Tilburg Noord, zowat naast de manage.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef Croupouque het volgende:
Waar in Tilburg woon je dan, als er paarden op het hondenuitlaatveld rondlopen?
Maar dan is het helemaal terecht... er staat een bordje verboden voor honden! Hier dus niet... hier staat hondenuitlaatplaatsquote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef DaMart het volgende:
Gingen ze hier maar eens controleren. Ik weet niet wie er de borden verboden voor honden slechter begrijpen: de baasjes of de honden zelf. Maar feit is wel dat men hun hond gewoon hier aan de overkant in de speeltuin laat schijten...![]()
Lijkt mij een mooie plek om je honden uit te laten!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar dan is het helemaal terecht... er staat een bordje verboden voor honden! Hier dus niet... hier staat hondenuitlaatplaats
Doen ze hier niet.... ze wachten gewoon tot het gras weer eens gemaaid moet worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:19 schreef ioor het volgende:
die hondenbelasting gaat naar de gemeente die al die schijt van de straat moet halen omdat de hondenbazen dat vertikken.
Veel te laag!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef Spooky4u het volgende:
Boete voor loslopen is trouwens 50 Euro en voor de stront niet opruimen is 75 euro
Die bordjes helpen geen fuk. Alsof de doorsnee hondenbezitter zich iets van anderen aantrekt.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef DaMart het volgende:
Gingen ze hier maar eens controleren. Ik weet niet wie er de borden verboden voor honden slechter begrijpen: de baasjes of de honden zelf. Maar feit is wel dat men hun hond gewoon hier aan de overkant in de speeltuin laat schijten...![]()
Maar goed dat je doorsnee zegt... Ik doe het namelijk niet, en spreek anderen er ook op aan.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Wriker het volgende:
[..]
Die bordjes helpen geen fuk. Alsof de doorsnee hondenbezitter zich iets van anderen aantrekt.
Ja, inderdaad zeg, onwijs achterlijk, wat een stelletje sukkels, willen dat een ander geen overlast van jouw dier heeftquote:Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef Spooky4u het volgende:
Het Rijk is hier voortaan consequent aan het controleren of je hond aangelijnd is of dat je de poep wel opruimt.![]()
Gelukkig heb ik nog geen boete, maar de situatie is ronduit achterlijk.
Mij een beetje te 'Mee-heester, maar Pietje doet het oo-hook'-achtig.quote:Er schijten hier nog meer paarden op het uitlaatveld dan honden, en die hoeven niets op te ruimen.
Het veld oplopen om de poep op te ruimen, durf je gewoon niet omdat je bang bent in de paardenstront te staan.
Waar mijn hond schijt heeft niemand er last van. Het is immers al een hondenuitlaatplaats. Of ben jij 1 van die dombo's die over een veld vol honden- en paardenschijt gaat lopen om in totaal 15 meter af te snijden waarna je 1 cm schoenzool kan gaan verslijten om de stront tussen het profiel van je schoenen uit te krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg, onwijs achterlijk, wat een stelletje sukkels, willen dat een ander geen overlast van jouw dier heeft
[..]
Mij een beetje te \'Mee-heester, maar Pietje doet het oo-hook\'-achtig.
Maar goed, ik woon dan ook in een buurt waar, ondanks verschillende veldjes in de buurt, de stoep steeds meer vervuilt raakt door stront van andermans honden. Dan reken ik de ergernis over los lopende honden (jamaaaar, hij doet niks hoor) nog niet eens mee.
Of kan lezen!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Wriker het volgende:
[..]
Die bordjes helpen geen fuk. Alsof de doorsnee hondenbezitter zich iets van anderen aantrekt.
Nee, maar jij bent een van de dombo\'s die blijkbaar niet begrijpt dat die controle en de dreiging van een boete ervoor zorgt dat mensen hun hond niet meer op de stoep laten poepen. En helpt dat niet, dan helpt die dikke boete van 75 euro wél. En dat het zeer streng toepassen van de regels, ook op uitlaatveldjes e.d., vaak nodig is om ervoor te zorgen dat mensen zich weer aan de regels gaan houden. Als dat een tijdje goed gebeurt, zal men heus de teugels wel weer laten vieren.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Waar mijn hond schijt heeft niemand er last van. Het is immers al een hondenuitlaatplaats. Of ben jij 1 van die dombo\\\\\\\\\\\\\\\'s die over een veld vol honden- en paardenschijt gaat lopen om in totaal 15 meter af te snijden waarna je 1 cm schoenzool kan gaan verslijten om de stront tussen het profiel van je schoenen uit te krijgen.
Ja, dat zeg ik toch?quote:En het Pietje doet het ook gedrag waar je het over hebt.... VIND JE HET GEK?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |