Spot niet met Shaolin's forumquote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef outcast_within het volgende:
whehe voor al die onzinnige nachtbagger die ik af en toe open?
Op die userquote:
Dank u, ik doe mijn bestquote:Op maandag 13 februari 2006 10:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1ste keer dat ik je opmerk. Maar vind je nu al een ontiegelijke irritante slijmerige user
Omdat dat handel is. Handel willen we hier niet. Dit is een plaats waar FOK!kers hun oude troep kunnen slijten.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:30 schreef Geqxon het volgende:
Adelante > Waarom mocht ik dan nog geen euro winst maken op die polsbandjes?
Waardevolle spullen die door omstandigheden niet meer nodig zijn, ben jij nu een verkoper of niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Omdat dat handel is. Handel willen we hier niet. Dit is een plaats waar FOK!kers hun oude troep kunnen slijten.
Winst = Handel, toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Omdat dat handel is. Handel willen we hier niet. Dit is een plaats waar FOK!kers hun oude troep kunnen slijten.
Waar wil je naar toe lieverd?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef Geqxon het volgende:
En handel is verboden, toch?
Donequote:Op maandag 13 februari 2006 13:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[GEZ] Efteling prentenboekjes/jaarboekjes 1972/1975
Zou iemand aan mijn verzoekje kunnen voldoen?
Ik zal het je sterker vertellen ook, OW kwam een keer een topic tegen die hij volstrekt belachelijk vond, keycords te koop voor 1 euro 50. Hij ging erin baggeren en zette het zelfs in zijn sig.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Dank u, ik doe mijn bestSnelle conclusie, als je me voor het eerst ziet
Wat ik nu denk, bij de eerste ontmoeting, is dat je een baggeraar bent
![]()
[TK] Neovo 17" TFT met glasfilter en ingebouwde speakers verkocht.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef ShaoliN het volgende:
Ontopic kinders.
Done.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
[TK] Neovo 17" TFT met glasfilter en ingebouwde speakers verkocht.![]()
whehe. dat is totaal iets anders.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen ook, OW kwam een keer een topic tegen die hij volstrekt belachelijk vond, keycords te koop voor 1 euro 50. Hij ging erin baggeren en zette het zelfs in zijn sig.
Maar wat zag IK onlangs nou? OW opent zelf een topic met een kortingsbon van 5 euro te koop voor slechts 2,50 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |