Gaan er dan ambassade's in de fik?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Probeer de koningin eens publiekelijk te beledigen zou ik zeggen. Of draag in de VS eens een t-shirt met daarop \"Bush is een terrorist\".
Maar zit daar niet een verschil tussen? wordt mijn huis ook in brand gezet als ik godverdomme roep?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Probeer de koningin eens publiekelijk te beledigen zou ik zeggen. Of draag in de VS eens een t-shirt met daarop \"Bush is een terrorist\".
Je weet heus wel wat ik bedoel :')quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vervelende snotneus dat je er bent!![]()
![]()
ja zo heeft ieder land of gemeenschap zo zijn of haar censuur. zo mag je in arabische landen openlijk joden haten.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef gelly het volgende:
[..]
De moslims demonstreren ook..quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef HPoi het volgende:
[..]
Je hebt het recht je mening te uiten over die spotprents. Je kan ze voor de rechter slepen, je kan demonstreren. Maar dreigen met geweld en geweld uiten dmv brandstichting, slopen etc. kan niet. Dat is het hele probleem.
Lees eens wat verder jongenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Daarop reageer jij met:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik het woord nuken voorbij zie komen.
Ik zal het artikel even voor je opzoeken, in de tussentijd :quote:Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelul, het stikt hier van de bumper stickers die anti Bush zijn.
Waarom moet je iedereen in een hokje stoppen?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dan ben je een relzoeker, en dat is het probleem met veel Moslims. Ze voelen zich te snel op hun teentjes getrapt. Dat is een algemeen bekend verschijnsel.
in de VS zie je ook zat beledigende stickers, t-shirtjes en spandoeken.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelul, het stikt hier van de bumper stickers die anti Bush zijn.
Kom maar eens kijken dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zal het artikel even voor je opzoeken, in de tussentijd :
http://www.ad.nl/buitenland/article129975.ece
Ik ben er tegen omdat er in het verleden 6 miljoen mensen zijn omgekomen door een geloofsovertuiging.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ok..Jij bent dus ook tegen dat het verkopen van Mein Kampf illegaal is?
Van mij mogen ze Mein Kampf gewoon verkopen. Waarom niet. Als je het aanstootgevend/beledigend of whatever vind dan lees je het toch lekker niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ok..Jij bent dus ook tegen dat het verkopen van Mein Kampf illegaal is?
omfg :')quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef popolon het volgende:
[..]inderdaad,
Je moeder zou je een draai om je oren moeten geven.
Vlegel !!!
Inderdaad, maar dat mag niet volgens Gelly.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef milagro het volgende:
[..]
in de VS zie je ook zat beledigende stickers, t-shirtjes en spandoeken.
juist in de VS kan je veel verder gaan dan hier met de vrijheid van meningsuiting
Jullie snappen heus wel wat ik bedoel :')quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Goh je moeder zal wel dankbaar zijn voor zo een tolerante zoon die haar dat toestaat :\')
Een afbeelding van Mohammed in een leesboekje mag ook niet? Is dat ook een rel als deze waard?
Een afbeelding in een tempel in Vietnam? Een schilderij in een Schots Museum?
Maar veel Moslims zijn het wel met mij eensquote:Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef Kresj het volgende:
[..]
Gelukkig draait de wereld niet om jou.![]()
En het verbaasd me hoe serieus iedereen trouwens op DjDev ingaat...![]()
Wat dacht je van cabartier Hans Teeuwen die in een van z'n shows eens fijntje beschreef hoe hij het hele koningshuis platgeneukt had en de koningin daarna beval bier te gaan halen? Dat werd gewoon op Nederland 3 uitgezonden.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij dus ookquote:Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef Flopteron het volgende:
[..]
DE ARROGANTIE!, waar haal je het verdomme vandaan om zo godsgruwelijk dominant te zijn?![]()
De cartoonisten wisten dat. Ik denk dat de meeste Denen en andere West-Europeanen er tot voor kort geen weet van hadden. Inmiddels is men wel wakker. De krant heeft hiermee aangetoond dat de vrijheid van meningsuiting dat vooral in Denemarken een groot goed is, niet zo vanzelfsprekend is als men denkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Je weet dat het afbeelden van Mohammed als godslastering wordt opgevat, je gaat vervolgens expres en doelbewust cartoons over Mohammed plaatsen en vervolgens ga je heel verontwaardigd reageren als er een reactie komt. Wat heb je dan precies bewezen, dat het afbeelden van Mohammed bij moslims nogal gevoelig ligt maar dat je het toch doet om je vrijheid om het te doen te bewijzen ?
Ik stop mensen niet in een hokje, ik berust me hier enkel en alleen op feiten.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen in een hokje stoppen?
Jij geeft toch echt zelf de aanleiding.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:24 schreef DjDev het volgende:
Lees eens wat verder jongen
nee dat snap ik eerlijk gezegd helemaal niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:26 schreef DjDev het volgende:
[..]
Jullie snappen heus wel wat ik bedoel :\')
Zijn alle miljoenen moslims naar een paar ambassades geweest om die plat te leggen..Het zal er wel druk zijn geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Toch zijn er 3 ambassades tegen de vlakte.
Als het over joden gaat mag het opeens niet meer...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:26 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik ben er tegen omdat er in het verleden 6 miljoen mensen zijn omgekomen door een geloofsovertuiging.
Ik ben ervoor omdat het geschiedenis en omdat de geschiedenis niet vergeten mag worden.
nee niet alle, wel genoeg om door dikke cordons heen te dringen tegen een militaire (klaarblijkelijke) onmacht.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Zijn alle miljoenen moslims naar een paar ambassades geweest om die plat te leggen..Het zal er wel druk zijn geweest
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als het over joden gaat mag het opeens niet meer...![]()
![]()
Ach, het tekenen van die cartoons door al die Denen tegelijkertijd, en het afdrukken ervan door al die Europeanen zal ook wel lekker druk geweest zijn he?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Zijn alle miljoenen moslims naar een paar ambassades geweest om die plat te leggen..Het zal er wel druk zijn geweest
Nee..De persoon voor me gaf die aanleiding volgens mijquote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij geeft toch echt zelf de aanleiding.
Niet geheel vreemd dat mensen daar dan op reageren.
Wat een onzin. Als het 6 miljoen moslims waren geweest was het even erg geweest. Daarbij lees je weer eens lekker selectief alleen de eerste regel van z'n post.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
![]()
Ojah, das ook de gewoonte daar he, dat jongens hogere 'rang' hebben als de moeder .. haha!! :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben niet streng
Ik laat mijn moeder niet in een boerka lopen (ze heeft ook geen hoofddoekje mits we naar een begraafplaats oid gaan)
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
![]()
quote:Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Op zijn kop draagt hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!'
Dan zal ik het maar aan jou uitleggen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat snap ik eerlijk gezegd helemaal niet.
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef milagro het volgende:
Maar reageer eens op de vraag die ik al stelde : Mag een afbeelding van Mohammed in een tempel wel? op een schilderij, in een leesboekje?
Die bestaan namelijk ook, en waarom is daar geen heibel over?
Als het afbeelden van een profeet enkel al beledigend is, en niet zozeer het hoe dan lijkt mij dat wel erg vreemd dat men geen bezwaar heeft tegen een levensgrote afbeelding van de profeet in een tempel.
Er zijn wel angstaanjagend veel moslims en leiders die geen enkele afkeuring uitspreken over deze acties maar enkel hameren op een niet verkregen excuus vanwege het doorbreken van een regel die de onze niet is, namelijk het afbeelden van een profeet.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over nuken daarnaast lijkt het me een sarcastische post gezien dequote:Op zondag 5 februari 2006 16:30 schreef DjDev het volgende:
Nee..De persoon voor me gaf die aanleiding volgens mij
Dus om ervoor te zorgen dat er geen tekeningen meer gemaakt worden over o.a. de Profeet moeten er eerst 6 Miljoen moslims sneuvelen? (En dus dat de vrijheid van meningsuiting word bepaald door een geloof? )quote:Op zondag 5 februari 2006 16:30 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als het 6 miljoen moslims waren geweest was het even erg geweest. Daarbij lees je weer eens lekker selectief alleen de eerste regel van z\'n post.![]()
Dat doek hangt er al sinds mensenheugenis, hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee.
Afbeeldingen van de Profeet mogen niet.
Maakt niet uit waarop en door wie.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ojah, das ook de gewoonte daar he, dat jongens hogere \'rang\' hebben als de moeder .. haha!! :\'(
Daar gaat het al mis, want moslims hebben het RECHT niet om dat van anderen te eisen. Als wij mohammed willen afbeelden dan doen wij dat!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef DjDev het volgende:
Nee.
Afbeeldingen van de Profeet mogen niet.
Maakt niet uit waarop en door wie.
Damn. Dit is echt te debiel voor woorden.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dus om ervoor te zorgen dat er geen tekeningen meer gemaakt worden over o.a. de Profeet moeten er eerst 6 Miljoen moslims sneuvelen? (En dus dat de vrijheid van meningsuiting word bepaald door een geloof? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |