WTF Dit is mijn serieuze bod , ik wil een goedkope krosserquote:
quote:voor het geval hij hem NIET kwijt kan
Hallo als ie al is verkocht kan er een slotje op toch .quote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef vamos1 het volgende:
[..]
waarom zou ie em verkopen aan jou voor 10euro..
als er al 80(herr flick) en 100 euro (ik) geboden zijn...
hoe wil je dat 10 euro-bod dan nog als serieus kunnen beschouwen?
tsjah nouja als ie em voor een tientje zou doen, had ie em denkik allang aan 1 van zijn vrienden gegeven hehequote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef siekman het volgende:
[..]
Hallo als ie al is verkocht kan er een slotje op toch .
Bij mij is een koop pas gesloten als ik geld in mijn hand heb , en tot dan zouden alle boden gelden zelfs de lage .
Het is mijn bod , dit wil IK er voor geven , niet om de auto of jullie biedingen af te kraken ofzo . het is uiteindelijk aan de eigenaar wie hem mag kopen .
uiteraard degene met het hoogste bod , maar een bod hoeft nog niet altijd een deal te zijn![]()
dus ik maak nog steeds kans
Oke , jij bent duidelijk , en ja je hebt gelijk op de sloop is ie een paar tientjes waardquote:Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij ziet er zeker wel goed uit. Natuurlijk heeft een auto van die leeftijd wel wat plekjes en wat kleine deukjes, maar niks wat niet weg te werken is. Ik had er nooit een probleem mee om rond te rijden.
Alles onder de 100 euro neem ik niet serieus want dan breng ik hem wel naar de sloop; krijg ik er ook wel een paar tientjes voor. Zo, is dat ook de wereld uit.
de relder geeft 45-50 euro, ik breng er regelmatig 1 heen!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij ziet er zeker wel goed uit. Natuurlijk heeft een auto van die leeftijd wel wat plekjes en wat kleine deukjes, maar niks wat niet weg te werken is. Ik had er nooit een probleem mee om rond te rijden.
Alles onder de 100 euro neem ik niet serieus want dan breng ik hem wel naar de sloop; krijg ik er ook wel een paar tientjes voor. Zo, is dat ook de wereld uit.
Als student zijnde geen OV?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef vamos1 het volgende:
MWUHAHAHAHAHAHAAA
ik kijk net ff waar weert ligt..
laat maar
want das wel heeeeeeeeeeeeeeeeel ver hehe
Dan bied ik 190!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:29 schreef BlueEyed het volgende:
175 euro geboden mits ie door de APK komt!
Zonder kom ik m voor 100 euro halenquote:Op maandag 6 februari 2006 08:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ga vanavond even overleggen met het thuisfront wat er mogelijk is mbt nieuwe APK. Het is effe wat gedoe weer, maar nogmaals; ik voorzie geen problemen. Het enige aandachtspunt waren de remmen bij de vorige APK (wel binnen norm) en de remblokken zijn enkele maanden geleden vervangen door nieuwe.
Een goed bod en zelf de APK verzorgen heeft nog even de voorkeur.
Voor 150 mag je 'm komen halen en krijg je er een zo goed als nieuwe accu bij. Voor 100 mag je 'm ook hebben maar dan zet ik er wel een andere accu in. Mail me maar ff.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:32 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Zonder kom ik m voor 100 euro halen
Weinig he? Kopen?quote:
Ik kan met je afspreken voor morgenavond na 21.00u, voor het geval BE hem niet mocht nemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:34 schreef ThuleWulf het volgende:
Nog beschikbaar?
Ik woon zelf in leende, dus kan hem snel halen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |