Ja, ik bedoelde email adresquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef ShaoliN het volgende:
Ongeduldige vlegels. En die met die Shemale, kan die wat duidelijker zijn?![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:01 schreef outcast_within het volgende:
Mag weer open. [TK] DVD Shaolin/Kungfu Soccer Lim. Spec. Ed. (hoor niks meer van die kerel)
Op zich had je em wat langer open kunnen staan.
Koop is pas rond als er iemand zegt Bedankt ik heb em ontvangen. (ook handig als ik iets van een andere user koop of hij al positieve feedback op zijn andere TK topics heeft)
Donequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:56 schreef DeeCruise het volgende:
Zou een modje een tag [TK] voor mijn topic van 2 kaarten voor trance energy kunnen zetten? Thanks!
Donequote:
Sorry beetje druk geweest. Done iig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef perezoso het volgende:
Nog maar een keer proberen dan, kan iemand mijn email hier uit halen ? ik kan niet editten in dat topic.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Done
[..]
Done
[..]
Sorry beetje druk geweest. Done iig.
Laat een TS lekker zelf bepalen wat ie in zn topic wil zetten en wat nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:55 schreef Klonk het volgende:
mischien ben ik een zeikerd, maar waarom is mijn post leeggehaald in dit topic: [TK] Unieke Alfa Romeo 147 Selespeed GTA look
de url staat gewoon op de kentekenplaat houder, en dan mag ik niet de link naar die site geven waar die auto pontificaal met de kentekens leesbaar opstaat, kinderachtig gedoe.....
als je je auto wil verkopen en je bent bang dat mensen achter je kenteken komen dan heb ik het gevoel dat je wat te verbergen hebt....
Beide geslotenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef outcast_within het volgende:
[TK] Game Cube spel Animal crossing
[TK] DVD Shaolin/Kungfu Soccer Lim. Spec. Ed.
bijna verstuurd mag dicht
Ik heb er goed over nagedacht en besloten 'm te sluitenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:29 schreef outcast_within het volgende:
[TK] Hardcore Japan 5 movies in 1 box Nee viezerik geen sex
doe er maar mee wat je wilt
Streng maar rechtvaardig >:Oquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er goed over nagedacht en besloten 'm te sluiten
Ja, ik wil toch soms graag mijn stempel op V&A drukkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:39 schreef outcast_within het volgende:
Streng maar rechtvaardig >:O
Nadat hij verkocht is, wat een verrasingquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er goed over nagedacht en besloten 'm te sluiten
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:17 schreef de_priester het volgende:
[TK] DubbelCD 538 Dance Smash > Best Of 2005 modje, mss even reactie + link verwijderen van link?
Woops, sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom blijft het topic met de omgebouwde PS open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |