Die info had je ook gewoon in de openingspost kunnen zetten. Die verkapte kicks zit ik ook niet op te wachten. Tevens heb ik vernomen dat de kostprijs van je kaartje dermate lager is dan je vraagprijs. Kun je dat ook even uitleggen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey, mag deze weer open
[TK] Kaartje Me First And The Gimme Gimmes
Waar schop ik dan 2x, de 1e post is direct ná het openen van het topic, dus een schop is dat niet te noemen. Misschien dat die andere er té snel op volgde volgens jou maarja, dat is dan mijn fout, sorry.
De laatste post was in ieder geval geen schop, dat is gewoon extra info die ik geef over de verkoop.
Er waren meerdere mensen geinteresseerd dus ik vind het echt ronduit belachelijk dat je zo'n topic nu dichtgooit.
24,05 precies euro nieuwprijs, 25 euro richtprijs.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die info had je ook gewoon in de openingspost kunnen zetten. Die verkapte kicks zit ik ook niet op te wachten. Tevens heb ik vernomen dat de kostprijs van je kaartje dermate lager is dan je vraagprijs. Kun je dat ook even uitleggen?
Juist om commerciele handel m.b.t. kaartjes tegen te gaan is er besloten om winst op deze kaartjes niet toe te staan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
24,05 precies euro nieuwprijs, 25 euro richtprijs.wow 95 cent
![]()
RICHT prijs, je hebt mij niet horen zeggen dat ik dat er minstens voor wil hebben. Als mensen er meer voor willen betalen dan moeten ze het zelf weten, deze kaartjes worden momenteel al voor 40 euro verkocht, maar dat hoeft van mij niet, als iemand gewoon graag naar dat concert wil okee.
Ik zeg toch dat ik er gewoon die nieuwprijs voor wil hebben, dat staat ook in de OPquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Juist om commerciele handel m.b.t. kaartjes tegen te gaan is er besloten om winst op deze kaartjes niet toe te staan.
17 euro nieuw, 3 euro lidmaatschap, 4,05 euro service kosten wijsneusquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef spanks het volgende:
kaartjes zijn nieuw 17 euro komen nog evt. kosten op a 2 euri ofzo is dus 19 euro....
http://www.aub.nl/dsp_pro(...)A24-93E05F2F0250A7E9
Whatever. Je neemt schijnbaar toch geen genoegen met een bedrag tussen de 17 en 24 euro. Kan je ze beter op marktplaats o.i.d. zetten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
17 euro nieuw, 3 euro lidmaatschap, 4,05 euro service kosten wijsneus
en nu optellen
Dus omdat jij geen winst kon maken bovenop de aankoopprijs moet Shaolin je helpen uitleggen aan diegeen dat je geen winst hebt kunnen maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik neem dus wel genoegen met die 25 euro die geboden is, maar leg jij eens uit hoe ik dat ga uitleggen aan die gene![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus omdat jij geen winst kon maken bovenop de aankoopprijs moet Shaolin je helpen uitleggen aan diegeen dat je geen winst hebt kunnen maken?![]()
Lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]nee mén
Ik wil diegene wel een mail sturen dat hij het kaartje mag hebben voor die prijs, zoals in de OP stond dat het gewoon voor de inkoopprijs weg mocht, maar hij heeft geen email adres in zijn profiel staan.
Ik ga wel ff forumbreed naamtopics openen![]()
Nee, jij probeert lekker te helpen wil je zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig.Je opmerking in het topic staat me ook niet echt aan.
Zal ik eens dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee, jij probeert lekker te helpen wil je zeggen![]()
Okee, dank je voor je fatsoenlijke uitlegquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik eens dan?
Het is volgens de faq niet toegestaan om toegangskaarten bóven de vraagprijs aan te bieden op V&A. Dus als er geboden gaat worden - en TS zelfs zegt dat de kaarten dan-en-dan naar de hoogste bieder gaan (terwijl de originele aanschafprijs al is geboden) dan is dát het moment waarop een topic in V&A dicht gaat. Dat is altijd zo; dus ook bij jouw topic. Wil je er méér voor, dan is daar niets mis mee, maar dan moet je het elders gaan proberen.
Kutmod mag je alleen zeggen als je tot mn intimi behoort. Nou zei je het niet tegen mij, maar wellicht geldt iets dergelijks voor mijn collega's.
Da wast
Ik zal hem een mailtje sturen voor je. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee, dank je voor je fatsoenlijke uitleg
Maar zou het topic open mogen totdat the_masterer reageert, want hij heeft geen email adres of iets waarop ik hem kan bereiken of zo.
Okee perfectquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal hem een mailtje sturen voor je. Is dat ook goed?
Ik heb het adres even nagevraagd; zal jou een cc-tje sturen (duurt wellicht even voor ik het adres krijg).quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee perfect![]()
zeg maar dat ik te bereiken ben op het adres in m'n profiel
Mail verzondenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het adres even nagevraagd; zal jou een cc-tje sturen (duurt wellicht even voor ik het adres krijg).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |