Ik weet het, ik had al TR geplaatst op dit topic daarvoor... Zat even met mijn hoofd ergens anders.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:13 schreef philipnorth het volgende:
Verkoop je de spellen ook los?
Ow, en t is een gameboy advance, geen gamecube advance (TT)
Bod staat ook al op de ad op Marktplaats en is aan de tijd te zien eerder ingestuurd.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef phoolie2k het volgende:
60 euro geboden (excl verzenden)
Ik verkoop ze ook los, maar biedt dan gewoon...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:24 schreef philipnorth het volgende:
Maar verkoop je golden sun ook los?
Spellen zijn allemaal helemaal compleet?
Meer dan 60 heb ik er niet voor over. Bovendien heb ik niet zo'n vertrouwen in bieden op marktplaats, maar dat terzijde. Mijn bod van 60 euro blijft uiteraard gewoon staan.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef DanielBo het volgende:
Bod staat ook al op de ad op Marktplaats en is aan de tijd te zien eerder ingestuurd.
Dan heb ik geen interessequote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Ik verkoop ze ook los, maar biedt dan gewoon...
Ik heb er geen handleidingen enzo meer bij.
Wat is voor jou het dichtsbijzijnde NS-station?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:22 schreef phoolie2k het volgende:
[..]
Meer dan 60 heb ik er niet voor over. Bovendien heb ik niet zo'n vertrouwen in bieden op marktplaats, maar dat terzijde. Mijn bod van 60 euro blijft uiteraard gewoon staan.
Nee, phoolie2k mag 'm overkopenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:59 schreef -RottenGijs- het volgende:
De GBA + Super Mario + Sonic, 45 inclusief verzenden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |