Lul niet zo slap man. Heb ook wanadoo en precies dezelfde problemen. Zal waarschijnlijk iets regionaals zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:25 schreef dutchtubby het volgende:
geef effe jezelf de schuld, wanadoo werkt hier prima hoor.
kan elke site die ik wil bezoeken, en de ftp werkt hier ook.
dus haal de virussen en de spyware eens van je pc, lees een wat boeken over hoe een computer werkt.
en kom dan maar eens terug hier.
Goedzoquote:Op zondag 5 februari 2006 12:25 schreef tho_Omas het volgende:
Een gevoel van angst bekroop mij, toen ik op je Serenade of Darkness site klikte.
Yea, wat jij zegt!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man. Heb ook wanadoo en precies dezelfde problemen. Zal waarschijnlijk iets regionaals zijn.
Dus gewoon ff je domme opmerkingen voor je houden voordat je weet wat er echt aan de hand is.
Die doet het hier dus nietquote:Op zondag 5 februari 2006 12:32 schreef Virus.NL het volgende:
http://mededelingen.casema.tv/internet/overzicht.php
Er staat dat alleen Wanadoo Cable gebruikers er last van hebben, maar waarom heb ik hetzelfde probleem met mijn Wanadoo ADSL dan ?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:32 schreef Virus.NL het volgende:
http://mededelingen.casema.tv/internet/overzicht.php
Okay, kan.quote:Op dit moment is er een internetstoring voor Wanadoo Cable gebruikers.
Paupers dat ze dat erbij zetten!quote:Mogelijk kunt u ook geen gebruik maken van MSN of e-mailprogramma\'s.
Ik heb ook wanadoo ADSL en hij doet het niet, dus zal wel niet alleen Cable zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:34 schreef Logitik het volgende:
[..]
Er staat dat alleen Wanadoo Cable gebruikers er last van hebben, maar waarom heb ik hetzelfde probleem met mijn Wanadoo ADSL dan ?
Valt opzich wel mee hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Logitik het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden overgestapt van Chello naar Wanadoo. Maar ik merk dat Wanadoo ook best wel kut is![]()
Ik heb eigenlijk nooit last van Wanadoo maar als ze er uitliggen dan is het ook echt voor een paar uur en soms zelfs dagen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Logitik het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden overgestapt van Chello naar Wanadoo. Maar ik merk dat Wanadoo ook best wel kut is![]()
dat mag ik niet hopen, zolang zonder msn en hotmailquote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last van Wanadoo maar als ze er uitliggen dan is het ook echt voor een paar uur en soms zelfs dagen.
mee eens, ik heb al ruim 4,5 jaar wanadoo adsl en erg weinig klachten tot nu toequote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee hoor.
Ik heb al 2 jaar en 3 maand wanadoo ADSL, maar ik heb 1 keer een middag geen internet gehad, en verder alleen dit probleem.
Regio Haaglanden hier.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man. Heb ook wanadoo en precies dezelfde problemen. Zal waarschijnlijk iets regionaals zijn.
Dus gewoon ff je domme opmerkingen voor je houden voordat je weet wat er echt aan de hand is.
is dat het?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef Esproc het volgende:
Grrr.. Tering wanadoo.
Kan niet mailen, beperkt sites bezoeken (fok doet het dan toevallig), kan niet op msn en ook niet op de wanadoo ftp...
Zoveelste keer dat dit gebeurd![]()
![]()
Zo... kan ik nu weer verder wachten.
ik heb het nu bijna 7 jaar, maar er is eigenlijk nooit wat mis mee. De laatste storing die ik hier had was puur van fysieke aard (kabelbreuk) en toen ik ging verhuizen moest ik een half jaar wachten op aansluiting, maar op zich zijn er geen noemenswaardige storingenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:34 schreef Lidia het volgende:
KutWanadoo. Heb het nu 2 maanden en dr is altijd wel íets mis mee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |