waar woon je...Urk ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
je kan ook niet even uitgebreid met veel lawaai in je tuin klussen..
lekker filosofisch meteen. TS zuigt gewoon, klaar!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef Zyggie het volgende:
Waarom zou een mens eeuwig willen leven als hij zich op een vrije zondag al verveeld.
juistquote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef switchboy het volgende:
Zondag is er om bij te komen van de zaterdag.
quote:Ou-Tannu - zondag 5 februari 2006 @ 17:18
je verveeld je de pleuris,
dr is ook niks open in de stad.
je kan ook niet even uitgebreid met veel lawaai in je tuin klussen..
nee schaf zondag maar af
Die komen idd niet veel voor, dus geniet ervanquote:Op zondag 5 februari 2006 17:28 schreef kasper het volgende:
Een zondag waarop Feyenoord van Ajax wint vind ik best wel ok hoor.![]()
Ach, dit seizoen al 2 maal.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:29 schreef SoA-Holic het volgende:
Die komen idd niet veel voor, dus geniet ervan![]()
en dat gebeurt ook niet elk jaar, dus geniet daar ook maar van!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef kasper het volgende:
[..]
Ach, dit seizoen al 2 maal.
En als je al die zondagen meetelt waarop Ajax punten heeft laten liggen, is er sinds september vorig jaar nauwelijk een saaie zondag geweest.
Doe ik!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:34 schreef SoA-Holic het volgende:
en dat gebeurt ook niet elk jaar, dus geniet daar ook maar van!
En ik maar denken dat daar de maandag voor wasquote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef switchboy het volgende:
Zondag is er om bij te komen van de zaterdag.
Ik neem meestal een hele week om bij te komen van het weekend.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik maar denken dat daar de maandag voor was![]()
maandag dinsdag = bijkomenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik neem meestal een hele week om bij te komen van het weekend.
Wat is het leven toch zwaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
maandag dinsdag = bijkomen
woensdag donderdag = al weer voorbereiding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |