quote:Op zondag 5 februari 2006 19:18 schreef LuukBes het volgende:
Die Sneijder laat meer en meer zien dat ie bij de meest overschatte Ajacieden hoort. Als je al zo vaak in de selectie van Oranje hebt gezeten en zo veel technische bagage hebt, maar dan toch telkens weer zo dom de bal verliest met veel te doorzichtige passes, wat voeg je dan nog toe. Heel Ajax trouwens waardeloos met die eindpass die je al mijlenver ziet aankomen. Sneijder moet inmiddels een dragende speler zijn die de rest meetrekt en in ieder geval altijd een voldoende haalt (waarom ben je anders international), maar het blijft een wisselvallige speler die regelmatig nog minder speelt dan de gemiddelde middenvelder van RKC of NAC. Dramatisch.
Ajax heeft echt een klote selectie. Die trage Galasek met zijn gebrekkige inzicht en techniek, die Sneijder die weer eens niks brengt, Huntelaar die zonder aanvoer niks waard is, Grygera die elke wedstrijd wel een paar keer gedold wordt of bij goals betrokken is, Vermaelen die natuurlijk veel te licht is en niks bij Ajax te zoeken heeft, Rosenberg met zijn kleurloze spel, en Rosales met zijn eeuwige rendementloze gepiel. Het leek werkelijk nergens op. Je kunt bij de middenmoot in NL voor elk van die gasten momenteel veel betere spelers aanwijzen. Niet gek dus dat Ajax zelfs tegen middenmoters alle moeite heeft.
En dat kansloze geschreeuw om ten Cate, van Gaal en Jol : die hebben alle 3 te kennen gegeven hun karwei bij hun club te willen afmaken omdat ze daar veel meer kwaliteit zien, voldoening hebben om iets unieks op te bouwen in de clubgeschiedenis, en grote progressie denken te maken de komende jaren, dus tenzij ze ontslagen worden kun je die 3 alvast uit je kop zetten. Let nou eens want die mensen zeggen in interviews. Die hebben geen trek in die slangenkuil. Face the facts, toppers hebben momenteel een afkeer van Ajax, zelfs de eigen talenten rennen weg. Ajax stevent af op UC-playoffs, dat is jullie niveau. CL hebben jullie niks te zoeken.
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:23 schreef Cart_man het volgende:
Kankerjoden!!!!!!!!!!!!!!!
dit is ook wel écht jullie enige hoogtepuntje hé?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had je liever andersom gezien he? Nou ja dit keer wonnen jullie, geniet er maar van, voorlopig weer de laatste keer.![]()
Nee, dat andere doelpunt hoort daar ook nog bijquote:Op maandag 6 februari 2006 08:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dit is ook wel écht jullie enige hoogtepuntje hé?
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:23 schreef Cart_man het volgende:
Kankerjoden!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Feyenoord, Feyenoord,
Niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord.
Mijn Feyenoord.
Sterk in Rotterdam, sterk in Nederland.
Mijn Feyenoord.
Ze schijnen daar, als bakens in de verte.
De duizend lampen, van het Feyenoord stadion.
Vier reuzen, elk een Goliath, als de hoeders van de stad,
symbolen voor het hele legioen.
Ja ze roepen jouw, en mij daar in de verte,
de echo die je maakt, heel de wereld horen kan.
Die klank wordt overal gehoord, de klank van Feyenoord,
de stem van de ware kampioen.
Feyenoord, Feyenoord,
Mijn Feyenoord.
Sterk in Rotterdam, en zo sterk in Nederland.
Mijn Feyenoord.
Ja onze Kuip, ik zag hem duizend keren,
dat beeld zal nooit meer uit mijn hart worden gewist.
En geloof me waar je ook maar gaat,
je blijft houden van die naam.
Zo'n sterke band heeft niemand ooit gehad.
Feyenoord, Feyenoord,
Sterk in Rotterdam,
ja zo sterk in Nederland
Niets is sterker dan dat ene woord,
Feyenoord, ja Feyenoord.
Mijn Feyenoord.
Komt de opperstumper ook weer.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze roepen mijn wat?
Stumpers, ze kunnen niet eens een lied zonder spelfouten maken die havenarbeiders.
Ik wens eigenlijk iedere F'noorder een pijnlijke blessure toe. Maar goed, ik heb dan ook een hekel aan die kutclub. Of we nou met 3-2 verliezen of 5-0 van ze winnen maakt voor mijn hekel aan die gasten verder niet uit.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik wil alleen hier nog even op reageren, omdat ik dit helemaal niet heb gezegdIk heb hem geen pijnlijke blessure gewenst hoor...
Zo nu weer ontopic![]()
Ieder z'n gebrekquote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik wens eigenlijk iedere F'noorder een pijnlijke blessure toe. Maar goed, ik heb dan ook een hekel aan die kutclub. Of we nou met 3-2 verliezen of 5-0 van ze winnen maakt voor mijn hekel aan die gasten verder niet uit.
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komt de opperstumper ook weer.
Ga janken.
Dat van mij is dat ik eigenlijk te vriendelijk ben.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze roepen mijn wat?
Stumpers, ze kunnen niet eens een lied zonder spelfouten maken die havenarbeiders.
Dat blijkt, want die goal was een fout van Stekenlenburg....quote:Op maandag 6 februari 2006 10:08 schreef dewd het volgende:
Doelpunt van Kuijt was fantastisch. En normaal ben ik niet zo een voetbal fan eigenlijk :/
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik net ontdekt heb dat er geen spelfout in zit
quote:Ja ze roepen jouw, en mij daar in de verte,
Gedraag je als mod zeg!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze roepen mijn wat?
Wel hoor. Had het liever andersom gezien, maar ach...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Huntelaar en Ajax onwaardig!
Dit hoort niet op de voetbalvelden
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel hoor. Had het liever andersom gezien, maar ach...
Sweet dreams!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:25 schreef Schanulleke het volgende:
Het is echt fijn dat Ajax aan het einde van het seizoen gewoon de beker heeft gepakt en CL-voorronde heeft afgedwongen via de play-offs.![]()
En Feijenoord heeft aan het einde van het seizoen wat het gewend is te hebben. Helemaal niets. Behalve dan dat ze hand in hand het aller-, aller-, allerbeste liedjes kunnen zingen en dat ze de allersuperste open dag hebben!![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:25 schreef Schanulleke het volgende:
Het is echt fijn dat Ajax aan het einde van het seizoen gewoon de beker heeft gepakt en CL-voorronde heeft afgedwongen via de play-offs.![]()
En Feijenoord heeft aan het einde van het seizoen wat het gewend is te hebben. Helemaal niets. Behalve dan dat ze hand in hand het aller-, aller-, allerbeste liedjes kunnen zingen en dat ze de allersuperste open dag hebben!![]()
Zou heel mooi zijn, maar dan moet Ajax wel 100 keer beter gaan lopen dan nu.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
Zou wel lachen zijn. In de competitie twee keer verliezen en in de play-offs F'noord gewoon uitschakelen en CL spelen
Ik denk van wel - maar dat kan alleen de tijd uit gaan wijzenquote:
DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 6 februari 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn, maar dan moet Ajax wel 100 keer beter gaan lopen dan nu.
Maar we hebben nog even, misschien krijgen ze opeens de geest.
Worden ze 2e hebben ze nog nietsquote:Op maandag 6 februari 2006 12:25 schreef Schanulleke het volgende:
We zijn hard bezig. Wil nog even niet lukkenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan, laat Ajax eerst maar zorgen dat ze Play-offs halen.... dat is hun grootste zorg!
Wij? Oh ok.....quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zijn hard bezig. Wil nog even niet lukken
Nuttige bijdrage aan een nabeschouwing hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Kuijt moet alleen wat doen aan zijn lelijke kapsel.
Scheer het dan af ofzo, maar dat haar
Dat staat pas in de 3de zin, maar ik wou dat even kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage aan een nabeschouwing hoor![]()
Last van je testosteron?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik wens eigenlijk iedere F'noorder een pijnlijke blessure toe. Maar goed, ik heb dan ook een hekel aan die kutclub. Of we nou met 3-2 verliezen of 5-0 van ze winnen maakt voor mijn hekel aan die gasten verder niet uit.
hmm ja.quote:
Ik heb tenminste testosteron.quote:
Dat blijkt...............quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hersenen waren op zo te zien.... dan maar testosteron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |