Een half wereld deel is in rep en roer maar in het westen halen ze hun schouders op. Dus wat doet de AEL: ze nemen een onderwerp dat net zo gevoelig ligt in het westen en doen hetzelfde. Om het westen het gevoel te geven wat hen is overkomen. Toch blijft het dom, omdat je hiermee meer haat zaait dan begrip.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_34792668
Volgens mij zit er een foutje in de spotprent van Abu Jaja. Daarin is te zien dat Hitler in bed ligt met A. Frank.
Was Hitler, net als Mohammed, ook een pedofiel dan?
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 13:45:29 #289
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34792743
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Knarf het volgende:

[..]

Jammer voor jou dat de Duitsers altijd erg punctueel zijn.
Ik hou het op de officiele cijfers van het Rode Kruis vastgesteld in 1947.

Je mag ze alleen niet luidop zeggen, dat is "holocaustontkenning".

so much for vrijheid van meningsuiting [14.gif]
  maandag 6 februari 2006 @ 14:14:07 #290
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34793424
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik hou het op de officiele cijfers van het Rode Kruis vastgesteld in 1947.

Je mag ze alleen niet luidop zeggen, dat is "holocaustontkenning".

so much for vrijheid van meningsuiting [14.gif]
Hmm, als ik daarop zoek, kom ik uit bij stormfront en conspiracy sites.
Heb jij misschien ook een bron?
Wacht even, dit zijn altijd al jouw bronnen geweest.
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 14:20:16 #291
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34793602
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef Knarf het volgende:

[..]

Shoot the messenger. Origineel.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:20:50 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34793621
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:20 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Shoot the messenger. Origineel.
lijkt me best relevant.
pi_34793645
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
Nou kan het hier niet mee eens zijn. Het enige wat Berberleeuw heeft gezegd, is dat hij het aantal van 6 miljoen betwijfeld. Dat er dan meteen maar een holocaustontkenner van wordt gemaakt.. dan doe je net zo hard mee met de generalisatie die wij juist willen voorkomen, toch? Juist wij zouden ipv de verschillen te zoeken, eens de overeenkomsten tussen mensen moeten benadrukken. Het is makkelijker je van de rest af te scheiden, dan je bij de rest te proberen aan te sluiten. En het lijkt er haast op dat iedereen voor het 1e kiest tegenwoordig.. Zo zonde!

Ik ben overigens wel erg benieuwd wat de rol van de heer Rothschild is geweest in de aanloop naar en tijdens WO II.. Want misschien is de belangrijkste conclusie van WO2 wel dat de Joodse staat is gesticht. Met daarbij ondoenlijk veel doden aan vooraf... Daarbij ontken ik dus niets van de holocaust, ik vraag me alleen af waarom.. Was het om de Joden uit te roeien? Of was het juist om de stichting van de Joodse staat mogelijk te maken..? Voor dat mensen mij gaan aanvallen, het zijn ideeën voortvloeiend uit een aantal docu's die ik heb gezien. Ik hoop namelijk dat er mensen zijn die hier meer over weten..

@Hallaluma, dat van de Bilderberg verbaast mij dan helemaal niets. Het werkt prima in het voordeel van die mensen wanneer er onrust ontstaat tussen moslims en niet moslims in het M-O en in de westerse wereld. Het oog wordt dan idd afgehouden van zaken welke op dat moment intern in landen spelen. Probleem - Reactie - Oplossing politiek lijkt het wel.. Alleen ben ik heel erg bang voor de aangedragen 'oplossing'...
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_34793889
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef Knarf het volgende:

[..]

quote:
Unfortunately, we are not able to provide you with the figures you are seeking, since the ICRC has never tried to compile statistics on the victims of the war and has never certified the accuracy of the statistics produced by a third party. In fact, the basic aim of the ICRC is to come to the aid of victims of armed conflicts and not to act as a commission of enquiry or a statistics service.

With regard to the figure of 300,000 victims quoted on page 28 of the document you sent us, on 19 January 1955 the newspaper "Die Tat" published an article (of which a photocopy is enclosed) giving figures for the victims of the Second World War, including that of 300,000.

As you will see upon reading this article, first, the figure of 300,000 was not given by the ICRC and, secondly, it refers only to the _German_ victims (Jews and non-Jews) of the concentration camps. The authors of the booklet have therefore doubly falsified their information, by claiming that the figure relates to all the Jewish deportation victims and by naming the ICRC as its source.
[ bron ]
pi_34794435
Ik denk niet dat het CIDI gelijk krijgt.
De prenten zijn gemaakt in een land waar bijvoorbeeld de holocaust gewoon ontkent mag worden (het staat daar niet in de wet)
Joden hebben vrij weinig te zeggen over wat mensen in andere landen/culturen doen.
Met Marrokanen hetzelfde verhaal.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:47:35 #296
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34794458
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:46 schreef SuperBosch het volgende:
Ik denk niet dat het CIDI gelijk krijgt.
De prenten zijn gemaakt in een land waar bijvoorbeeld de holocaust gewoon ontkent mag worden (het staat daar niet in de wet)
Joden hebben vrij weinig te zeggen over wat mensen in andere landen/culturen doen.
Met Marrokanen hetzelfde verhaal.
ach als ze geen gelijk krijgen zullen er wel geen islamitische woonwijken door hordes stamvoetende joden worden bekogeld.
pi_34794582
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach als ze geen gelijk krijgen zullen er wel geen islamitische woonwijken door hordes stamvoetende joden worden bekogeld.
Dat is maargoed ook. één groep die zich middeleeuws gedraagt is meer dan genoeg , daar moeten wij als beschaafde samenleving bovenstaan
“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
pi_34794634
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, maar je weet maar nooit tegenwoordig.
pi_34795869
Ik vraag me trouwens wel af of Moslims de AEL-cartoons wel leuk of grappig vinden?
  maandag 6 februari 2006 @ 15:42:53 #300
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34796257
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

[ bron ]
Dankje.
Maar of Nothernstar dit ook ziet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')