reserveer hem even tot 18:00 vandaag,quote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef acidlabs het volgende:
ik weet het goed gemaakt 2 korgies in 1 koop met midi kabels en een ev0lution mk-149 midi keyboard er gratis bij
? wat bedoel je met: en als je zegt ik wil het een casio erbijquote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef acidlabs het volgende:
reserveer hem even tot 18:00 vandaag, dan hoor je het van me!
izz goeee
en als je zegt ik wil het een casio erbij
wat voor 1 ?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef acidlabs het volgende:
nog een keyboard erbij ik doe daar niets mee
is goed, ik ben serieus geintresseerd, ik heb zelfs het geld want ik heb zaterdag een gitaar verkocht, maarja tis wel veel geld.. maar tis ook wel heel goedkoop!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:45 schreef acidlabs het volgende:
ik struur fot0 naar je mail adres
gebruik je het ook om echt muziek te maken en op te nemen? of speel je ermee in een band ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef acidlabs het volgende:
ja ik heb het gekocht en ik direct eigelijk iets te vetters gekocht en ik ondekten dat mijn akai sampler iets meer kon dan ik dacht daarom gebruik ik ze niet meer maar verders is het prima vermaak
en het is zonde om te laten verstofen
nopequote:Op zondag 5 februari 2006 15:01 schreef acidlabs het volgende:
maar heb je de foto,s gekregen
?????????????
vaag, heb je ook msn? mijne is brian@guitarist.nlquote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef acidlabs het volgende:
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |