Geloof is zoals zo vaak eerder een excuus dan een oorzaak.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:16 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Misschien dat een situatie daar veel beter zou zijn als leiders zich niet zouden laten leiden door hun geloof.
Ach daar zijn de Joden en WOII weer.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dan wil ik dat de verkoop van Mein Kampf niet illegaal is! (Ik heb niks tegen joden hoor..Ik heb gewoon intersse)
Dat willen jij en vele moslims er graag in zien. Ga buiten spelen man.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee,
Die cartoons zijn een aanval op alle moslims
Je praat alsof er helemaal geen censuur in Nederland isquote:Op zondag 5 februari 2006 16:16 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Nee. Vrijheid van meningsuiting moet geen grenzen hebben. Als je wilt leven in een land waar je vrijheid van meningsuiting begrensd wordt ga je maar in Iran, Noord-Korea of China wonen. Niet hier.
jij vervelende snotneus dat je er bent!quote:
Je hebt het recht je mening te uiten over die spotprents. Je kan ze voor de rechter slepen, je kan demonstreren. Maar dreigen met geweld en geweld uiten dmv brandstichting, slopen etc. kan niet. Dat is het hele probleem.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Westerlingen moeten eens weten dat vrijheid van meningsuiting ook een grens moet hebben
Neequote:Op zondag 5 februari 2006 16:17 schreef Laton het volgende:
[..]
mag jij mij vertellen wie de geschiedsschrijvers daar op zullen pakken dan..
de wereld was vredig, toen kwamen de moslims, zij waren woedend om 7 grapjes in de krant..toen ging alles in de brand en eindigde in een bloedige slachting. klinkt leuk wel.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:12 schreef DjDev het volgende:
Sorry..tis hier nogal druk...
Stuur me maar een mailtje (Mail staat in mijn profiel) zodat ik je later kan terug mailen.
Als je het tenminste nog wilt weten.
Daarop reageer jij met:quote:[quote]Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef De_Handelaar het volgende:
Stuur de apaches maar.
Alles slopen.
Wachten tot de moslimgevolking hier massaal losgaat en dan allemaal deporteren en systematisch ruimen.
Dat is toch ongeveer het plan wat iedereen hier voor ogen heeft?
Dat is de eerste keer dat ik het woord nuken voorbij zie komen.quote:
Dan ben je een relzoeker, en dat is het probleem met veel Moslims. Ze voelen zich te snel op hun teentjes getrapt. Dat is een algemeen bekend verschijnsel.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben niet streng
Ik laat mijn moeder niet in een boerka lopen (ze heeft ook geen hoofddoekje mits we naar een begraafplaats oid gaan)
hoe leg je dat uit aan barbaren?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef HPoi het volgende:
[..]
Je hebt het recht je mening te uiten over die spotprents. Je kan ze voor de rechter slepen, je kan demonstreren. Maar dreigen met geweld en geweld uiten dmv brandstichting, slopen etc. kan niet. Dat is het hele probleem.
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vervelende snotneus dat je er bent!![]()
![]()
Goh je moeder zal wel dankbaar zijn voor zo een tolerante zoon die haar dat toestaat :')quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben niet streng
Ik laat mijn moeder niet in een boerka lopen (ze heeft ook geen hoofddoekje mits we naar een begraafplaats oid gaan)
Probeer de koningin eens publiekelijk te beledigen zou ik zeggen. Of draag in de VS eens een t-shirt met daarop "Bush is een terrorist".quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef filmfreek het volgende:
Welke censuur is er dan in Nederland?
Nee..Iemand beledigen is geen grapje.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet om te lachen, ik vind ook niet alle cartoons grappig. Je kunt wel je schouders ophalen, het laten voor wat het is en doorgaan met andere bezigheden.
Dat is wat jij denkt, ik denk andersquote:Op zondag 5 februari 2006 16:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Geloof is zoals zo vaak eerder een excuus dan een oorzaak.
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee
Er waren gevaarijke westerlingen die de Moslims uit daagden
spotprenten worden meestal gemaakt, ook in dit geval, als reactie op acties. knoop dat nou eerst eens goed in je oren ohh allah oe akbar!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee
Er waren gevaarijke westerlingen die de Moslims uit daagden
DE ARROGANTIE!, waar haal je het verdomme vandaan om zo godsgruwelijk dominant te zijn?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben niet streng
Gelukkig draait de wereld niet om jou.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik ben geen moslims extremist en ik kan er niet om lachen
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Of draag in de VS eens een t-shirt met daarop \\\"Bush is een terrorist\\\".
Ok..Jij bent dus ook tegen dat het verkopen van Mein Kampf illegaal is?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Waarom? als de vrijheid van meningsuiting een grens moet hebben betekent het dat we ons laten leiden door een geloof, dat kan en mag niet.
Mhaha, moest er nog bijkomen...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef DjDev het volgende:
Nee.
Ik ben niet streng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |